Het is te doen.

De boeking via Bungalows.nl verloopt op zich prima, het was me alleen even onduidelijk hoe ik de € 7,- korting voor het aanmelden voor de nieuwsbrief kon verzilveren. Het is uiteindelijk wel gelukt door een kortingsbon te proberen. Nog een ander puntje is de lokale heffingen, hier verdient Bungalows.nl een extraatje mee. In mijn geval zijn de lokale heffingen € 1,87 ppnn, terwijl dit op het park zelf € 1,15 ppnn is. Dit lijkt me toch niet echt de bedoeling, In mijn geval scheelt dat €10,08 voor een week met 2 personen. Daarmee is de korting meteen een vette sigaar uit eigen doos. Maar het blijft leuk om een cadeau card te krijgen.

Door vroegere ervaringen toch er uit gekomen.

In eerste Kennismaking , moeilijk te begrijpen dat Bungalows iets anders is dan de Resort zelf.

Snel en goed duidelijk.makkelijk boekbaar.

Duidelijke site en snelle reactie.

zoals het hoort

geen enkel probleem ondervonden

Soepele website er was voor ons wat weinig keus.... Maar dat kwam ook omdat wij wat laat waren met b

Eerder op vakantie

De reservering verliep goed

Had een reservering gedaan en zag op de voorlopige bevestiging dat er iets aangeklikt was dat niet nodig was. Een telefoontje en de bevestiging werd aangepast. Goede service en vriendelijk geholpen Hebben al meer via bungalows.nl geboekt, prima site

Zeer duidelijke site

Eerste keer dat ik zo boek Vanwege weekendje weg bon Maar denk dat we hier baker op gaan kijken.

Top web side

Leuk aanbiedingen Veel keuze

boeking

het verloop van de boeking ging voortreffelijk.

snelle en eenvoudige manier van boeken tegen een aantrekkelijke prijs

Prima site om een boeking te doen. Snel, eenvoudig en dat tegen een aantrekkelijke prijs voor de gewenste bungalow.

Duidelijk, snel en goedkoop

Reservering geannuleerd ivm onbeschikbaarheid accommodatie

Betreffende accommodatie was al op 2 andere plekken uitverkocht, maar boeken via deze site kon wel. Echter de voorlopige bevestiging was 12 uur later nog niet definitief en werd weer 3 uur later alsnog geannuleerd, omdat de accommodatie inderdaad ook nu niet beschikbaar bleek. Site is dus niet accuraat wat dat betreft.

Positief

Veel keuze mogelijkheden met goedevtorlichting

4x dat ik mysterie booking doe

Ik doe dit al voor de 4de x en word steeds uitstekend geholpen en het is steeds spannend afwachten waar we naartoe gaan

reservering ging prima via internet bungalows .nl

helemaal prima een huisje gereserveerd,nu nog ff afwachten hoe het daar bevalt?

Heldere site met goede aanbiedingen

De informatie zowel van de uiteindelijke boekprijs en van het park/vakantiehuisje is duidelijk. Ook zijn er goede zoekfilters toe te passen.

Goede boeking, slechte afhandeling.

De boeking van ons last minute weekendje weg verliep prima, overzichtelijke site en direct een voorlopige bevestiging in de mailbox. Helaas kregen we de volgende dag rond het middag uur het bericht van Bungalows.nl dat zij de boeking hadden geannuleerd; dit omdat er een dubbele boeking had plaats gevonden en het betreffende park geen accommodaties meer beschikbar had. Zeer teleurstellend. In de mail stond ook een link waarin werd verwezen naar nog wel beschikbare parken en accommodaties, helaas bleek deze link onjuist te zijn. Vervolgens heb ik gebeld met de klantenservice; hierin werd mij verteld dat er een dubbele boeking was gedaan, het niet het probleem was van de organisatie en dat de link niet klopte kon gebeuren. Kortom een gesprek wat totaal niet klantgericht was. Daarna heb ik een juiste link ontvangen, echter waren er inmiddels door het verstreken van de tijd geen vergelijkbare parken/accommodaties meer te vinden in een prijsklasse welke overeen kwam met de eerdere boeking. Uiteindelijk toch nog een andere mogelijkheid gevonden (niet op bungalows.nl), helaas wel behoorlijk duurder! Op mijn mail welke ik heb gestuurd naar de klantenservice betreft de afhandeling/annulering heb ik tot op heden niets vernomen. Voor ons een reden om in het vervolg niet meer te boeken via deze website. Verder ben ik eigenlijk benieuwd of het betreffende vakantiepark wel op de hoogte is van deze afhandeling.

Fantastisch geregeld en zeer duidelijk

We konden heel makkelijk een vakantie bestemming vinden en ook reserveren via BungalowS.nl. Om cadeaukaarten te gebruiken was er een duidelijke gebruikers handleiding en het geld daar van was heel snel terug op mijn rekening

Altijd weer leuk op mysterieus op vakantie te gaan, dit keer weekendje Duitsland, maar nog niet wetend waar. Super veel zin in.

altijd a; hierlangs is nooit fout gegaan

alles top

Gemakkelijk boeken, extra kosten jagen totaalprijs op

Ik heb gemakkelijk kunnen boeken maar de totaalprijs liep onaangenaam snel op, zeker de niet wijzigbare “keuze” voor bedlinnen en de “boekingskosten”

Verrassend

Leuke aanbiedingen. Spannend waar we naar toe gaan. Goede uitleg.

Jammer van die extra kosten!

Ik had een huisje gevonden voor een aantrekkelijke prijs, €286,-, jammer dat dan bij het definitief maken er zoveel kosten bij komen . Uiteindelijk ben je €200,- duurder uit. Uiteraard komen er kosten bij maar enkele zaken als eindschoonmaak en bedlinnen zijn dingen waarvoor je niet kunt kiezen. Dit moet altijd betaald worden en mijns inziens ook gewoon bij het bedrag ingecalculeerd en op de site duidelijk getoond worden. Dan zouden daarna alleen nog toeristenbelasting en boekingskosten komen. Daarnaast kwam dan nog dat BungalowS.nl andere prijzen hanteerde dan de werkelijke verhuurder (Hogenboom/Roompot). Bij elke mail die ik kreeg werd het eindbedrag hoger. Dit is inmiddels opgelost maar als je toch even niet oplet........

Misleid

Ik werd aangetrokken door de mooie en praktische huisjes en vooral ook de daarbij behorende lage huurprijs ten opzichte van concurrenten. Tot ik alle gegevens voor de boeking had ingevuld. Toen pas werden de werkelijke kosten berekend en bleek het huisje net zo duur als die van de concurrentie. Desondanks toch geboekt om de andere redenen en de omgeving. Maar ik voelde mij duidelijk misleid.

Over BungalowS.nl