Wat een slechte service, geen service eigenlijk!

Door onze eigen fout een verkeerde datum geboekt. Het hotel had dit meteen door en heeft geprobeerd ons via weekendjeweg.nl (vanwege privacy) te bereiken om eenmalig kosteloos om te boeken, maar weekendjeweg heeft geen contact met ons opgenomen. Het hotel heeft nogmaals dezelfde mail naar weekendjeweg gestuurd, maar weekendje weg schuift het terug naar het hotel en geeft in één en dezelfde mail aan dat het hotel ons inderdaad niet rechtstreeks kon bereiken maar dat ze ons wel hebben gemaild? Nee, die mail is naar weekendjeweg gestuurd en daar is niks mee gedaan, waardoor wij er pas in het hotel achter kwamen dat er iets mis is gegaan met de datum en we de kamer nogmaals moesten betalen. Deze keer kon het echter zelfs goedkoper dan wat we eerder moesten bijbetalen met cadeaukaart van weekendjeweg, dus het is ook nog eens oplichterij naar mijn mening. Ik ben zeer teleurgesteld dat weekendjeweg niet de moeite neemt om dit op te lossen en het tegenovergestelde zegt van wat ons in het hotel aan de receptie is verteld! Het hotel heeft juist heel erg hun best gedaan ons te bereiken en het eenmalig kosteloos om te boeken.

Een kat in de zak als cadeau gekregen.

In mailcontact erachter gekomen dat ik beter rechtstreeks een boeking bij een favoriet hotel. Dan weet ik zeker dat ik de prijs betaal die het betreffende hotel hanteert.

Heel slecht

Ik heb mijn reservering ruim een maand van te voren geannuleerd en een mail gestuurd naar weekendje weg contact opgenomen met het NH hotel Utrecht om het nachtje te annuleren en na geen reactie van weekendje weg en na telefonisch contact kan ik mijn geld niet terug krijgen. Ik vindt het heel slecht van hun ook omdat het over en vrij hoog bedrag ging. Ik vindt dit niet kunnen en ik ga hier een melding van maken.

Waardeloze organisatie

Pure oplichterij! Afgelopen weekend onverrichte zake teruggekomen uit Antwerpen. Bij de balie te horen krijgen dat het boekingsnummer niet bekend was. Weekendje weg gebeld. Een halfuur in de wacht gestaan waarna doodleuk de verbinding werd verbroken op het moment dat ik aan de beurt was. Kortom niet bereikbaar en geen hotelkamer geboekt. Dan voel je je opgelicht! Ik heb nog een fikse saldo op de cadeaubon van weekendje weg maar vrees dat het verloren geld is! Een stelletje oplichters zijn! Dat dit nog kan!

geen fijne ervaring

Na een update van het hotel wilde wij de overnachting omboeken. Het hotel gaf aan dat dat prima was, maar voor weekendjeweg was het te kort dag en blijkbaar hadden we geen omboek garantie erbij geboekt. Ik zal in het vervolg weer via booking.com of direct via het hotel zelf boeken. Daarmee heb ik nooit zulke problemen gehad.

NOOIT MEER!

Met onze bruiloft cadeaubonnen gekregen van weekendjeweg.nl. Hiervan een paar nachtjes weg geboekt in september. Eerste keer werd de boeking na een definitieve bevestiging geannuleerd wegens onvoldoende beschikbaarheid tegen dat tarief. Uiteindelijk bijbetaald en omgeboekt naar een andete datum (waarbij bij mailen al de prijs zonder servicekosten werden doorgegeven, die 20 euro kwam er achteraf gezien nog bij). Dit heeft een medewerker van weekendjeweg.nl omgeboekt. Vervolgens krijg ik na het ontvangen van deze definitieve boeking een annulering, want er zou ineens sprake zijn van een prijsfout op hun website. Kortom: heel veel getrubbel voor uiteindelijk NIKS. Je wordt als klant de dupe van hun fouten en e wordt nergens in mee gedacht. Weekendjeweg.nl zorgt goed voor zichzelf, maar voor de klant ho maar. Ik zit helaas nog aan de cadeaubonnen vast, maar ik boek hier NOOIT meer. Raad het ook zeker niet aan. Boek hier niet om teleurstellingen te voorkomen!!

