Teleurstellend

Ik vind het erg jammer dat Weekendje.weg geen rekening houdt met alleengaande reizigers. Alle arrangementen zijn voor 2 personen en de enige korting die mogelijk is geldt voor de toeristenbelasting. Ik had een kadobon gekregen die ik heb ingezet maar zal niet meer van uw site gebruik maken.

Beste Marijke, Hartelijk dank voor uw bericht. Spijtig te vernemen dat wij niet voldoen aan uw wensen. Via Weekendjeweg.nl betaalt u altijd een kamerprijs. Ook wanneer u alleen reist zult u verblijven op een 2-persoonskamer, dit is dan ook de reden waarom wij de kamerprijs niet kunnen aanpassen. Met vriendelijke groet, Weekendjeweg.nl

Heel behulpzaam en meedenkend, zeer goede service!

Ik ben erg te spreken over de service. Ik ben heel vriendelijk te woord gestaan toen ik tegen een probleem aanliep omtrent mijn boeking voor een hotel. Er is met mij meegedacht en de medewerkster is direct met een oplossing gekomen die ik zelf niet had verwacht maar waar ik heel tevreden mee ben. Zo’n service maak ik niet vaak mee, mijn complimenten!

Geen ervaring

Ik vind jullie arrangementen/ aanbiedingen heel duur. Via Groupon of actie van de dag ben ik er er veel en veel goedkoper van af. Kom met mooie betaalbare aanbiedingen en het zal bij jullie storm lopen

Goed, enige minpuntje is dat je altijd nog bijna 20 euro aan reserveringskosten bovenop je boeking krijgt.

Hartstikke goed

Perfect geregeld

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

top geregeld

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Snelle terugkoppeling, duidelijke taal. Vlotte verwerking van korting en of kadocard.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Tot nu toe alles positief

2 sterren: slechter dan verwacht

Pluspunten

reserveren is gemakkelijk

Prijs kwaliteit moet beter op elkaar afgestemd worden. We hebben belachelijk veel betaald voor een achterstallig hotel.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

voor bij hotel walram parkeren beter regelen, wij kwamen vrijdagavond 1800 uur aan, de hele parkeerplaats ervoor was vol(anders hadden we nog voor 2 uur parkeren moeten betalen, 3,60 ong) nu moesten we wel een parkeerkaart voor 11 euro kopen, en dat dus voor 2 dagen. zondag moesten we tot onze verbazing wel om 1100 van het parkeerterrein af..dus weer extra parkeerkosten, parkeerdagkaart is dus niet voor 24 uur...heb wel eens betere kamers gehad bij een mysteriehotel(maar blijft een verrassing)

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Propere doch kleine kamers

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Alles wordt goed geregeld de berichtjes helpen je niks te vergeten en dei informatie behulpzaam. Het zoeken naar een geschikt hotel is simpel.

geen suggesties

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Gemakkelijk gebruik website.

Je kunt niet meer dan 2 nachten boeken. Een lang weekendje weg is er dus niet bij. Verder vind ik het enorm stom dat je niet meer dan één cadeaukaart tegelijk van weekendjeweg.nl kunt inleveren. Ik kon moest er twee kopen, omdat de cadeaukaarten maar tot €50 gingen. Nu heb ik een tweede cadeaukaart over van €20 die ik waarschijnlijk nooit meer ga uitgeven. Slecht geregeld.

• Kennis & Vakmanschap

Beste Saskia, Hartelijk dank voor uw bericht! Wanneer het hotel de gewenste periode beschikbaar heeft en er wordt alleen een mogelijkheid geboden voor maximaal twee nachten, kunt u de overige nacht(en) in een losse reservering bijboeken. Wij zullen de reserveringskosten voor de aansluitende nacht(en) in mindering brengen, zodat u geen extra kosten hoeft te maken. De Weekendjeweg.nl Cadeau Card is stapelbaar, u kunt er zoveel inleveren als u heeft tot het totaalbedrag van uw reservering is bereikt. Voor sommige Weekendjeweg.nl Cadeau Cards kunt u er maar één per reservering verzilveren, maar dan zal dit duidelijk bij uw Weekendjeweg.nl worden aangegeven. Ook telefonisch zijn helpen wij u graag bij het reserveren. Groet, Weekendjeweg.n

Pluspunten

Alles was top geregeld en heel eenvoudi

Ga zo door!

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Ze doen wat ze zeggen betrouwbare site

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Ik kon goed de aanwijzingen volgen, ben niet erg bedreven in dit soort dingen!

In eerste instantie stond ons hotel niet in het rijtje, zelf even verder gezocht en gevonden!

• Afspraken nakomen

Pluspunten

Easy hotel is een perfect hotel voor een citytrip. De ligging in de nabijheid van het centrum is zeer goed. Vriendelijk personeel. Geboekt via treinspoordeel in combinatie met weekendje weg is een echte aanrader. Geweldig.

Nvt

Van Cleeffkade 15

1431 BA Aalsmeer

088 - 089 01 00 (7 dagen per week)