Snel en duidelijk

Snel en duidelijk . snel de reservering-mogelijkheid en duidelijk de site een redelijke prijs en dan heb je wat je hebben wilt.

Snel en duidelijk

Ervaring prima

Ik ervaar wat onregelmatigheden omdat ik boek via mijn smartphone. En op een of andere manier loopt het af en toe dan vast, of moet ik alles opnieuw invullen.

Goedkoper en flexibeler!!

Wij zouden met het pinksterweekend graag van vr tm ma nasr centerparcs willen Bij Centerparcs zelf kan je helaas alleen tot di boeken....Op Bungalows kan je wel vr tm ma boeken én voor minder geld! Fijn, dat het kan!

snel

Overzichtelijke site. Wel 1 onhandig element op de site: Na het invullen van de gewenste startdatum springt het rijtje met in te vullen voorkeuren weg. Dit gebeurt steeds bijhet verlaten van het voorkeursveld. Erg onhandig. Mooi dat je op deze wijze van je overbodige kadobonnen kan afkomen.

Snel en overzichtelijke boeking

Boeking was snel geregeld. De betalingsmogelijkheid liet helaas te wensen over. Ipv direct met Ideal te betalen moesten we wachten op de definitieve boekingsbevestiging

geboekte bungalow was niet beschikbaar

Blijkbaar is het niet mogelijk voor bungalows.nl om inzicht te hebben in daadwerkelijke beschikbaarheid van de parken. We kwamen dus bedrogen uit. volgende keer dus gewoon via de site van het vakantie park/keten zelf.

goede site goede aanbiedingen

weer een mysterie vakantie geboekt van Centerparcs voor de kerstvakantie. Mooie aanbieding , weer spannend op welk park we terecht komen.

Helder en overzichtelijk

Prima platform die levert wat je vraagt

makkelijk en eenvoudig te boeken

leuke aanbiedingen , snel te reserveren .

Prima ervaring mee opgedaan

Ik raad iedereen aan om met bungalows.nl in zee te gaan Goed te woord gestaan en de boeking is prima afgehandeld.

Prima en duidelijk

Alles was via de site te vinden. Informatie, duidelijke vragenlijst en snelle betaling via ideal. En nu maar wachten waar we naartoe gaan. Ik hoop vossemeren!!!!!

Aanbod op de site niet up to date

Jammer dat er bungalows worden aangeboden die uiteindelijk niet beschikbaar zijn omdat het systeem achterloopt. 😏 zeer vertekend beeld. Jammer

Altijd een succes

Gemakkelijke site waar ik graag een weekendje weg bij boek

Snel en makkelijk boeken

Het boeken gaat snel en makkelijk.

behulpzaam

toen wij onze huizen gingen bespreken en vroegen of zij kon nagaan of wij drie huizen dicht bij elkaar konden krijgen, heeft zij daar ons goed mee geholpen. Ook haar uitleg over alles was erg goed.

Super, makkelijk, snel

Super, makkelijk, snel, goede prijs

heel overzichtelijk

heel overzichtelijk en alles snel te vinden.

geweldige aanbiedingen

al een paar bij geboekt en altijd goedkoper als ergens anders goeie service overzichtelijk mensen niet zeuren maar hier boeken

Overzichtelijke site en goede prijzen

Prima, heel duidelijk

Super fijne site

Super fijne site makkelijk en duidelijk. Wij boeken ieder jaar een x centerparcs mysterie parc bij jullie

Veilig, vertrouwd :)

Dat zeg ik, veilig, vertrouwd!

mooi dat je ook met de cadeaukaart kunt betalen.

snelle boeking

onmiddellijk alle keuze en snelle boeking

Snel geboekt

Makkelijk te vinden en te boeken. Nu het mysterie park afwachten