Sieberts van deze tijd

Wij hebben een bon gekregen destijds ad €80,30, met een kaartnr. en code. Wordt ons gemeld dat de kaart is verlopen. Op de bon staat geen verloopdatum. Zij: "Wij hebben de gegevens voor u bekeken en zien dat de cadeaukaart helaas is verlopen. Hier is hierdoor helaas niet meer mogelijk om uw cadeaukaart te verzilveren. " De Sywerts van deze wereld zijn overal. Intens verdrietig, mede door overheidswege dat er een slechte consumentenregeling is. Notabene, het is geld!

Slechte klantenservice

Wij hadden hotel geboekt via website van weekendjeweg.nl. Helaas beide door corona geveild, 2 dagen voor hotel. Eerst was niks mogelijk. Annuleren kon, maar geld kwijt. Overleg met hotel gehad. Deze gaf aan dat we konden wijzigen. Weer terug gebeld. Wijzigen mogelijk, tegen betaling van 19.95. Dat was akkoord. Nieuwe data gepland. Bevestiging in mail en account ontvangen. Nogmaals gebeld ivm opstaande bedrag. Ook deze dame zei dat Wijzigen mogelijk was, vond raar van eerste keer. Alles nogmaals besproken. 3 uur later een email dat fout was gemaakt. Wijzigen was toch niet mogelijk. De reden was: "Dit komt omdat dit via een partner is ingeboekt en deze hierover niet benaderd is". Daarom wijzigen niet mogelijk. Moesten maar met hotel regelen. Hierop gereageerd met vraag of zij telefonisch contact wilde opnemen. Kregen opnieuw een mail, met bijna dezelfde uitleg. Niks mogelijk. Zelf regelen met hotel. Aan de telefoon wordt gezegd: "Volgens voorwaarden kunnen we niet 48uur voor datum annuleren of wijzigen". In voorwaarden staatcdaar niks over benoemd. Wel wijzigen mogelijk, tegen betalen van €19.95. Schandalig hoe dit bedrijf met zijn klanten omgaat. In email naar elkaar (personeel onderling) wijzen, dat de ander een fout heeft gemaakt. We testen beide positief op corona. Houden ons aan regels. Maar gezien klachten zouden we normaal gewoon gegaan zijn. Gelukkig met veel regelen, via hotel wat kunnen regelen. Maar niet via weekendjeweg.nl.

Veel te duur

De prijs die ze rekenen komt 40% hoger uit dan rechtstreeks bij het hotel zelf, dus geef nooit zo'n kaart aan iemand. Aanbod is ook zeer beperkt.

makkelijk je geld verdienen zo

De prijzen zijn te hoog en 19,95 boekingskosten ben je al kwijt. Daarnaast pakken ze ook nog provisie bij de hotels zelf. Mijn conclusie: nooit meer een bon van weekendjeweg.nl ! Op deze manier is het geen leuk kado om te geven of te krijgen.

Verschrikkelijke service

Eigenlijk is 1 ster al te veel. Ik had een weekendje weg geboekt, bleek het dat er geen boeking was gedaan bij het desbetreffende hotel! Waardoor ik ook vrij plots (avond van te voren) te horen kreeg dat ik geen overnachting had. Ik heb toen contact opgenomen met Weekendjeweg zelf, maar een excuus was te veel gevraagd. Er werd ook geen passende oplossing geboden. Al met al mijn plannen moeten wijzigen. Achteraf zag ik ook dat Weekendjeweg hogere prijzen aanbiedt dan het hotel zelf.

