Snelle vervanging scherm Samsung A71

Gebarsten scherm van mijn Samsung A71 is binnen een uur naar tevredenheid vervangen.

Vriendelijk telefonisch contact

Helaas is het beeldscherm nog niet binnen, maar als het goed is komt deze vandaag. Ik word gebeld als ik de telefoon kan brengen, ben benieuwd. Heb contact verloopt tot dusver prima, ik heb hoge verwachtingen!

prima geregeld

Eerst een offerte gevraagd in de middag afgegeven volgende dag vakkundig gerepareerd en afgeleverd .

perfecte reparatie van een fold 3

prima service

Goed gedaan

Snel en makkelijk. Heel klantvriendelijk

Ging prima netjes afgehandeld en goed werk gedaan.

Sneller klaar voordat ik hem weer kon halen Probleem was accu leeg na 200 meter van e-bike en dan is het heel zwaar trappen

Snel professioneel en originele onderdelen

Zie boven.....

Fijne service snel en betrouwbaar

Kon vrij snel terecht met mijn telefoon. Binnen 2 uurtjes was hij klaar. De achterkant mooi vervangen en de voorkant ook gelijk gedaan! Bonus dus, ik raad deze meneer zeker aan om je telefoon hier te laten repareren. Dankjewel!

Goede service,kwaliteit voor redelike prijs .

Snel geholpen, klantvriendelijk en gelukkig alles nog op mijn telefoon.

deskundig, snel en met een zeer correcte behandeling

ondanks de "feestdagen" geholpen met een voor ons belangrijke reparatie van de ipad; Deskundig en snel en zeer klantvriendelijk

Prettige en snelle dienstverlening

Ondanks mijn lichte twijfels vanwege het bedrijf aan huis, heb ik toch contact gelegd en ben ik prettig en snel geholpen. Telefoon ziet er weer als nieuw uit. Ik kon pinnen en heb alles netjes via email ontvangen. Volgende keer ga ik opnieuw naar die bedrijfje.

Vakkundig, snel en transparant

Prima bedrijf.

De redder van mijn telefoon (...en ook de inhoud)!

Nadat mijn Samsung uit mijn kontzak in het toilet was gevallen en ik er niets meer mee kon (niet aan of uit, scherm op zwart) met MRC gebeld. Vrijwel direct kon ik mijn telefoon brengen ter reparatie/inspectie (waterschade). Helaas bleek de volgende dag zowel het scherm als de batterij aangedaan. Keuze: een pittig reparatiebedrag of de gehele inhoud kwijt. Reparatie laten uitvoeren en beiden zijn netjes vervangen alleen liet de achterkant van mijn telefoon reparatiesporen zien. Helaas bleek dit door een nieuw soort lijm te zijn veroorzaakt. MRC heeft dit keurig kosteloos opgelost door een nieuwe achterkant te bestellen en de vlekkerige te vervangen. Mijn toestel ziet er weer uit alsof er niets mee is gebeurd. Echt top service! Nogmaals dank Rein!

Zeer vriendelijk, deskundig

Ik ben zeer tevreden met deze service. Prima contact over de telefoon,. In persoonlijk contact bij het bedrijf een prijsopgave, oorzaak defect benoemd, een keurig belletje toen alles klaar was Blij met de snelle service

Super bedrijf

iPhone 12 Pro Max laten voorzien van een nieuw scherm! Ik kan alleen maar zeggen super tevreden en ga zo door!

Netjes geholpen

Mijn iPhone XS in Haarlem laten repareren. Van het begin tot het eind een nette indruk. Mijn XS is weer nethes herstelt en kan weer een tijdje mee!

Mijn iPhone XS is weer als nieuw

Vorige week mijn iPhone XS laten repareren in Bussum. Terwijl ik een kleine boodschap ging doen in het centrum van Bussum was mijn telefoon in een klein uurtje weer klaar. Bedankt! Goede service en alles oogt zeer professioneel

Fijn geholpen

Ik had een probleem met mijn Samsung smartphone. Via Google ben ik bij dit bedrijf terecht gekomen en het spark mij direct aan. Er zit een reparatiebedrijf bij mij in de buurt (Haarlem). Ik ben na het bezoek bij hun langs gegaan en ben daar uitmuntend geholpen. Ik ben zeer gecharmeerd van de eerlijkheid van dit bedrijf

Snel en goed geholpen in Amsterdam

Professionele indruk van dit bedrijf. Snel, vakkundig en betaalbaar. Ik kon op de reparatie wachten

Goed geholpen bij de locatie Arnhem. Top

Top service en keurig gerepareerd

Dit bedrijf bied top service en ik kon gemakkelijk een reparatie bedrijf bij mij in de buurt vinden. Mijn iPhone scherm reparatie is keurig uitgevoerd. Ik weet waar ik de volgende keer heen moet gaan.

Reparaties worden professioneel en keurig uitgevoerd

Ik ben bij de locatie Almere geweest om mijn iPhone X te laten voorzien van een nieuw scherm. De reparatie is professioneel en keurig uitgevoerd! TOP

Top bedrijf voor alle Apple reparaties

Wat een super bedrijf ik kan er niets anders van maken. Mijn iPhone Xs scherm is weer als nieuw.

Over Mobile Repair Company

Mobile Repair Company in Almere is de specialist in smartphone, tablet, iPhone, iPad, MacBook, Apple Watch en Samsung reparatie. Ook voor alle andere merken smartphones- en tablets kunt u bij ons terecht. 6 maanden garantie ✓ Goede beoordelingen ✓ Hoogste kwaliteit onderdelen ✓ Laagste prijs garantie ✓ Binnen 1 uur klaar service Wij repareren de volgende merken: iPhone, iPad, MacBook, Apple Watch, Samsung, Huawei, HTC, Nokia, Sony, LG, OnePlus, Google Pixel, Motorola, Xiaomi en Oppo.