Treinreis plezierig; Hotel dichtbij station en midden in het centrum! Prima hotel met alles erop en n eraan! Voor herhaling vatbaar.

Uiteindelijk prima

Bij aankomst in het hotel bleek onze reservering niet te zijn overgekomen. Wel hadden we de treintickets via spoorwinkel. Hotel heeft het prima opgelost. Wel een kamer gekregen en die werd ook ge-upgraded. Super uitzicht op de eradmusbrug! Prima hotel met goed ontbijt

Zeer vriendelijk en goed geholpen met reservering

Zie hierboven zeer prettig te woord gestaan. Vriendelijk behulpzaam. Top

Efficient, snel

Vakkundig

Goede prijs/kwaliteitverhouding

De prijs via weekendjeweg is hoger dan via het vakantiepark zelf. Je hebt er dus niets aan.

We wilden een weekendje weg boeken en hadden bonnen. Helaas merkte we dat de prijzen via weekendjeweg.nl veel hoger zijn dan via de vakantieparken zelf. Hierdoor ben je met of zonder bonnen alsnog hetzelfde geld kwijt. Belachelijk. Iemand betaald voor die bonnen en weekendje weg krijgt het geld dus blijkbaar dubbel.

Te duur en geen flexibiliteit

De prijzen van weekendje weg liggen ver boven de prijzen van de accommodaties op de site. Daarnaast heel raar dat als je twee nachten blijft je 2x boekingskosten moet betalen. Hier een paar keer een vraag over gesteld en je krijgt gewoon geen antwoord. je Je kan de arrangementen die hotel aanbiedt niet benutten zoals fietshuur of diner.

Ik hoop dat ik nooit meer een bon van weekendjeweg.nl krijg.

Het lijkt leuk als je een bon krijgt, maar het is meestal duurder als je met deze bon boekt en vaak blijft de cadeaukaart ergens in de kast liggen totdat deze bijna verlopen is en nog even snel geboekt moet worden of wordt vergeten en is dan niet meer geldig.

Niet meer zo als het geweest is

Tijdens de boeking van een hotel had ik een vraag en belde daarom maar en moest maar liefst 9 minuten wachten. Toen ik dan eindelijk medewerkster Annemarie aan de telefoon kreeg vertelde ik haar meteen dat ik 9 minuten moest wachten waarop ze antwoordde dat het nu eenmaal druk was op deze dinsdagmiddag en vervolgde met: "Zegt u het maar" . Hiermee wordt mijn opmerking niet serieus genomen en ik zei haar dat ze dat aan haar leidinggevende kon doorgeven en die weer aan de directie, want als er niemand klaagt en de medewerksters er niets mee doen, verandert er niets. Toen weekendjeweg.nl nog jong was, heb ik veel klanten aangebracht omdat ik zo enthousiast was over de de prijzen en de vriendelijkheid van de medewerksters. De prijzen zijn niet aantrekkelijk meer en de cadeaubonnen zijn gelukkig bijna op, want nog één keer in een hotel en dan houd ik het voor gezien. Er zijn immers zoveel aantrekkelijkere concurrenten! Kopie opgeslagen! dd. 29-10-2019 Wim Stal, Den Haag

hoge reserveringskosten

Ik werd zeer verrast door het feit dat ik € 9.90 reserveringskosten mag betalen bij het maken van een hotelreservering. De reservering maak ik geheel zelf, komen geen andere mensen aan te pas Deze kosten bedragen maar liefst, in mijn geval, 10% !!!! van de waarde van de kado-kaart. Het maken van de boeking verloopt geheel digitaal en is met 5 minuten geregeld. En ja, ik begrijp dat het hele systeem ontwikkeld moe(s)t worden en onderhouden. maar € 9.95 boekingskosten is erg erg erg hoog en misschien zelfs wel veel te veel.

