perfect

de telefoniste heeft mij perfect geholpen bij het reserveren. met vr dank c.dulk

Contact bijna nihil

Omdat reizen in juni, gezien de Corona maatregelen, per trein nog niet mogelijk was heb ik ons “nachtje weg naar Breda” 11/12 juni op 15 mei proberen te cancelen, ondanks dat dat wellicht niet mogelijk zou zijn volgens de officiële voorwaarden. GEEN enkele reactie ontvangen, behalve een automatisch gegenereerde mail dat er door drukte ivm Corona wellicht een te late reactie zou komen. Begrip hiervoor. Na van mijn kant Op 29 juni een reminder met als antwoord daarop dat het geboekte hotel geen annulering had gewenst. Misschien begrijpelijk, maar daar we met de trein zouden reizen (in deze reis inbegrepen) en reizen met de trein nog niet mogelijk was half juni, niet heel logisch. Bovendien hadden we, als we deze info op tijd hadden ontvangen, wellicht naar Breda per auto kunnen reizen of in ieder geval daarover een besluit kunnen nemen. Na weer een mail van mijn kant begrijp ik dat er verder geen restitutie of anderszins mogelijk is. Slechts Een advies om een mail naar Spoordeelwinkel testuren voor de beloofde restitutie van €17,50, maar mailen naar spoordeelwinkel blijkt niet mogelijk. Had ik tijdige info / reactie gehad, was deze mail niet nodig geweest. Jammer, “ weekendje weg” ff uit onze plannen geschrapt. Joke Boomsma

In een woord top

Ivm een persoonlijk probleem, en de vraag om te kunnen overboeken van onze reservering, heeft weekendje weg echt z’n best gedaan om ons probleem op te lossen. Dit is dus ook gelukt. We zijn zeer tevreden met de inzet van de mensen van weekendje weg. Top.

Niet geschikt voor personen die alleen boeken

Ik kan alleen een kamer voor twee personen boeken en betaal dus dubbel. Ik heb een cadeaubon gekregen, anders had ik dit nooit gedaan. Het lijkt mooier dan het is. En € 9,90 reserveringskosten per dag?

Beste mevrouw Hulsebosch, Hartelijk dank voor uw bericht. Via Weekendjeweg.nl betaald u altijd een kamerprijs en niet een per persoon prijs. Ongeacht u met één of twee personen op de kamer zult verblijven, u krijgt te allen tijde een tweepersoonskamer toegewezen. Het spijt ons te vernemen dat u teleurgesteld bent over de hoogte van de reserveringskosten die wij berekenen. Onze reserveringskosten bedragen €9,90 per dag met een maximum van €19,80. Een hotel of een aanbieder van hotels heeft elk een eigen bedrijfsstrategie, waarbij wordt besloten om wel of geen reserveringskosten te berekenen. Onze reserveringskosten stellen ons in staat om elke gast de beste service te verlenen; ons Service Centre staat dag en nacht voor alle gasten klaar zowel voor, tijdens als na uw verblijf. Wanneer wij in de toekomst alsnog met u mee kunnen kijken naar een scherpe aanbieding die voldoet aan uw wensen, dan zoekt het server centre graag met u mee. Met vriendelijke groet, Merel van Weekendjweg.nl

veel te duur

je keuze is meestal veel duurder als gewoon boeken.

Waardeloos

Vond kaart ter waarde van € 25,00 geldig tot en met april 2019 dus vervallen kreeg ik te horen, kon ook niet gedoneerd worden aan een goed doel (echte service) Geen enkel begrip! Nooit meer kopen geef liever een envelop met contant geld of een tikkie op de bank

Een leuk kado hebben we verzilverd

Met de kadokaart van weekendjeweg.nl hebben we namens mijn collega's een heel leuk weekend gehad. Op een lokatie die we zelf hebben gekozen, makkelijk te reserveren en een prima hotel is

Waardeloos

Geen enkel begrip en geen antwoord op vragen. gewoon wijzen op de regeltjes en 0 klantvriendelijk of meelevend.

Beste Wil, Wij stellen het zeer op prijs dat u de moeite heeft genomen om ons een e-mail te sturen, wij hechten veel waarde aan uw bevindingen. Weekendjeweg.nl heeft de service hoog in het vaandel staan, wij betreuren het dan ook dat u geen antwoorden heeft ontvangen op uw vragen. Wanneer er voor u nog onduidelijkheden zijn of als u nog vragen heeft willen wij deze graag alsnog beantwoorden. U kunt ons hiervoor een e-mail sturen naar info@weekendjeweg.nl of telefonisch staat een van ons medewerkers u graag te woord. Aan ieder verblijf zijn bepaalde voorwaarden verbonden omtrent het wijzigen en/of annuleren. Wij zullen altijd kijken of er een mogelijkheid is om een uitzondering te maken, maar helaas is hier niet altijd ruimte voor. Wij hopen u in de toekomst nog van dienst te kunnen zijn en een betere ervaring mee te geven. Met vriendelijke groet, Merel van Weekendjeweg.nl

Slechte tegemoetkoming

Helaas ons weekendje naar Antwerpen moeten verzetten vanwege corona waar niemand iets aan kan doen. Helaas helpt weekendje weg ook niet. Enige optie is omboeken binnen 3 maanden jammer als het duurder is want dan mag je gewoon bijbetalen. Is het goedkoper krijg je geen geld terug. Geen excuses of niks. Nogmaals het is buiten iedereen zijn macht om dat corona hier nu heerst maar probeer elkaar een beetje te helpen.

Top.

Ik ben dankbaar dat ons weekendje weg nog omgeboekt kon worden. Ik had de verkeerde datum doorgegeven.

