Goede prijs en bekwaam personeel.

Bij het zoeken naar een nieuw zonnescherm bij dit bedrijf terecht gekomen. Ik heb nergens een goedkopere leverancier kunnen vinden. Het personeel dat het scherm kwam op hangen was zeer bekwaam. De kwaliteit van het zonnescherm is ook perfect. Dus zeker een aanrader.

2de keer

Goede kwaliteit en goede service

perfecte zonnescherm, goede kwaliteit en allemaal makkelijk te installeren als je het zelf ophangt zoals ik heb gedaan. het programmeren van de afstandbediening was even een gepuzzel, maar met wat machtige google en youtube was quick fixed :) ben erg blij met onze nieuwe aanwinst!!

Goede communicatie en de installatie is volledig volgens afspraak uitgevoerd

Vriendelijke monteurs en de werkplek mooi schoon achter gelaten

Vanaf het begin tot aan de levering en montage duidelijkheid en prima communicatie. Dit bedrijf denkt mee. Altijd snelle reactie op vragen. Alle lof!

Werken netjes en komen afspraak na zeer goede prijs kwaliteit

Alles naar tevredenheid geregeld

Het enige minpuntje was dat de gewenste kleur niet leverbaar was en alles wat vertraging opliep wegens Covid. Maar hierover werd netjes gecommuniceerd. Verder goede service, vriendelijke mensen en nu een prachtig zonnescherm!

Komt de afspraken na.

Wat een service, ook na 7 jaar weer!

7 jaar geleden hadden we al een goede ervaring met Frans Raemakers. Nu hadden we een verzoek voor tijdelijk verwijderen en weer terugplaatsen van de screens i.v.m. nieuwe kozijnen. En weer een super ervaring! De mannen waren telkens mooi op de afgesproken tijd en leverden weer vakwerk. Mochten we in de toekomst weer iets nodig hebben (waar het nog lnag niet op lijkt, want de screens en motoren zijn nog heel goed), dan weet ik waar ik als eerste naartoe ga.

prima uitvoering

alles op tijd geleverd en uitgevoerd goed personeel

Had de rolluiken eerder moeten plaatsen.

We hebben besloten tot rolluiken aanschaf ipv een zonnescherm. Daar hebben we geen spijt van: we worden wakker in een koele kamer, het werkt goed verduisterend en het houdt geluid tegen. Ook verwachten we dat het in de winter koude tegen houdt. Daarnaast is het ook voordeliger dan een scherm, inclusief de solar bediening. Kortom: we hadden onze twee rolluiken eerder moeten laten plaatsen door Raemakers.

Snel geleverd en geplaatst

Zeer Tevreden.

Raemakers gebeld voor reparatie van een rolluik wat niet door hun geplaatst is, was geen probleem zei de man, ik moet zeggen dat ze het snel en op korte termijn perfect gerepareerd hebben. Top. Extra complimenten voor de monteurs, ze waren zeer correct en netjes, perfect.

goede producten, correcte plaatsing en aflevering

goede producten, correcte plaatsing en aflevering, concurrerende prijs

Klasse werk en resultaat is top

Uitvoering top Meedenken aan oplossing als het anders moet Conform afspraak

Net werk geleverd

Op korte termijn het gevraagde ingemeten. Op de hoogte gesteld van de levering. Mooi op tijd om hetgeen te monteren en netjes gewerkt.

Innovatief en prima service.

Innovatief en prima service.

Fantastisch!

De prijs is goed en de kwaliteit is hoog. Frans komt de screens zelf inmeten en geeft goede tips voor de installatie. De screens zijn binnen 6 weken na de order geplaatst. De jongens van de installatie waren erg keurig en hebben topwerk afgeleverd. Ze hebben goede uitleg gegeven en de eerst dagen zijn goed verlopen. Dank voor alles!

Kwaliteit en klantvriendelijk

je kun met de firma Raemakers goed in zee gaan prima !!

goede dag een goed bedrijf,ze hebben prima werk geleverd ,en volgens afspraak zijn ze goed na gekomen !!

Prima kwaliteit en service

Verleden jaar screens, nu rolluiken en volgend jaar weer iets, maar wel bij Rademakers, prijs/kwaliteit en service bijzonder goed!

Product is als verwacht, het plaatsen is ook prima verlopen.

Prima!!

Netjes snel en alles volgens afspraak!

Prima ervaring

Snelle reactie op verzoek om offerte, nette prijs, levering op tijd en zeer mooi gemonteerd. En tegen een schappelijke prijs

Vakkundig, mooi werk en goed advies.

Super blij mee omdat het ook nog geluidswerend is , bedankt.