super

goede service

Snel, goed en vakkundig geholpen.

In mijn I phone SE nieuwe batterij laten plaatsen, prijs kwam overeen met offerte. Kon er gewoon op wachten. Prima bedrijf. Bedankt voor de reparatie

prettig om zaken mee te doen

Is duidelijk en komt afspraken na . Prima service .

Netjes gerepareerd volgens afspraak

Achterkant van iPhone was gebroken. Netjes voor mij besteld. Bleek toch na inspectie dat de zijkant toch ook vervangen moest worden. Heldere communicatie. Volgende keer weer hier laten repareren.

Vriendelijk, vakkundig en snel geholpen

Mijn 6 maanden oude Samsung A52S wilde niet meer opladen, omdat er vocht in de USB-connector zou zitten. Via Google bij Rein van Mobile Repair Company terecht gekomen. "Bekend probleem," zei hij, "kom morgen (zaterdag) maar langs, dan heb ik het onderdeel binnen." Bleek dus een fout te zijn in de connector en helemaal geen vochtprobleem. Aangezien ik die zaterdag niet kon, stelde Rein voor om zondag te komen; dan was het maar gedaan. Waar zie je deze service nog? Uiteindelijk kon ik toch op zaterdag, was mijn telefoon netjes gerepareerd en kon ik weer verder. Top gedaan en nogmaals bedankt voor de uitstekende service.

Uitstekende reparatie voor prima prijs

Werd snel en vriendelijk volgens afspraken geholpen.

Snelle service en uitstekende communicatie

De back camera is netjes vervangen en binnen de afgesproken tijd. Omdat de camera besteld moest worden ben ik zorgvuldig op de hoogte gehouden van de voortgang van de reparatie en wanneer de telefoon weer opgehaald kon worden.

Snelle vervanging scherm Samsung A71

Gebarsten scherm van mijn Samsung A71 is binnen een uur naar tevredenheid vervangen.

Vriendelijk telefonisch contact

Helaas is het beeldscherm nog niet binnen, maar als het goed is komt deze vandaag. Ik word gebeld als ik de telefoon kan brengen, ben benieuwd. Heb contact verloopt tot dusver prima, ik heb hoge verwachtingen!

prima geregeld

Eerst een offerte gevraagd in de middag afgegeven volgende dag vakkundig gerepareerd en afgeleverd .

perfecte reparatie van een fold 3

prima service

Goed gedaan

Snel en makkelijk. Heel klantvriendelijk

Ging prima netjes afgehandeld en goed werk gedaan.

Sneller klaar voordat ik hem weer kon halen Probleem was accu leeg na 200 meter van e-bike en dan is het heel zwaar trappen

Snel professioneel en originele onderdelen

Zie boven.....

Fijne service snel en betrouwbaar

Kon vrij snel terecht met mijn telefoon. Binnen 2 uurtjes was hij klaar. De achterkant mooi vervangen en de voorkant ook gelijk gedaan! Bonus dus, ik raad deze meneer zeker aan om je telefoon hier te laten repareren. Dankjewel!

Goede service,kwaliteit voor redelike prijs .

Snel geholpen, klantvriendelijk en gelukkig alles nog op mijn telefoon.

deskundig, snel en met een zeer correcte behandeling

ondanks de "feestdagen" geholpen met een voor ons belangrijke reparatie van de ipad; Deskundig en snel en zeer klantvriendelijk

Prettige en snelle dienstverlening

Ondanks mijn lichte twijfels vanwege het bedrijf aan huis, heb ik toch contact gelegd en ben ik prettig en snel geholpen. Telefoon ziet er weer als nieuw uit. Ik kon pinnen en heb alles netjes via email ontvangen. Volgende keer ga ik opnieuw naar die bedrijfje.

Vakkundig, snel en transparant

Prima bedrijf.

De redder van mijn telefoon (...en ook de inhoud)!

Nadat mijn Samsung uit mijn kontzak in het toilet was gevallen en ik er niets meer mee kon (niet aan of uit, scherm op zwart) met MRC gebeld. Vrijwel direct kon ik mijn telefoon brengen ter reparatie/inspectie (waterschade). Helaas bleek de volgende dag zowel het scherm als de batterij aangedaan. Keuze: een pittig reparatiebedrag of de gehele inhoud kwijt. Reparatie laten uitvoeren en beiden zijn netjes vervangen alleen liet de achterkant van mijn telefoon reparatiesporen zien. Helaas bleek dit door een nieuw soort lijm te zijn veroorzaakt. MRC heeft dit keurig kosteloos opgelost door een nieuwe achterkant te bestellen en de vlekkerige te vervangen. Mijn toestel ziet er weer uit alsof er niets mee is gebeurd. Echt top service! Nogmaals dank Rein!

Zeer vriendelijk, deskundig

Ik ben zeer tevreden met deze service. Prima contact over de telefoon,. In persoonlijk contact bij het bedrijf een prijsopgave, oorzaak defect benoemd, een keurig belletje toen alles klaar was Blij met de snelle service

Super bedrijf

iPhone 12 Pro Max laten voorzien van een nieuw scherm! Ik kan alleen maar zeggen super tevreden en ga zo door!

Netjes geholpen

Mijn iPhone XS in Haarlem laten repareren. Van het begin tot het eind een nette indruk. Mijn XS is weer nethes herstelt en kan weer een tijdje mee!

Over Mobile Repair Company

Mobile Repair Company is het betrouwbare adres voor al jouw reparaties en gespecialiseerd in Smartphone, iPhone, Samsung Galaxy, Huawei, HTC, Nokia, Sony Xperia, LG, OnePlus, Google Pixel, Motorola, Xiaomi, Oppo, Tablet, iPad, Samsung Galaxy Tab, Laptop, MacBook, Apple Watch, Console, Playstation, Xbox en Nintendo Switch reparatie. Wij zijn opgericht in 2013 en inmiddels uitgegroeid tot een vertrouwd en bekend reparatiebedrijf in Almere. Onze voordelen: -Binnen 1 uur klaar: de meeste reparaties zijn binnen 1 uur klaar, tenzij anders aangegeven. -Hoogste kwaliteit onderdelen: voor al onze reparaties gebruiken wij enkel onderdelen van de hoogste kwaliteit. -6 maanden garantie: wij staan achter de kwaliteit van onze reparaties. Daarom ontvang je bij ons een garantie van 6 maanden op alle reparaties. -Beste prijs garantie: ergens anders goedkoper, dan verlagen wij onze prijs. -Uitstekende reviews: onze tevreden klanten zijn onze beste reclame. Bekijk onze uitstekende reviews! -Reparateur met jarenlange ervaring: onze reparateur heeft jarenlange ervaring en staat garant voor kwaliteit. -Centraal gelegen locatie: gelegen dichtbij het centrum van Almere-Buiten. Ook dichtbij voor klanten uit Almere-Haven, Almere-Hout, Almere-Poort en Almere-Stad. -Gratis parkeergelegenheid: parkeer jouw auto gratis bij ons voor de deur. -Makkelijk bereikbaar met het OV: gelegen vlakbij station Almere-Buiten. Ook stopt de bus M7 bij bushalte Landgoederenbuurt vlakbij ons voor de deur. -Uitsluitend op afspraak: om jou de beste service te bieden, werken wij uitsluitend op afspraak. Wil je jouw apparaat laten repareren? Maak dan direct een online afspraak en kom bij ons langs. Voor meer informatie of advies kan je ook contact met ons opnemen.