Betrouwbaar. Aan te bevelen.

Efficiënt. Snel in het oplossen van problemen. Betrouwbaar!!!

in de natuur gelegen hotel .

in de natuur gelegen hotel jullie zullen bedoelen centrum Amersfoort

10% duurder + 10 euro reserveringskosten, je kunt het beter zelf regelen.

We hebben als kado een tegoedbon gekregen. Het aanbod aan hotels is beperkt en je betaald consequent teveel. En dan komt er ook nog eens 10 euro extra reserveringskosten bij. Jammer dan men ongeveer 20 euro teveel heeft betaald voor ons cadeautje. :(

Afzetterij

Cadeaubon van 25,- gehad. De site rekent al 20,- euro boekingskosten en vervolgens betaal je voor 2 nachten ruim 50,- meer dan bij boeking via het hotel. Contact gehad met de klantenservice maar die konden helaas niets doen. Wat een slecht concept. Ik zou hier geen gebruik van maken.

Beste Lex, Wij waarderen het dat u de moeite heeft genomen om een bericht te sturen, wij hechten namelijk veel waarde aan uw bevindingen. Onze reserveringskosten bedragen €9,90 per dag met een maximum van €19,80. Het spijt ons te vernemen dat u teleurgesteld bent over de hoogte van de reserveringskosten die wij berekenen. Een hotel of een aanbieder van hotels heeft elk een eigen bedrijfsstrategie, waarbij wordt besloten om wel of geen reserveringskosten te berekenen. Onze reserveringskosten stellen ons in staat om elke gast de beste service te verlenen; ons Service Centre staat dag en nacht voor alle gasten klaar zowel voor, tijdens als na uw verblijf. Helaas kunnen wij de reserveringskosten dan ook niet in mindering brengen, wel kijkt ons service center graag met u mee om een zo'n scherp mogelijke aanbieding te vinden die voldoet aan uw wensen. Wanneer u ziet dat het hotel dezelfde aanbieding voor een voordeliger tarief aanbiedt, vernemen wij dit graag. Wij zullen het hotel benaderen en vragen of wij hetzelfde tarief mogen hanteren. Wij hopen u in de toekomst nog van dienst te kunnen zijn. Met vriendelijke groet, Merel van Weekendjeweg.nl

Te duur

Weekendjeweg prijst de overnachtingen veel hoger dan de hotels zelf. De commissie die ze zo pakken is aan de onbehoorlijke kant.

Vuil hotel

Fletcher hotel Roermond: erg vuile en ouderwetse kamer. Regen binnen, roestige badkamer, vuil tapijt, resten van vorige gasten 😕

Slecht

Hotel overdrijft als je een upgrade doet met een goed gevulde minibar wat je dan zou mogen gebruiken.Maar er zat bijna niks in.Je belt voor upgrade met hotel krijgt een email bevestiging dat het geregeld is maar als je aankomt blijkt er niks geregeld te zijn vanwege verbouwing maar dat wisten ze toch in mijn ogen toen ook al.Anders had ik dit hotel niet geboekt.Vind het misleiding.

Geen voordeel

Ik wil iets boeken op de kaart maar ik ben veel duurder uit. Kan ik deze kaart omruilen voor een andere cadeaukaart.bijv. VVV.bon

Beste Magriet, Hartelijk dank voor uw bericht. Helaas beschikt Weekendjeweg.nl niet over andere gift cards en hebben wij niet de mogelijkheid om u van een andere kaart te voorzien. Wel willen wij ervoor zorgen dat u onze kaart alsnog optimaal benut en kijken daarom graag met u mee naar een scherpe aanbieding welke voldoet aan uw wensen. In dit geval kunt u te allen tijde contact opnemen met ons service center. Met vriendelijke groet, Merel van Weekendjeweg.nl

Altijd goed

Wij boeken heel vaak een trein/hotel reis via weekendje weg Goedkoop en super makkelijke webside Altijd goede hotels,steeds zeer tevreden

verlopen cadeaubon niet verlengd

Verzoek aan klantenservice om enige coulance te tonen voor een verlopen cadeaubon wordt botweg geweigerd. Hoppa 50 euro in de pocket voor Weekendjeweg.nl Ik begrijp dat er wellicht een vergoeding voor administratiekosten in rekening zouden worden gebracht maar dit voelt als diefstal. Bah!

Beste Karin, Hartelijk dank voor uw bericht. Onze oudere Weekendjeweg.nl Cadeau Card heeft een geldigheidsduur van 5 jaar, bij de nieuwe kaarten die worden uitgegeven is dit 3 jaar. Dit staat tevens op de kaart vermeld. Wanneer deze periode is verstreken komt de kaart inderdaad te vervallen. Wij begrijpen uw teleurstelling, echter moeten wij ons wat betreft de Weekendjeweg.nl Cadeau Card aan deze richtlijnen houden en kunnen wij hier niet in tegemoet komen. Met vriendelijke groet, Merel van Weekendjeweg.nl

Treinreis plezierig; Hotel dichtbij station en midden in het centrum! Prima hotel met alles erop en n eraan! Voor herhaling vatbaar.

Uiteindelijk prima

Bij aankomst in het hotel bleek onze reservering niet te zijn overgekomen. Wel hadden we de treintickets via spoorwinkel. Hotel heeft het prima opgelost. Wel een kamer gekregen en die werd ook ge-upgraded. Super uitzicht op de eradmusbrug! Prima hotel met goed ontbijt

Zeer vriendelijk en goed geholpen met reservering

Zie hierboven zeer prettig te woord gestaan. Vriendelijk behulpzaam. Top

Efficient, snel