Pluspunten

Snel en correct geholpen.

Geen.

Pluspunten

Prima snel telefonisch contact over de afspraak. Goed contact gehouden tijdens reparatie over de kosten. Werkt weer zoals hij dat behoort te doen.

Oogt allemaal niet heel chique, maar is dat belangrijk als het geleverde werk prima is ?!

Pluspunten

Super aardig, kon dezelfde dag nog terecht en super snel gefixt. Heel blij :D

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Snelheid, deskundigheid en aantrekkelijke prijs

Wachtruime tijdens repararie

Pluspunten

- Snel geholpen - Gemakkelijk online een afspraak te maken - Scherm reparatie binnen 60 min uitgevoerd - Goede service

Pluspunten

altijd spel en betrouwbaar , kortom super tevreden !

Pluspunten

Onwijs tevreden! Helaas al vaker mijn Iphone (en iPad) moeten laten repareren, maar nog nooit is het zo makkelijk en snel gegaan als hier. Ik hoop niet (wéér) mijn scherm te moeten laten vervangen, maar anders kom ik zeker terug.

Pluspunten

Snelle, persoonlijke en professionele (intake / reparatie formulier) afhandeling. Geen gezeur als er toch iets niet helemaal goed is gegaan. Alles werd alsnog geheel naar tevredenheid afgewikkeld.

Misschien toch nog even doortesten of alles weer werkt op het moment dat het toestel als 'klaar' wordt gemeld?

Pluspunten

snelle service en me telefoon doet het weer super.

Pluspunten

Het enige bedrijf dat een zwaar beschadigde Ipad 4, 64gb 4G weer kon herstellen, scherm en behuizing.... Alle "bekende" bedrijven gebeld en gevraagd, maar geen achtte de kans groot dat ze dit in orde konden brengen. Een sympathiek bedrijf dat blijkbaar over een unieke vakbekwaamheid beschikt.

Een ietwat "professionelere" ontvangstruimte zou in sommige gevallen misschien wel handig zijn.... ;-)

Pluspunten

Prima en alles volgens afspraak

Misschien proberen een mini-balie te maken, achter de voordeur? Handig met het papierwerk...

Pluspunten

Reparatie binnen een uur klaar

Ontvangst aan de deur is wat mager

Pluspunten

Vriendelijk, duidelijk en snelle reparatie/afhandeling.

Bordje bij de portiek van de flat/bij deurbel, nu twijfel waar ik moest zijn.

Pluspunten

Super snel en super vriendelijk!

Pluspunten

Zeer vriendelijk vakkundig en behulpzaam. Ook de prijs is zeer markt conform, en echte aanrader dus!!

Pluspunten

Ze zijn snel en ze zijn goed in wat ze doen. Prijsverhouding is goed. Leuke dame doet de ontvangst.

Van te voren aangeven hoe lang de reparatie duurt dan kan men hier rekening mee houden.

Pluspunten

Prima service. Aardige benadering

Pluspunten

Goede service, duidelijk en vriendelijk. Helder over de kosten en reparatieduur.

Pluspunten

Heel snel en zeer netjes

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Snelle reparatie, en tips voor verdere bescherming Iphone.

Pluspunten

Goed geholpen en de afdpraken zijn nagekomen. Reparatie is goed uitgevoerd.Door de manier van plannen is het duidelijk wanneer je langs kan komen en wanneer het klasr is.

Geen, misschien bij voldoende inkomsten naar een ander adres verhuizen.

Pluspunten

Nette en professionele afhandeling

Pluspunten

Helpen snel en zijn vriendelijk en eerlijk!

Geen

Drakensteynpad 43

1333 XM Almere

Over Mobile Repair Company

Mobile Repair Company is het betrouwbare adres voor al jouw reparaties en gespecialiseerd in Smartphone, iPhone, Samsung Galaxy, Huawei, HTC, Nokia, Sony Xperia, LG, OnePlus, Google Pixel, Motorola, Xiaomi, Oppo, Tablet, iPad, Samsung Galaxy Tab, Laptop, MacBook, Apple Watch, Console, Playstation, Xbox en Nintendo Switch reparatie. Wij zijn opgericht in 2013 en inmiddels uitgegroeid tot een vertrouwd en bekend reparatiebedrijf in Almere. Onze voordelen: -Binnen 1 uur klaar: de meeste reparaties zijn binnen 1 uur klaar, tenzij anders aangegeven. -Hoogste kwaliteit onderdelen: voor al onze reparaties gebruiken wij enkel onderdelen van de hoogste kwaliteit. -6 maanden garantie: wij staan achter de kwaliteit van onze reparaties. Daarom ontvang je bij ons een garantie van 6 maanden op alle reparaties. -Beste prijs garantie: ergens anders goedkoper, dan verlagen wij onze prijs. -Uitstekende reviews: onze tevreden klanten zijn onze beste reclame. Bekijk onze uitstekende reviews! -Reparateur met jarenlange ervaring: onze reparateur heeft jarenlange ervaring en staat garant voor kwaliteit. -Centraal gelegen locatie: gelegen dichtbij het centrum van Almere-Buiten. Ook dichtbij voor klanten uit Almere-Haven, Almere-Hout, Almere-Poort en Almere-Stad. -Gratis parkeergelegenheid: parkeer jouw auto gratis bij ons voor de deur. -Makkelijk bereikbaar met het OV: gelegen vlakbij station Almere-Buiten. Ook stopt de bus M7 bij bushalte Landgoederenbuurt vlakbij ons voor de deur. -Uitsluitend op afspraak: om jou de beste service te bieden, werken wij uitsluitend op afspraak. Wil je jouw apparaat laten repareren? Maak dan direct een online afspraak en kom bij ons langs. Voor meer informatie of advies kan je ook contact met ons opnemen.