Fijne shop

Twee mooie plexiglas schilderijen besteld. Mooie kwaliteit en snelle levering

Snelle levering, geen gedoe na kwijtraking.

Eerste bestelling was zoekgeraakt bij vervoerder. Nieuwe bestelling werd na 1week al bezorgd, zonder gedoe. Intussen werd ik via mail op de hoogte gehouden van de nieuwe levering en contact met de vervoerder. Heel fijn. En heel blij met het produkt.

Helemaal Top!!

Ik heb het plexiglas schilderij van de blauwe pauw gekocht.Die is werkelijk schitterend mooi,en haarscherp. Was heel goed en stevig vepakt. Echt een aanrader.

Stroef

Drie wandcirkels tegelijk besteld en direct betaald. Echter na lang aandringen (e-mails, telefoneren wordt niet opgenomen) kwam de eerste cirkel binnen. Weer div. e- mails om contact op te nemen, kwam na een paar dagen cirkel 2 binnen. Na weer diverse keren aandringen kregen we korting omdat e.e.a. was misgegaan en kregen we cirkel nr 3. Dus na heel veel ergernis en e- mailtjes is alles alsnog goed gekomen.

Goed levering en zoals afgesproken 1 dag later.

Levering was goed, een 7 omdat de kwaliteit ten opzichte van de prijs niet in evenwicht is, materiaal valt tegen.

Prima met duidelijke informatie

Overzichtelijk om tot aankoop te doen! Bezorging prima! Bestelling goed verzorgd aangekomen !

Het duurde lang voor er reactie kwam op mijn mail

1)Er kwam geen reactie op mijn mail. Voor 2 uur vesreld volgende dag in huis. Er kwam geen track&trace, na 2 werkdagen stuurde ik een mailtje, geen reactie, na 5 werkdagen weer een mailtje, geen reactie. Na 10 dagen kwam er eindelijk reactie. Het pakket was waarschijnlijk zoek geraakt er wordt een nieuwe opgestuurd. Werd de volgende dag onaangekondigd geleverd. 2) de prijs kwaliteit van de muurcirkel valt enorm tegen. De cirkel is niet netjes uitgesneden, erg dun en op zacht materiaal. De verwachting was op hard plastic of glas zeker voor dit geld.

Gweldig

Nadat ik bestelling had geplaatst kwam ik tot de ontdekking dat de kleur van het schilderij afweek van wat er in de beschrijving stond . Dat was schrikken dus mail gestuurd en uitgelegd wat er aan de hand was ....binnen 24 uur antwoord kleur stond verkeerd in de beschrijving !!!! Heel vriendelijke mail en ik zal dan ook zeker een ieder aanraden bij Sweet living te bestellen om de eenvoudige reden ze houden zich aan de levertijd en bij vragen krijg je snel en vriendelijk antwoord !!!!!! Ik en super tevreden !!!! Marceline Smit

Bloesem boom

Ik had 4 sterren willen geven, maar omdat ik geen track en trace code, zoals beloofd via de mail, heb ontvangen en het schilderij daardoor een dag bij de voordeur heeft gestaan, ben ik minder tevreden.

Mooi schilderij

Het mail contact ging erg goed omdat ik een paar vragen had maar helaas hun beloven op de site voor 14 uur besteld dat het dezelfde dag wordt verzonden en dat is helaas niet waar. Dit zou voor hun een verbeterpuntje moeten zijn. Helaas heb ik mijn pakketje pas naar 4 dagen kunnen ophalen. Het was netjes verpakt en mocht ik weer een mooi schilderij tegenkomen dan bestel ik wel weer bij hun.

Mijn ervaring was super ga zeker nog gebruik maaken van jullie schop . Grt'jes vivianne

Leuke spulletjes & fijne mensen

Een leuk plexiglas schilderij besteld. Ik heb hier al eens eerder een mooie mand gekocht. Keurig verpakt aangekomen. Ik had helaas het verkeerde huisnummer ingevuld, waardoor een medewerker keurig netjes contact met mij opnam. Nogmaals mijn excuses hiervoor! Jullie hebben veel leuke spulletjes, dus ik kom zeker nog eens vaker shopppen!

Viel tegen

Op de foto leek hij mooier heel doffe foto niet glimmend de doos kwam zeiknat aan maar daar kunnen hun niks aan doen dat is de fout van dhl

Tegenvaller

Ik vind de prijs/kwaliteit niet met elkaar overeenkomen.

Slechte verpakking en geen contact te krijgen.

2 muurstickers besteld. Deze kwamen in een te kleine doos aan waardoor ze helemaal verkreukeld waren. Geprobeerd contact te krijgen, maar stond alleen maar in de wacht, 3x gebeld en in totaal meer dan een uur in de wacht gestaan. Nu een mail gestuurd en wacht nog op reactie.

Slechte levering

De levering was erg slecht, de verpakking was kletsnat, ik heb de bezorger het pakket laten open maken om te kijken of de schilderijen niet waren beschadigd, dit was niet het geval gelukkig. Zoals staat beschreven: volgende werkdag geleverd klopt ook niet Inmiddels hangen de schilderijen aan de muur en ze zijn mooi precies zoals de afbeeldingen

2x te laat + kapot en verkleurd geleverd

Eerste schilderij werd te laat en kapot geleverd. De tweede te laat en verkleurd. Absoluut geen aanrader.

Eerst niet goed bereikbaar, maar na contact te hebben gehad, via de mail, prima. DHL en Postnl namen het grote retour pakket niet aan. Contact gehad met de winkel. Als oplossing, wij komen het pakket ophalen. Kosten zijn alleen de verzendkosten. Top.

Prachtig

Een heel mooi rond schilderij. Netjes en veilig bezorgd. Ophangpunten er bij. Top Het staat heel mooi. Blij mee,

Subliem

Ik ben ontzettend blij met mij schilderij. Mijn kinderen vonden het ook een mooi verjaardagscadeau

Keurige bezorging in goede staat bestelde item

Mijn bestelling foto op doek werd keurig optijd, in goede staat, geleverd! Aanrader!

Hele mooie website

Hele mooie website met hele mooie wanddecoraties. Inmiddels 2 bestellingen verder en zeer tevreden. Mooie kwaliteit en een superheldinnen en simpelen manier van ophangen. Ook een zeer snelle levering. Ik had alle 2 de bestellingen de volgende werkdag in huis. Kortom ik ben zeer tevreden met Sweetlivingshop en raad het iedereen aan die mooie wanddecoratie wil.

Prachtige mooi schilderij besteld

Inmiddels twee mooie schilderijen bij dit bedrijf gekocht. Ze zien er prachtig uit, zijn makkelijk te bevestigen en geven mijn woonkamer echt meer stijl. Bij het tweede schilderij was iets mis. Dat heeft de klantenservice meteen rechtgetrokken, waarbij ze snel en heel klantvriendelijk handelden. Zou zeker aanraden hier te kopen!

Geen pakket ontvangen en geen contact klantenservice

1,5 week geleden pakket besteld. Bestelling had een week geleden al bezorgd moeten worden maar helaas.. Klantenservice zou bereikbaar moeten zijn tussen 9 en 5 uur op werkdagen, maar wanneer je ook belt, helaas de klantenservice kan u niet te woord staan

Mooie muurcirkels

Een supermooie muurcirkel uitgekozen, snel ontvangen en zeer betaalbaar! Een enorme keuze en een voor een uniek! Heel eenvoudig ophangsysteem om zelf te monteren en de muurcirkel hangt te pronken aan je muur. Een absolute aanrader!

6 Jumaweg Kollum 9291 MD

085-73 25 808