Duidelijk en zonder verborgen verassingen

Een hotel geboekt via weekeindje weg is duidelijk en zonder verborgen verassingen achteraf! Goed geprijsd en een fijn verblijf!

moeiteloos

hotel boeken was peanuts.

Te hoge prijs voor kamer gerekend, rechtstreeks bij hotel is goedkoper

Effectief houd ik van een cadeaukaart van 150 euro grofweg 100 euro over

zeer prettige ervaring

Mijn ervaring met Weekendjeweg is zeer prettige. Al jaren boek ik mijn hotel bij hun.

Te hoge prijs voor kamer gerekend, rechtstreeks bij hotel is goedkoper

Effectief houd ik van een cadeaukaart van 150 euro grofweg 100 euro over

veel extra kosten

Net hotel geboekt en gekeken op website van GR8 hotel. Daar de prijs 20% lager en GEEN reserveringskosten. De weekendjeweg ontvangen kortingscode van €7,- was ook nergens in te vullen. Advies aan anderen; kijk eerst naar andere websites voor je boekt!

geweldig

vanwege valpartij konden we niet reizen we konden omboeken fantasties.

Twee superdagen gehad in Den Haag en Scheveningen.

Alles super geregeld. Met de trein en een mooi hotel in Den Haag. Babilon, zeer vriendelijk personeel, mooie en schone kamer en een super ontbijt. Mijn zoon en ik hebben enorm genoten. Zullen wij zeer zeker nog een keer doen.

Heel goed super gemakkelijk

Alleen een beetje veel cijfers en letters invullen. Voor de rest oke

Zeer goed geholpen bij problemen met boeken bij weekendweg ivm kortingvoucher verwerken

Ben blij dat de mogelijkheid er was. Ookprima dat je teruggebeld wordt.

Zeer goede service.

Zeer goede service .

De site op internetis moeizaam in te vullen. Bij bv geboorte datum kreeg ik geen keuze mogelijkheden, ook niet bij het aantal nachten.

Beste Erica, Hartelijk dank voor uw bericht. Wat vervelend dat het reserveren niet soepel is verlopen, excuses voor het ongemak. Helaas weten wij niet wat de reden hiervan is, wij hebben hierover een melding gemaakt bij onze technische afdeling. Wij hopen dat het inmiddels is gelukt om een reservering te plaatsen. Wanneer dit niet het geval is maakt ook ons service center de reservering graag voor u in orde, hiervoor kunt u te allen tijde contact met ons opnemen. Met vriendelijke groet, Weekendjeweg.nl

Veel geld weinig comfort

Van 7-10juni Bastion hotel, 1e dag ontbijt goed, dame kan geen spiegelei bakken! Zondag ontbijt ronduit slecht! 10 minuten moeten wachten geen tafels genoeg! Slechte zaak! Koffieapparaat kapot dus lang wachten op koffie, sinaasappelsap waterig,bruin brood was op alleen harde broodjes, wit brood was er moest gesneden worden met een bistromesje, (geen broodmes!) Al met al niet goed voorbereid voor zoveel gasten Kamer klein niks gemerkt van comfort, kleine badkamer je kunt je amper keren. Als we rechtstreeks hadden gereserveerd waren we 100euro goedkoper uitgeweest! Geen goede reclame Jammer! M.vr.gr A.Scheerder Heb maandag ook een mailtje gestuurd maar niets van gehoord.

Beste meneer Scheerder, Hartelijk dank voor uw bericht. Wij stellen het zeer op prijs dat u de moeite heeft genomen om ons een bericht te sturen, wij hechten veel waarde aan uw bevindingen. Uw klacht is naar aanleiding van uw e-mail reeds in behandeling genomen. Namens ons en het hotel willen wij u een compensatie aanbieden welke wij per e-mail met u zullen delen. Met vriendelijke groet, Weekendjeweg.nl

zeer goede en snelle service

zeer goede en snelle service

Van Cleeffkade 15 1431 BA Aalsmeer

088 - 089 01 00 (7 dagen per week)