Mijn iPhone XS is weer als nieuw

Vorige week mijn iPhone XS laten repareren in Bussum. Terwijl ik een kleine boodschap ging doen in het centrum van Bussum was mijn telefoon in een klein uurtje weer klaar. Bedankt! Goede service en alles oogt zeer professioneel

Fijn geholpen

Ik had een probleem met mijn Samsung smartphone. Via Google ben ik bij dit bedrijf terecht gekomen en het spark mij direct aan. Er zit een reparatiebedrijf bij mij in de buurt (Haarlem). Ik ben na het bezoek bij hun langs gegaan en ben daar uitmuntend geholpen. Ik ben zeer gecharmeerd van de eerlijkheid van dit bedrijf

Snel en goed geholpen in Amsterdam

Professionele indruk van dit bedrijf. Snel, vakkundig en betaalbaar. Ik kon op de reparatie wachten

Goed geholpen bij de locatie Arnhem. Top

Top service en keurig gerepareerd

Dit bedrijf bied top service en ik kon gemakkelijk een reparatie bedrijf bij mij in de buurt vinden. Mijn iPhone scherm reparatie is keurig uitgevoerd. Ik weet waar ik de volgende keer heen moet gaan.

Reparaties worden professioneel en keurig uitgevoerd

Ik ben bij de locatie Almere geweest om mijn iPhone X te laten voorzien van een nieuw scherm. De reparatie is professioneel en keurig uitgevoerd! TOP

Top bedrijf voor alle Apple reparaties

Wat een super bedrijf ik kan er niets anders van maken. Mijn iPhone Xs scherm is weer als nieuw.

Top Top Top

Gisteren langs geweest in Almere omdat mijn scherm kapot was. Nadat Mobile Repair Company mijn iPhone had geopend bleek er een stekkertje los te zitten. Toen het stekkertje weer vastgezet was werkte mijn iPhone weer volledig. Het mooiste van het verhaal is dat ik zelfs niets af hoefde te rekenen. Ik vind de eerlijkheid van dit bedrijf erg mooi en denk dat je dat niet zo vaak meer tegenkomt. TOP

Pluspunten

Hele goede service. Ik ben uitermate tevreden met de uitvoering van de reparatie aan mijn toestel.

Geen

Pluspunten

Ik ben super goed geholpen in Amsterdam bij The Fixables. Leuke spontane mensen en de koffie smaakte goed. Maar het allerbelangrijkste is dat mijn trouwe vriend het weer doet.

Geen

Pluspunten

Op goed gelukt naar iPhone reparaties Almere gegaan. Zelfde dag geholpen. Prettig contact.

Pluspunten

Goed en professioneel geholpen, mijn iPhone is weer als nieuw! Lekkere koffie btw

Pluspunten

Fijn geholpen, snel gerepareerd en een prima garantieregeling.

Pluspunten

Snelle service. Werd goed op de hoogte gehouden over de voortgang van de reparatie. Offerte was eenduidig.

Moeilijk om het adres te vinden. Beter uitleggen over waar de lokatie is.

Pluspunten

Vriendelijke mensen

Geen

Pluspunten

Snelle service, denken mee zodat je niet onnodig hoeft te wachten.

Pluspunten

Snel en afspraak kunnen maken. Snelle reparatie Telefoon is weer als nieuw

Ontvangst aan de deur van een rijtjeshuis, dit komt van onprofessioneel over.

Pluspunten

Reparatie is goed uitgevoerd en ik ben goed geïnformeerd van te voren.

Geen

Pluspunten

Zeer snelle afhandeling, goede uitleg betreffende de reparatie.

Pluspunten

Snel terecht Goede service

Pluspunten

na vervangen van de batterij ( IPhone 4) softwareproblemen zeer correct opgelost.

Pluspunten

Super beleefd!! Snel kunnen afspreken!! Kortom top!

Pluspunten

Goede service, duidelijke afspraken

Pluspunten

Snelle service en reparatie prima uitgevoerd

Over Mobile Repair Company

Mobile Repair Company is het betrouwbare adres voor al jouw reparaties en gespecialiseerd in Smartphone, iPhone, Samsung Galaxy, Huawei, HTC, Nokia, Sony Xperia, LG, OnePlus, Google Pixel, Motorola, Xiaomi, Oppo, Tablet, iPad, Samsung Galaxy Tab, Laptop, MacBook, Apple Watch, Console, Playstation, Xbox en Nintendo Switch reparatie. Wij zijn opgericht in 2013 en inmiddels uitgegroeid tot een vertrouwd en bekend reparatiebedrijf in Almere. Onze voordelen: -Binnen 1 uur klaar: de meeste reparaties zijn binnen 1 uur klaar, tenzij anders aangegeven. -Hoogste kwaliteit onderdelen: voor al onze reparaties gebruiken wij enkel onderdelen van de hoogste kwaliteit. -6 maanden garantie: wij staan achter de kwaliteit van onze reparaties. Daarom ontvang je bij ons een garantie van 6 maanden op alle reparaties. -Beste prijs garantie: ergens anders goedkoper, dan verlagen wij onze prijs. -Uitstekende reviews: onze tevreden klanten zijn onze beste reclame. Bekijk onze uitstekende reviews! -Reparateur met jarenlange ervaring: onze reparateur heeft jarenlange ervaring en staat garant voor kwaliteit. -Centraal gelegen locatie: gelegen dichtbij het centrum van Almere-Buiten. Ook dichtbij voor klanten uit Almere-Haven, Almere-Hout, Almere-Poort en Almere-Stad. -Gratis parkeergelegenheid: parkeer jouw auto gratis bij ons voor de deur. -Makkelijk bereikbaar met het OV: gelegen vlakbij station Almere-Buiten. Ook stopt de bus M7 bij bushalte Landgoederenbuurt vlakbij ons voor de deur. -Uitsluitend op afspraak: om jou de beste service te bieden, werken wij uitsluitend op afspraak. Wil je jouw apparaat laten repareren? Maak dan direct een online afspraak en kom bij ons langs. Voor meer informatie of advies kan je ook contact met ons opnemen.