Duidelijk en zonder verborgen verassingen

Een hotel geboekt via weekeindje weg is duidelijk en zonder verborgen verassingen achteraf! Goed geprijsd en een fijn verblijf!

moeiteloos

hotel boeken was peanuts.

Te hoge prijs voor kamer gerekend, rechtstreeks bij hotel is goedkoper

Effectief houd ik van een cadeaukaart van 150 euro grofweg 100 euro over

zeer prettige ervaring

Mijn ervaring met Weekendjeweg is zeer prettige. Al jaren boek ik mijn hotel bij hun.

Te hoge prijs voor kamer gerekend, rechtstreeks bij hotel is goedkoper

Effectief houd ik van een cadeaukaart van 150 euro grofweg 100 euro over

veel extra kosten

Net hotel geboekt en gekeken op website van GR8 hotel. Daar de prijs 20% lager en GEEN reserveringskosten. De weekendjeweg ontvangen kortingscode van €7,- was ook nergens in te vullen. Advies aan anderen; kijk eerst naar andere websites voor je boekt!

geweldig

vanwege valpartij konden we niet reizen we konden omboeken fantasties.

Twee superdagen gehad in Den Haag en Scheveningen.

Alles super geregeld. Met de trein en een mooi hotel in Den Haag. Babilon, zeer vriendelijk personeel, mooie en schone kamer en een super ontbijt. Mijn zoon en ik hebben enorm genoten. Zullen wij zeer zeker nog een keer doen.

Heel goed super gemakkelijk

Alleen een beetje veel cijfers en letters invullen. Voor de rest oke

Zeer goed geholpen bij problemen met boeken bij weekendweg ivm kortingvoucher verwerken

Ben blij dat de mogelijkheid er was. Ookprima dat je teruggebeld wordt.

Zeer goede service.

Zeer goede service .

De site op internetis moeizaam in te vullen. Bij bv geboorte datum kreeg ik geen keuze mogelijkheden, ook niet bij het aantal nachten.

Beste Erica, Hartelijk dank voor uw bericht. Wat vervelend dat het reserveren niet soepel is verlopen, excuses voor het ongemak. Helaas weten wij niet wat de reden hiervan is, wij hebben hierover een melding gemaakt bij onze technische afdeling. Wij hopen dat het inmiddels is gelukt om een reservering te plaatsen. Wanneer dit niet het geval is maakt ook ons service center de reservering graag voor u in orde, hiervoor kunt u te allen tijde contact met ons opnemen. Met vriendelijke groet, Weekendjeweg.nl

Veel geld weinig comfort

Van 7-10juni Bastion hotel, 1e dag ontbijt goed, dame kan geen spiegelei bakken! Zondag ontbijt ronduit slecht! 10 minuten moeten wachten geen tafels genoeg! Slechte zaak! Koffieapparaat kapot dus lang wachten op koffie, sinaasappelsap waterig,bruin brood was op alleen harde broodjes, wit brood was er moest gesneden worden met een bistromesje, (geen broodmes!) Al met al niet goed voorbereid voor zoveel gasten Kamer klein niks gemerkt van comfort, kleine badkamer je kunt je amper keren. Als we rechtstreeks hadden gereserveerd waren we 100euro goedkoper uitgeweest! Geen goede reclame Jammer! M.vr.gr A.Scheerder Heb maandag ook een mailtje gestuurd maar niets van gehoord.

Beste meneer Scheerder, Hartelijk dank voor uw bericht. Wij stellen het zeer op prijs dat u de moeite heeft genomen om ons een bericht te sturen, wij hechten veel waarde aan uw bevindingen. Uw klacht is naar aanleiding van uw e-mail reeds in behandeling genomen. Namens ons en het hotel willen wij u een compensatie aanbieden welke wij per e-mail met u zullen delen. Met vriendelijke groet, Weekendjeweg.nl

zeer goede en snelle service

zeer goede en snelle service

Teleurstellend

Ik vind het erg jammer dat Weekendje.weg geen rekening houdt met alleengaande reizigers. Alle arrangementen zijn voor 2 personen en de enige korting die mogelijk is geldt voor de toeristenbelasting. Ik had een kadobon gekregen die ik heb ingezet maar zal niet meer van uw site gebruik maken.

Beste Marijke, Hartelijk dank voor uw bericht. Spijtig te vernemen dat wij niet voldoen aan uw wensen. Via Weekendjeweg.nl betaalt u altijd een kamerprijs. Ook wanneer u alleen reist zult u verblijven op een 2-persoonskamer, dit is dan ook de reden waarom wij de kamerprijs niet kunnen aanpassen. Met vriendelijke groet, Weekendjeweg.nl

Heel behulpzaam en meedenkend, zeer goede service!

Ik ben erg te spreken over de service. Ik ben heel vriendelijk te woord gestaan toen ik tegen een probleem aanliep omtrent mijn boeking voor een hotel. Er is met mij meegedacht en de medewerkster is direct met een oplossing gekomen die ik zelf niet had verwacht maar waar ik heel tevreden mee ben. Zo’n service maak ik niet vaak mee, mijn complimenten!

Geen ervaring

Ik vind jullie arrangementen/ aanbiedingen heel duur. Via Groupon of actie van de dag ben ik er er veel en veel goedkoper van af. Kom met mooie betaalbare aanbiedingen en het zal bij jullie storm lopen

Goed, enige minpuntje is dat je altijd nog bijna 20 euro aan reserveringskosten bovenop je boeking krijgt.

Hartstikke goed

Perfect geregeld

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

top geregeld

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Snelle terugkoppeling, duidelijke taal. Vlotte verwerking van korting en of kadocard.