Goede kwaliteit spullen en uitstekende service!

Snelle en goede levering!! Aanrader!!

Na plaatselijke opname situatie bleek dat een nieuw rolluik beter was. Zoals afgesproken werd het rolluik besteld waarna de plaatsing 4 weken later volgde. Alles gebeurde snel en nauwkeurig. Ben heel tevreden en zal dit ook tegen anderen zeggen.

Snel, klantvriendelijk en vakbekwaam

Bedankt voor jullie persoonlijke aanpak en advies op maat!

Goed advies en goed werk geleverd

Wij zijn tevreden !

Wij hebben een goede keuze gemaakt om voor Raemakers hebben gekozen. De installatie is ook goed gedaan!

Betrouwbaar en vriendelijk

Goede service en vakkundige installatie

Een goede service, ook nadat 1 screen er af moest ivm schilderwerkzaamheden bij de buren. Ik hoefde maar te bellen en werd meteen geholpen, top ! En ook het monteren van de 8 screens ging vakkundig, en vriendelijk personeel.

Een prima service en montage

Offerte ronde snel en binnen 24 uur vastgelegd Grote keuze uit doekkleur en motief Redelijke levertermijn die uitstekend werd nageleefd Montage datum in goed overleg en een uitstekende montage.

Eerlijke en duidelijke informatie, zorgvuldige plaatsing

De informatie over de verschillende mogelijkheden was duidelijk en eerlijk. Er is nagedacht over een oplossing bij een probleem met de plaatsing. Netjes gewerkt. Prachtig en degelijk zonnescherm. Levering volgens afspraak.

De rolluiken zijn op een professionele geplaatst, top werk!

Met de juiste instelling gemonteerd.!

Schouwing en maatvoering correct en montage door ervaren werknemers als goed ervaren. Maarrrr, ..... een klein foutje bij afstelling is; dat bij de "spleetjes" niet helemaal open gaan. (slaapkamer) Graag hier een afspraak maken voor herstel. 0640465911

Een correcte installateur die betrouwbare en duurzame zonwering levert.

De website is bijzonder gebruiksvriendelijk, maar vervolgens wordt de klant niet teleurgesteld. De omgang met de klant is vriendelijk en correct en de geleverde zonweringen functioneren na vele jaren nog steeds als nieuw. Ook op de kleurechtheid heb ik geen aanmerking. Raemakers heeft ook een creatieve oplossing geboden voor de loggia van mijn woning, die niet in het assortiment zat.

Netjes geleverd en gemonteerd.

Rolluiken zien er goed uit, mooie kleur. Alles netjes gemaakt!

Grandioos

Prima communicatie, vriendelijk personeel.

Goede prijs en bekwaam personeel.

Bij het zoeken naar een nieuw zonnescherm bij dit bedrijf terecht gekomen. Ik heb nergens een goedkopere leverancier kunnen vinden. Het personeel dat het scherm kwam op hangen was zeer bekwaam. De kwaliteit van het zonnescherm is ook perfect. Dus zeker een aanrader.

2de keer

Goede kwaliteit en goede service

perfecte zonnescherm, goede kwaliteit en allemaal makkelijk te installeren als je het zelf ophangt zoals ik heb gedaan. het programmeren van de afstandbediening was even een gepuzzel, maar met wat machtige google en youtube was quick fixed :) ben erg blij met onze nieuwe aanwinst!!

Goede communicatie en de installatie is volledig volgens afspraak uitgevoerd

Vriendelijke monteurs en de werkplek mooi schoon achter gelaten

Vanaf het begin tot aan de levering en montage duidelijkheid en prima communicatie. Dit bedrijf denkt mee. Altijd snelle reactie op vragen. Alle lof!

Werken netjes en komen afspraak na zeer goede prijs kwaliteit

Alles naar tevredenheid geregeld

Het enige minpuntje was dat de gewenste kleur niet leverbaar was en alles wat vertraging opliep wegens Covid. Maar hierover werd netjes gecommuniceerd. Verder goede service, vriendelijke mensen en nu een prachtig zonnescherm!

Komt de afspraken na.

Wat een service, ook na 7 jaar weer!

7 jaar geleden hadden we al een goede ervaring met Frans Raemakers. Nu hadden we een verzoek voor tijdelijk verwijderen en weer terugplaatsen van de screens i.v.m. nieuwe kozijnen. En weer een super ervaring! De mannen waren telkens mooi op de afgesproken tijd en leverden weer vakwerk. Mochten we in de toekomst weer iets nodig hebben (waar het nog lnag niet op lijkt, want de screens en motoren zijn nog heel goed), dan weet ik waar ik als eerste naartoe ga.

prima uitvoering

alles op tijd geleverd en uitgevoerd goed personeel

Had de rolluiken eerder moeten plaatsen.

We hebben besloten tot rolluiken aanschaf ipv een zonnescherm. Daar hebben we geen spijt van: we worden wakker in een koele kamer, het werkt goed verduisterend en het houdt geluid tegen. Ook verwachten we dat het in de winter koude tegen houdt. Daarnaast is het ook voordeliger dan een scherm, inclusief de solar bediening. Kortom: we hadden onze twee rolluiken eerder moeten laten plaatsen door Raemakers.