Vakkundig

Gemakkelijk om afspraak te maken. Duidelijke communicatie omtrent wachttijd van de bestelling. Vriendelijk personeel wat product komt hangen.

prima, alleen moet nu de zon nog gaan schijnen!

het zonnescherm hangt nu wel maar de zon moet schijnen om het te kunnen beoordelen en helaas zal dat nog wel even duren.

Helemaal goed

Via de site van Raemakers de gegevens ingevuld zoals ik het wilde . Dag later gebeld voor afspraak om na te meten , en verteld dat door drukte het wat langer duurt. De plaatsing ging ook volgens afspraak netjes opgehangen en buiten en binnen alles naar wens weggewerkt . Gewoon TOP

Alles goed

Alles goed

Erg prettige benadering en prima kwaliteit van product en dienstverlening.

Frans is een prettig persoon en nam ruim de tijd om ons uitgebreid te informeren en de verschillende keuzemogelijkheden met ieders voor- en nadelen helder uiteen te zetten. Ook de levering en installatie verliep prima, in goed overleg en met de nodige pro-actieve nazorg. We zijn erg blij met het resultaat en met de manier waarop Raemakers ons heeft geholpen. Top!

Erg goed en betrouwbaar

Erg aardige en vakkundige monteurs.

Houdt zich aan de gemaakte afspraken Vriendelijk en goed personeel Het geheel goed afgeleverd

Door Corona duurde de levertijd wat langer dan gepland maar werd goed op de hoogte gehouden . Het ophangen is keurig gedaan. Zowel binnen als buiten alles netjes afgewerkt.

Een elektrische screen laten plaatsen in onze veranda. Werkt perfect! Top service!

Werkt netjes en komt afspraken na!

Veel keuze tegen een goede prijs kwaliteit! Komt afspraken na en zou zo weer een order plaatsen.

Prima rolluiken en zonnescherm

De plaatsing van de rolluiken en zonnescherm is zeer netjes gedaan voor een goede prijs.

Netjes afgewerkt en prima service.

Goede rolluiken geplaatst!

De rolluiken zijn goed en snel geplaatst. Ook komt men langs om de rolluiken nu dit nodig is bij te stellen.

Snelle montage en vakkundig gemonteerd.

Mijn ervaring staat bij de één regel omschrijving .

Zie de sterren

vakkundig en betrouwbaar bedrijf

Het zonnescherm is vakkundig en netjes opgehangen. Alles opgeruimd. De levering was sneller dan aangekondigd.

Ronduit geweldig

Wij waren op zoek naar nieuw doek voor de luifel. Na mijn vraag om een prijsindicatie is daarna werkelijk alles via mail verlopen. En alles is op de millimeter nauwkeurig, volgens afspraak, geleverd en gemonteerd. Dit is vakwerk in de ruimste zin van het woord. Grandioos!

betrouwbaar en net bedrijf dat zijn afspraken na komt

op de afsproken tijd stonden ze voor de deur om de luiken te hangen en uit te leggen hoe alles werkte.

voortreffelijk bedrijf komt afspraken perfect na.

vrienden kring over de goede enn schone manier van werken.

Net bedrijf, deskundig, houdt zich aan de afspraken, goede prijs

Ik had meerdere (globale) offertes opgevraagd. Raemakers sprong eruit door een gunstige prijs, maar ook dat hij zich al had verdiept in de meegestuurde foto's en daar een technisch voorbehoud bij maakte. Bij het inmeten en definitief offreren kwam hij zeer deskundig over en gaf goed advies. Verder heeft hij zich aan alle afspraken gehouden en was het makkelijk in contact te komen. Alle zonwering is nu gemonteerd, werkt en ziet er prachtig uit: Gelijk de 1e keer alles goed! Een topbedrijf.

Vakwerk geleverd

Geen verdere opmerkingen

Goed werk. Fijne betrouwbare mensen

Goed werk! Fijne betrouwbare mensen. Kwamen netjes op tijd. Communicatie was top. En ze hebben gewoon perfect werk geleverd. Fijne hardwerkende mensen die weten wat ze doen! Een volgende keer zal ik ze zeker weer bellen.

Goede uitleg over product, werken netjes en goed. Prima service

fijne mensen, keurige service

fijne mensen, keurige service

Goede informatie goede service. Goede afspraken. Goede montage en vriendelijk. Ik adviseer dit bedrijf bij andere.