Prettige en snelle dienstverlening

Ondanks mijn lichte twijfels vanwege het bedrijf aan huis, heb ik toch contact gelegd en ben ik prettig en snel geholpen. Telefoon ziet er weer als nieuw uit. Ik kon pinnen en heb alles netjes via email ontvangen. Volgende keer ga ik opnieuw naar die bedrijfje.

Vakkundig, snel en transparant

Prima bedrijf.

De redder van mijn telefoon (...en ook de inhoud)!

Nadat mijn Samsung uit mijn kontzak in het toilet was gevallen en ik er niets meer mee kon (niet aan of uit, scherm op zwart) met MRC gebeld. Vrijwel direct kon ik mijn telefoon brengen ter reparatie/inspectie (waterschade). Helaas bleek de volgende dag zowel het scherm als de batterij aangedaan. Keuze: een pittig reparatiebedrag of de gehele inhoud kwijt. Reparatie laten uitvoeren en beiden zijn netjes vervangen alleen liet de achterkant van mijn telefoon reparatiesporen zien. Helaas bleek dit door een nieuw soort lijm te zijn veroorzaakt. MRC heeft dit keurig kosteloos opgelost door een nieuwe achterkant te bestellen en de vlekkerige te vervangen. Mijn toestel ziet er weer uit alsof er niets mee is gebeurd. Echt top service! Nogmaals dank Rein!

Zeer vriendelijk, deskundig

Ik ben zeer tevreden met deze service. Prima contact over de telefoon,. In persoonlijk contact bij het bedrijf een prijsopgave, oorzaak defect benoemd, een keurig belletje toen alles klaar was Blij met de snelle service

Super bedrijf

iPhone 12 Pro Max laten voorzien van een nieuw scherm! Ik kan alleen maar zeggen super tevreden en ga zo door!

Netjes geholpen

Mijn iPhone XS in Haarlem laten repareren. Van het begin tot het eind een nette indruk. Mijn XS is weer nethes herstelt en kan weer een tijdje mee!

Mijn iPhone XS is weer als nieuw

Vorige week mijn iPhone XS laten repareren in Bussum. Terwijl ik een kleine boodschap ging doen in het centrum van Bussum was mijn telefoon in een klein uurtje weer klaar. Bedankt! Goede service en alles oogt zeer professioneel

Fijn geholpen

Ik had een probleem met mijn Samsung smartphone. Via Google ben ik bij dit bedrijf terecht gekomen en het spark mij direct aan. Er zit een reparatiebedrijf bij mij in de buurt (Haarlem). Ik ben na het bezoek bij hun langs gegaan en ben daar uitmuntend geholpen. Ik ben zeer gecharmeerd van de eerlijkheid van dit bedrijf

Snel en goed geholpen in Amsterdam

Professionele indruk van dit bedrijf. Snel, vakkundig en betaalbaar. Ik kon op de reparatie wachten

Goed geholpen bij de locatie Arnhem. Top

Top service en keurig gerepareerd

Dit bedrijf bied top service en ik kon gemakkelijk een reparatie bedrijf bij mij in de buurt vinden. Mijn iPhone scherm reparatie is keurig uitgevoerd. Ik weet waar ik de volgende keer heen moet gaan.

Reparaties worden professioneel en keurig uitgevoerd

Ik ben bij de locatie Almere geweest om mijn iPhone X te laten voorzien van een nieuw scherm. De reparatie is professioneel en keurig uitgevoerd! TOP

Top bedrijf voor alle Apple reparaties

Wat een super bedrijf ik kan er niets anders van maken. Mijn iPhone Xs scherm is weer als nieuw.

Top Top Top

Gisteren langs geweest in Almere omdat mijn scherm kapot was. Nadat Mobile Repair Company mijn iPhone had geopend bleek er een stekkertje los te zitten. Toen het stekkertje weer vastgezet was werkte mijn iPhone weer volledig. Het mooiste van het verhaal is dat ik zelfs niets af hoefde te rekenen. Ik vind de eerlijkheid van dit bedrijf erg mooi en denk dat je dat niet zo vaak meer tegenkomt. TOP

Pluspunten

Hele goede service. Ik ben uitermate tevreden met de uitvoering van de reparatie aan mijn toestel.

Pluspunten

Ik ben super goed geholpen in Amsterdam bij The Fixables. Leuke spontane mensen en de koffie smaakte goed. Maar het allerbelangrijkste is dat mijn trouwe vriend het weer doet.

Pluspunten

Op goed gelukt naar iPhone reparaties Almere gegaan. Zelfde dag geholpen. Prettig contact.

Pluspunten

Goed en professioneel geholpen, mijn iPhone is weer als nieuw! Lekkere koffie btw

Pluspunten

Fijn geholpen, snel gerepareerd en een prima garantieregeling.

Pluspunten

Snelle service. Werd goed op de hoogte gehouden over de voortgang van de reparatie. Offerte was eenduidig.

Moeilijk om het adres te vinden. Beter uitleggen over waar de lokatie is.

Pluspunten

Vriendelijke mensen

Pluspunten

Snelle service, denken mee zodat je niet onnodig hoeft te wachten.

Pluspunten

Snel en afspraak kunnen maken. Snelle reparatie Telefoon is weer als nieuw

Ontvangst aan de deur van een rijtjeshuis, dit komt van onprofessioneel over.

Pluspunten

Reparatie is goed uitgevoerd en ik ben goed geïnformeerd van te voren.

Over Mobile Repair Company

Mobile Repair Company Almere is de specialist in Smartphone reparatie, Tablet reparatie, iPhone reparatie, iPad reparatie en Samsung reparatie. Ook voor alle andere merken smartphones- en tablets kunt u bij ons terecht. 6 maanden garantie - binnen 1 uur klaar - beste prijs garantie - hoogste kwaliteit onderdelen. Wij repareren de volgende merken: iPhone, iPad, Samsung, Huawei, HTC, Nokia, Sony, LG, OnePlus, Google Pixel, Motorola, Xiaomi en Oppo. Veelvoorkomende reparaties welke wij uitvoeren zijn: Achterkant / behuizing reparatie, batterij reparatie, home button reparatie, laad connector reparatie, LCD reparatie, moederbord reparatie, scherm reparatie, software herstel en waterschade reiniging.