Ook goed telefonisch geholpen

Gaat makkelijk bestellen

Er is een groot aanbod waar je uit kan kiezen. Wij boekte op woensdag en wilde vrijdags weg en dat ging makkelijk. Het enigste was dat je, je korting later terug kreeg. Dat wisten we niet.

Ervaring is goed alleen ik denk dat je toch een keuze vak moet maken

Alles is keurig geregeld

Duidelijke en overzichtelijke site

Heldere uitleg. Overzichtelijk en duidelijke vragen.

ruime keuze in aanbiedingen

mooie en goede website overzichtelijk en makkelijk zoeken en boeken

Makkelijk

Makkelijk zoeken en boeken.

Tot nu toe prima

Het boeken ging prima. Nu nog wachten op onze mysterie bestemming die krijgen we pas een dag van te voren.

snel, makkelijk, overzichtelijk

snel, makkelijk, overzichtelijk

het moet duidelijker zijn wat je wil boeken.

als ik ga boeken zijn dingen niet duidelijk: b.v is er een douche of een bad in het huisje. In ons geval is dat belangrijk omdat mijn vrouw ziek is en niet in een bad komt. de voorzieningen in het huisje vind ik ook niet zo heel duidelijk omdat er sommige typen zijn die allen iets anders hebben.

Prima website

Gebruiksvriendelijk en overzichtelijk geheel.

Het was prima

Het was super dat we zo’n grote korting op een cottage bij cp kregen, maar de communicatie met centerparcs kan denk ik wel flink verbeterd worden!!! Wij kregen op donderdag (tijdens ons verblijf) de bevestiging pas.. (we hadden geboekt van maandag tm maandag) En aangezien we een premium huisje kregen, waren de extra ingeboekte bedlinnen dubbel.

Goede duidelijke site met mooie aanbiedingen

Ik kon makkelijk zoeken d.m.v. van de filters. Al vaker bij jullie geboekt. Jullie zijn gewoon de beste en goedkoopste.

Duidelijke site

Duidelijke site

Het is te doen.

De boeking via Bungalows.nl verloopt op zich prima, het was me alleen even onduidelijk hoe ik de € 7,- korting voor het aanmelden voor de nieuwsbrief kon verzilveren. Het is uiteindelijk wel gelukt door een kortingsbon te proberen. Nog een ander puntje is de lokale heffingen, hier verdient Bungalows.nl een extraatje mee. In mijn geval zijn de lokale heffingen € 1,87 ppnn, terwijl dit op het park zelf € 1,15 ppnn is. Dit lijkt me toch niet echt de bedoeling, In mijn geval scheelt dat €10,08 voor een week met 2 personen. Daarmee is de korting meteen een vette sigaar uit eigen doos. Maar het blijft leuk om een cadeau card te krijgen.

Door vroegere ervaringen toch er uit gekomen.

In eerste Kennismaking , moeilijk te begrijpen dat Bungalows iets anders is dan de Resort zelf.

Snel en goed duidelijk.makkelijk boekbaar.

Duidelijke site en snelle reactie.

zoals het hoort

geen enkel probleem ondervonden

Soepele website er was voor ons wat weinig keus.... Maar dat kwam ook omdat wij wat laat waren met b

Eerder op vakantie

De reservering verliep goed

Had een reservering gedaan en zag op de voorlopige bevestiging dat er iets aangeklikt was dat niet nodig was. Een telefoontje en de bevestiging werd aangepast. Goede service en vriendelijk geholpen Hebben al meer via bungalows.nl geboekt, prima site

Zeer duidelijke site

Eerste keer dat ik zo boek Vanwege weekendje weg bon Maar denk dat we hier baker op gaan kijken.

Top web side

Leuk aanbiedingen Veel keuze

boeking

het verloop van de boeking ging voortreffelijk.

snelle en eenvoudige manier van boeken tegen een aantrekkelijke prijs

Prima site om een boeking te doen. Snel, eenvoudig en dat tegen een aantrekkelijke prijs voor de gewenste bungalow.

Over BungalowS.nl