Waardeloze kaarten

Ik en mijn echtgenote hebben diverse weekendje weg kaarten ontvangen bij diverse gelegenheden. Ik heb aan weekendje weg gevraagd of ik deze gezamenlijk mocht gaan gebruiken omdat wij wel voor ongeveer € 300,00 weekendjeweg kaarten hebben ontvangen. Dat was niet mogelijk. Wij hebben onder andere een kaart met een tegoed van € 20,00 ontvangen. Wanneer je deze gaat gebruiken staan er € 19,50 aan reserveringskosten tegenover. Een waardeloos kado dus. Je kan ook kiezen uit een beperkt aantal hotels waarbij je ook nog eens de hoofdprijs moet betalen. Kan je beter even op een andere boekingssite kijken. Dan ben je zeker goedkoper uit. Wij hebben onze kinderen derhalve gevraagd geen weekendje weg kaarten als kado te geven.

Waardeloos

Kost alleen maar geld. Gewoon bon weggooien en via booking.com boeken

Prijzig.

Je kan het liever zelf regelen. 20 euro reserveringskosten is pure oplichting.

Waardeloze bon

Hotel aanbod zeer beperkt en kamerprijzen exorbitant hoog vergeleken met boeking sites als Booking.com

Jammer

Hotel geboekt via weekendje weg. Via de eigen site van dit hotel zouden we ca. 250 euro goedkoper uit zijn. Jammer van onze bon van 250 euro !!

Niet zo best

Je krijgt een flink bedrag cadeau, maar deze krijg je pas terug ná je verblijf. Wij probeerden te boeken bij Landal. Dit is erg merkwaardig omdat ze het geld al gekregen hebben. Als je wilt boeken wil je toch direct de korting eraf hebben. Dit telefonisch gevraagd, maar het enige wat de telefoniste me kon vertellen is dat ze het geld na het verblijf terug storten. Dit omdat Landal geen cadeaukaarten accepteert. Dit is ook raar omdat we boeken via bungalows.nl, dus heeft dat volgens mij niks met Landal te maken aangezien weekendjeweg.nl / bungalows.nl het geld al heeft gekregen, dat moet toch gewoon in mindering worden gebracht? Ik werd niet bepaald klantvriendelijk te woord gestaan. Aangezien we over een half jaar pas weg gaan vroeg ik, wat gebeurt er dan als jullie na 2 maanden failliet gaat? Werd lacherig op gereageerd, wat eigenlijk al genoeg zegt. Ik zou een cadeaukaart van weekendjeweg.nl dan ook niet aanraden. Je kunt beter iemand het geld in een envelopje geven :)

Beste meneer Kuipers, Wij willen u laten weten dat wij het zeer op prijs stellen dat u de moeite heeft genomen om ons een e-mail te sturen, wij hechten veel waarde aan uw bevindingen. Een klein aantal parken uit ons assortiment werken niet samen met onze giftcards en kunnen deze niet direct verrekenen op hun factuur. Uiteraard zullen wij de kaart alsnog met u verrekenen daar u via onze organisatie boekt. Dit gebeurt middels een storting op uw rekening. Helaas hebben wij sinds de corona uitbraak wij veel te maken hebben gehad met annuleringen en wijzigingen waardoor wij de garantie willen hebben dat gasten daadwerkelijk op het park aankomen, alvorens wij de storting doen, wij hopen op uw begrip. De verrekening van uw Cadeau Card hoeft niet zo lang te duren, wij willen u graag de mogelijkheid aanbieden om dit proces te versnellen. Hiervoor mag u ons een e-mail sturen naar [email protected] met uw reserveringsnummer en verwijzing naar uw review via trustpilot. Met vriendelijke groet, Merel Van Bungalows.nl

Telefonisch ‘gesloten’ op mail wordt niet gereageerd

Onbereikbaar! Volgens telefoonbeantwoorder gesloten ivm drukte of je een mail wilt sturen….we zijn 24 uur verder en nog geen reactie op de mail

Beste Kim, Wij danken u om uw ervaring met ons te delen. Wij dragen klanttevredenheid hoog in het vaandel en streven er naar om iedereen een leuke ervaring mee te geven zowel voor als tijdens het verblijf. Wij betreuren het dan ook dat dit niet volledig is gelukt. Excuses voor het ongemak. Op sommige momenten zijn wij door de drukte enkel per e-mail bereikbaar geweest om op deze manier iedereen van dienst te kunnen zijn. Inmiddels zijn wij weer goed telefonisch te bereiken. Wij zien onder uw gegevens geen onbeantwoorde e-mails, wanneer wij alsnog iets voor u kunnen betekenen horen wij het graag. Wij hopen u in de toekomst een betere ervaring bij ons mee te geven. Met vriendelijk groet, Merel van Weekendjeweg.nl

top- service.

