Prima werk

De mannen hebben uitstekend werk geleverd. Kwaliteit van het materiaal is zoals gewoonlijk uitstekend

Doen wat ze zeggen En afspraak is afspraak

Goede prijs- kwaliteit verhouding. Duidelijk en correct.

Goede communicatie, denkt mee bij uitzoeken van product. De levering en montage is prima verlopen.

goede service en kwaliteit

fijn bedrijf met personeel dat meedenkt

Goede service, fijne contact

Rolluik geplaatst op ons dakkapel. Fijne communicatie. Prima prijs. Niet te lange wachttijd. Erg blij met het resultaat.

Goede producten en fantastische service.

Rae makers levert mooie kwaliteitsproducten. En als er een probleem is, komen ze gelijk helpen. Ik ben dik tevreden en kan u aanraden in zee te gaan met Raemakers.

Altijd keurig op tijd, alles volgens afspraak en laten alles netjes achter.

Top bedrijf

Snel geholpen en vriendelijk personeel

Goed advies en mooi resultaat.

Diverse mogelijkheden besproken en voorbeelden gezien. Goed advies en vervolgens keuze gemaakt. Keurige montage en installatie.

Prettige ervaring

Snelle levering en plaatsing door vriendelijke bekwaam personeel

Goed bedrijf

Nette mensen die weten waar ze mee bezig zijn

top

het was niet makkelijk om deze rolluik te plaatsen maar ze hebben het top gedaan, wat een vakmanschap. zo keurig gewerkt en alles netjes opgeruimd en alles meegenomen. we zijn super tevreden . ga zo door

Perfecte service!

Alles volgens afspraak geleverd en geïnstalleerd.

net werk op de afgesproken datum en tijd

Snelle levering,vriendelijk personeel.

Zeer vriendelijk en kundig bedrijf

Eerste afspraak aan huis. Erg goed geholpen, veel keuzen mogelijkheden en denkt fijn mee. Levertijd korter dan verwacht. Montage vlot geregeld. Aanrader!

Prettige samenwerking!

Voor bijna 20 jaar terug zonnescherm laten plaatsen. Nu voor de tweede keer het doek laten vervangen en weer heel blij mee.

Prettig contact

duidelijke afspraken en een zeer professionele, efficiente plaatsing van de screen.

Topbedrijf

Nette mensen die vakwerk afleveren

Klantvriendelijk en kundig

Vanaf de komst van Frans bij ons thuis tot en met de oplevering zijn wij zeer te spreken over dit bedrijf. Het is niet goedkoop, maar de kwaliteit en gebruiksgemak van de rolluiken, screens en luifel zijn uitstekend.

Vakkundig advies en installatie. Ook snelle hulp bij storingen.

Komen afspraken na. Door deskundig personeel correct en snel gemonteerd.

Levert volgens afspraak kwaliteit verstaat het vak op een fantastische wijze!! Komt alle afspraken punctueel na. Niets dan lof en krijgt van ons een dikke 10

Tot nu toe dik tevreden

prettig personeel bij uitvoering