Prachtige mooi schilderij besteld

Inmiddels twee mooie schilderijen bij dit bedrijf gekocht. Ze zien er prachtig uit, zijn makkelijk te bevestigen en geven mijn woonkamer echt meer stijl. Bij het tweede schilderij was iets mis. Dat heeft de klantenservice meteen rechtgetrokken, waarbij ze snel en heel klantvriendelijk handelden. Zou zeker aanraden hier te kopen!

Geen pakket ontvangen en geen contact klantenservice

1,5 week geleden pakket besteld. Bestelling had een week geleden al bezorgd moeten worden maar helaas.. Klantenservice zou bereikbaar moeten zijn tussen 9 en 5 uur op werkdagen, maar wanneer je ook belt, helaas de klantenservice kan u niet te woord staan

Mooie muurcirkels

Een supermooie muurcirkel uitgekozen, snel ontvangen en zeer betaalbaar! Een enorme keuze en een voor een uniek! Heel eenvoudig ophangsysteem om zelf te monteren en de muurcirkel hangt te pronken aan je muur. Een absolute aanrader!

Prachtig doek met scherpe print. Fijn omdat het een groot doek van 80x120 betreft. Snelle levering en ook prima contant met een vriendelijke klantenservice medewerker. Ga meerdere schilderijen bij jullie bestellen, thanks!

Ik heb nog steeds mijn bestelling niet gekregen!

Tot mijn spijt en ongenoegen heb ik de bestelling nog steeds niet ontvangen.

Goede ervaring

De bestelde stoel is helemaal zoals beschreven. Ziet er goed uit, zit lekker. Bij binnenkomst goed in beschermfolie verpakt. Mailcontact met eigenaar van Sweet Living Shop was vriendelijk, vlot.

Mooi aanbod en prima geholpen door klantenservice

Ik had een schilderij gekocht als cadeau. Bij Sweetlivingshop hebben ze een prachtig aanbod, en snel verzonden. Erg blij mee!

Twee prachtige muurcirkels besteld

De levering kwam op het moment zoals beloofd. Omdat het een groot pakket was werd dit in de PostNL app erbij vermeld wat handig was. De producten zijn van goede kwaliteit en zien eruit zoals op de website afgebeeld.

Pakket is nog steeds niet bezorgd.

8 Jan verzonden volgens mail. Nog niet ontvangen

Response from the business owner

Hoi Willemien, Wat vervelend dat het pakket nog niet geleverd is. We hebben het pakket inderdaad al naar je verstuurd. Mijn collega zal contact met je opnemen om te kijken waarom het pakket nog niet geleverd is en ervoor zorgen dat er direct een oplossing komt. Groet, Team Sweetlivingshop.nl

Nieuw schilderij helemaal top

Nieuw schilderij met schotse hooglander gekocht. Snel geleverd en mooi ophangsysteem bijgeleverd. Goede kwaliteit. Enorm blij mee

Ondanks de feestdagen toch keurig op tijd zoals de website het aangaf geleverd. Prachtig product ontvangen waar we veel plezier van gaan hebben.

Prachtige nieuwe muurcirkel.

Ik heb een hele mooi cirkel voor aan de wand ontvangen. Supersnel geleverd! Er zat een handige plakstrip bij om de muurcirkel aan de wand te bevestigen. Heel erg blij met deze topservice en topcirkel.

Snel verzonden en gratis leveren

Fijn dat het ondanks de feestdagen zo snel verzonden is

Goed product, vlotte levering

Product voldoet aan de verwachting

Fijn contact met klantenservice medewerker. Ik had een vraag m.b.t. een schilderij en kreeg daarop een prima antwoord. Heb nog meer mooie schilderijen gezien en ga deze denk ik volgende maand weer bestellen.

Heb nog steeds niets ontvangen, na ruim 14 dagen…

Wacht al ruim 14 dagen…

Response from the business owner

Goedemiddag, Bedankt voor je bericht. Helaas is de cirkel kwijtgeraakt tijdens de verzending. We hebben weer een nieuwe verstuurd en deze is inmiddels afgeleverd. Bedankt voor je geduld en hopelijk tot ziens! Met vriendelijke groet, Jelly Sweetlivingshop

Mooie collectie en snelle levering

Prima ervaring, veel keus. Mooie afbeeldingen. Snelle en goed verpakte levering.

Uistekende service

Doen wat ze beloven, snel geleverd, uitstekend verpakt tegen beschadigingen, top!

Topwinkel

Betrouwbare winkel en leuk geprijsde artiekelen

In het echt nog véél mooier zelfs ! Goed verpakt geen schades/breuken. Wij zijn er superblij mee, volgende keer ga ik zeker weer hier een aankopen doen , zal deze site dan ook iedereen aanbevelen. ZEER BETROUWBAAR EN LUXE UITSTRALING

levering heeft veel langer geduurd

Ondanks dat er op de site staat dat als er voor 17.00 een bestelling wordt geplaatst deze de volgende dag zou worden geleverd, heb ik bijna 2 weken moeten wachten op mijn stoel. De klantenservice is bovendien heel slecht bereikbaar.

Slecht

8 december besteld Nu nog niet ontvangen

Nette snelle service

Product is goed en snel geleverd; prijs is top. Ik ga hier vaker bestellen

Zou er zo weer iets bestellen!

Goed verpakt! Snelle levering!

Mooie stoelen

Stoelen naar mijn zin maar jammer genoeg doordat mijn tafel wat lager is pasten ze door de leuningen net niet onder mijn tafel. Netjes geregeld en zijn weer opgehaald en retour gegaan. Ook snelle levering!

6 Jumaweg

Kollum 9291 MD