- Ondanks drukte door Corona toch keurig geholpen. - Ik werd netjes telefonisch te woord gestaan.. - Toen ik terug belde geen lange wachtrij (zoals wel "eens" gebeurd bij andere bedrijven). ;) - Mail-contact keurig geholpen. Zo kan ik nog uren doorgaan. Nogmaals bij deze: mijn oprechte lof en respect naar Bookit/weekendje weg. Kortom: aanbevelen? zeker weten! Bedankt.. m.v.g. Mark

Niet aan te raden

Een dergelijke cadeaukaart krijgen is leuk maar jaagt je op kosten. Lang niet op alle plaatsen in te leveren. Plaatselijke aanbiedingen gaan aan je neus voorbij. Deze week niet bereikbaar, geen telefonisch contact, koele mail als reactie, geen overleg. Ik hoop een dergelijke kaart nooit meer te krijgen

Geen enkele coulance

Voor de herfstvakantie een weekendje weg willen boeken met een cadeaukaart, eindelijk even met het gezin weg naar een lange periode thuis blijven. Blijkt geldigheidsduur van de kaart verlopen, niet eens heel lang. Gevraagd om enige coulance, eerder boeken was in verband met corona toch niet mogelijk, maar helaas. Dit is wel heel gemakkelijk geld verdienen. Wel geld innen maar er niets voor terug geven. Jammer!

Zeer slechte ervaring met terug betalen

Na 4x telefonisch contact te hebben gehad nu nog steeds niet mijn tegoed terug gekregen terwijl ze zeggen dat het is terug gestort. Nu maar een mail gestuurd hopelijk word daar op gereageerd. De wachttijden zijn ook erg dramatisch....20 min.is niks.

Beste mevrouw Thomassen, Het is momenteel erg druk bij ons door Covid19 waardoor de wachttijden langer zijn dan normaal. Onze excuses hiervoor. Wij zien in uw reservering dat de betaling vandaag door ons naar u is teruggestort. Met vriendelijke groet, Annemarie van Weekendjeweg.nl

Slecht

Ik heb 1 overnachting geboekt voor een datum over 2 maanden en betaald voor die overnachting. Daarop krijg ik de bevestiging van een overnachting voor gelijk die avond, die als aanbieding stond en dus ook een andere prijs had. Ik heb naar Weekendjeweg gebeld en ze gingen dat annuleren, maar de overnachting was nu duurder geworden, dus moest ik extra 15,- € betalen en nogmaals 10,- € boekingskosten! Wat een onrecht!

Beste mevrouw Thon, U heeft op 25 september via de website een reservering gemaakt voor aankomst 25/9 - 26/9 tegen een last minute tarief. Na het maken van de reservering heeft u contact met ons opgenomen dat het de bedoeling was voor 28/11 - 29/11 te reserveren. Hierop hebben wij voor u contact opgenomen met het hotel en hebben uw reservering nog voor u mogen wijzigen naar de gewenste datum. Helaas moet wel het tarief van de nieuwe datum aangehouden worden. Deze heeft u tevens op onze website kunnen zien. Wij zien in uw boeking dat de reserveringskosten van €9,90 z een maal zijn berekend. De eerst gemaakte foutieve boeking hebben wij geheel kosteloos voor u geannuleerd. Met vriendelijke groet, Annemarie van Weekendjeweg.nl

Geweldige service.

Geweldig geholpen met het omboeken van ons verblijf in resorts Bad Boekelo,dank voor de goede service.

Super goed

Hotel de bosrand is echt heel goed .