Oke

Boeken gaat eenvoudig, het zou fijn zijn als de extra kosten gelijk mee berekend zouden worden o.b.v. het aantal personen dat je zoekt.

Makkelijk en snel te boeken

Eén puntje: de eerste pagina betreft alleen de huur van een min of meer kale woning, is misschien handig om daar al te vermelden dat er nog eventuele zaken bijkomen, zoals eindschoonmaak, reserveringskosten e.d.

Alles was duidelijk goede website

Al jaren goede ervaringen.

Altijd snel en goed vakanties kunnen boeken.

Heerlijk rustig park. Huis en voldoen aal alles al eerder geweest. dus komen wij graag terug

handig, overzichtelijk, snel

Fijne site om een accommodatie te boeken.

Reserveren binnen 2 minuten

De website is gebruiksvriendelijk, bij boeking wordt het totaal overzicht aan boekingskosten duidelijk weergegeven. Min punt. Geen keuze om zelf linnengoed mee te nemen voor de bedden, dit staat standaard aangegeven bij het totaal overzicht aan kosten; bedlinnen + opgemaakte bedden. Prima service echter kost dit behoorlijk wat geld, jammer dat hierin geen keuze kan worden gemaakt.

Prima en makkelijk

Goed geregeld

Makkelijke en overzichtelijke website

Voor een midweekje Limburg heb ik gebruik gemaakt van de website van Bungalows.nl. Het zoeken naar een bestemming van onze keuze leverde snel resultaat en het boeken hiervan was snel en simpel. Inmiddels heb ik het restant saldo van mijn weekendje weg kaart ook binnen.

Fijn om bij te boeken

fijne organisatie om bij te boeken

Goede prijs en snel geregeld

Op de website is het makkelijk een vakantie te boeken voor een goede prijs.

Slecht nooit boeken

Ik heb een huisje geboekt, niets klopte op hun website. Toen ik de factuur per mail kreeg was het 120 euro duurder. Niet in de boekingsbevestiging ook niet op de website.Na flink heen en weer mailen en bellen gaven ze hun fout toe. Tot op heden het geld niet retour ontvangen! Roompot moet zich afvragen of ze wel willen samenwerken met deze organisatie!

Snel geregeld

Gied te doen via de mail

Snelle service voor goede prijs

Geboekt met korting

Ik had een kortingscode via Thuisbezorgd. Makkelijk te gebruiken tijdens boeken.

Makkelijk en snel te boeken.

Een boeking via Bungalows.nl is snel en eenvoudig te maken. De informatie over het vakantiepark is voldoende. Geen negatieve opmerkingen.

Duidelijk en goed

Een duidelijke ervaring waarbij je goed van de ene naar de volgende site kon scrollen om onze vakantie te boeken

Tot nu goed de ligging is prima

De ligging is prima

Leuk om te krijgen, makkelijk om te boeken

Eerst even lokatie prikken, datum plannen, en boeken.

leuke site met leuke aanbiedingen

Prettige webpagina. Goede prijs/kwaliteit aanbiedingen.

Super!!

Boeken is vrij simpel. En door de mooie aanbiedingen erg aantrekkelijk! Wij boeken al 15 jaar regelmatig via bungalows en altijd tevreden!

Onvoorstelbaar slecht

Ik heb gereserveerd voor Hengelhoef ik ben daar lang geleden ook geweest. Ik kon op het moment van de boeking geen ervaringen van andere mensen vinden en ik heb dus geboekt zonder enige ervaringen van andere mensen te hebben gelezen. Na lang zoeken heb ik eindelijk referenties van andere mensen gevonden en die waren niet al te best.Wij zijn naar Hengelhoef gereden en het park ziet er inderdaad niet uit het is ronduit smerig.Ik heb gemaild naar bungalows.nl om mijn verf.blijf te annuleren en mijn geld terug gevraagd maar daar gingen ze niet mee akkoord. Ik zal nooit meer iets boeken via bungalow.nl ik vind dat zij parken met zulke slechte referenties niet moeten aanprijzen.

Duidelijk omschreven bungalows

Tijdens zoektocht naar bungalows kun je in de juiste periode en op de juiste plaats je keuze bungalow vinden. Let wel op dat soms het aantal dagen verblijf verspringt en lijkt het goedkoper dan het werkelijk is. De bungalows zijn duidelijk en goed omschreven.

Verliep prima!

Dacht dat als we vorige keer bij roompot zelf boekte, het bedrag voor extra’s wat goedkoper was.