Netjes afgewerkt en prima service.

Goede rolluiken geplaatst!

De rolluiken zijn goed en snel geplaatst. Ook komt men langs om de rolluiken nu dit nodig is bij te stellen.

Snelle montage en vakkundig gemonteerd.

Mijn ervaring staat bij de één regel omschrijving .

Zie de sterren

vakkundig en betrouwbaar bedrijf

Het zonnescherm is vakkundig en netjes opgehangen. Alles opgeruimd. De levering was sneller dan aangekondigd.

Ronduit geweldig

Wij waren op zoek naar nieuw doek voor de luifel. Na mijn vraag om een prijsindicatie is daarna werkelijk alles via mail verlopen. En alles is op de millimeter nauwkeurig, volgens afspraak, geleverd en gemonteerd. Dit is vakwerk in de ruimste zin van het woord. Grandioos!

betrouwbaar en net bedrijf dat zijn afspraken na komt

op de afsproken tijd stonden ze voor de deur om de luiken te hangen en uit te leggen hoe alles werkte.

voortreffelijk bedrijf komt afspraken perfect na.

vrienden kring over de goede enn schone manier van werken.

Net bedrijf, deskundig, houdt zich aan de afspraken, goede prijs

Ik had meerdere (globale) offertes opgevraagd. Raemakers sprong eruit door een gunstige prijs, maar ook dat hij zich al had verdiept in de meegestuurde foto's en daar een technisch voorbehoud bij maakte. Bij het inmeten en definitief offreren kwam hij zeer deskundig over en gaf goed advies. Verder heeft hij zich aan alle afspraken gehouden en was het makkelijk in contact te komen. Alle zonwering is nu gemonteerd, werkt en ziet er prachtig uit: Gelijk de 1e keer alles goed! Een topbedrijf.

Vakwerk geleverd

Geen verdere opmerkingen

Goed werk. Fijne betrouwbare mensen

Goed werk! Fijne betrouwbare mensen. Kwamen netjes op tijd. Communicatie was top. En ze hebben gewoon perfect werk geleverd. Fijne hardwerkende mensen die weten wat ze doen! Een volgende keer zal ik ze zeker weer bellen.

Goede uitleg over product, werken netjes en goed. Prima service

fijne mensen, keurige service

fijne mensen, keurige service

Goede informatie goede service. Goede afspraken. Goede montage en vriendelijk. Ik adviseer dit bedrijf bij andere.

Prima knap werk verricht en vriendelijk

Vriendelijk Goed werk bericht 👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼

Goede ervaring bij aankoop rolluik

Op mijn aanvraag voor het plaatsen van een rolluik voor mijn dakkapel raam , kreeg ik al snel een offerte, die er goed uitzag. Nadat ik nog enkele foto's had opgestuurd en de juiste meet gegevens had geleverd, hebben ze het rolluik besteld en dit is na de bouwvak deskundig geplaats door Raemakers.

Super zonnescherm en top service!

Na contact via de website, heel snel alles ingemeten en binnen 6 weken hing het zonnescherm! Netjes gemonteerd en goede service!

Goed contact via mail, duidelijke toelichting op offerte en snel ingepland. Wij zijn tevreden.

Goede service en vakkundig

zeer goed

Prima bedrijf

Netjes gewerkt en goede kwaliteit

Goede service, sympathieke medewerkers

Had screens besteld voor twee raampartijen. Goede communicatie over opmeting, specificatie en levering. Met name complimenten voor het goed afwerken van de bedrading binnen voor de elektrische bediening.

Super, denken goed mee, ruimen alles netjes op.

Pluspunten

Snelle en flexibele service.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Zeer goed en netjes

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Altijd flexibel om een moment te vinden wat voor beide partijen goed uitkomt. Geleverde werk is altijd prima in orde.