Het boeken van een bungalow is eenvoudig en overzichtelijk.

Prima site om iets te boeken, alleen het toevoegen van cadeaukaarten verliep moeizaam. Later bleek dat de kaarten van weekeindjeweg.nl niet op de manier zoals aangegeven toegevoegd konden worden, na telefonisch contact is het uiteindelijk op een andere manier wel gelukt.

Onbetrouwbare vakantieboeking en slechte klantenservice.

Onbetrouwbaar. Ruim twee maanden geleden bij Bungalows een aanbieding voor Center Parcs geboekt. Drie dagen van te voren een mail ontvangen met in twee zinnen door systeem technische reden is het geannuleerd. We hopen hiermee u voldoende geïnformeerd te hebben. De klantenservice aan de telefoon zegt niet het recht te hebben om iets anders aan te bieden en dat er ook de komende dagen niemand is die hier iets over kan beslissen. Zouden zogenaamd terug gebeld worden, maar niks meer gehoord. Als klant kan je geen kant op. Onbegrijpelijke manier om zo iets te annuleren. Geen telefoontje, geen uitgebreide mail, geen alternatieve optie en de klantenservice doet ook geen moeite om iets anders te organiseren. Als je dus zeker wilt weten dat je op vakantie gaat moet je hier niet boeken.

Niet bereikbaar!

Na een reservering gemaakt te hebben wilde ik nog iets vragen/wijzigen. Toen ik belde kreeg ik te horen dat er nog 2 wachtenden voor mij waren, dat lijkt dus mee te vallen. Na lange tijd gewacht te hebben was er nog 1 wachtende voor mij. Na 25 minuten kreeg ik de melding dat de eerst volgende vrijkomende lijn voor mij gereserveerd was. Na weer een minuut of 5 kwam de melding dat het erg druk was en dat er veel vragen werden beantwoord op de website. En ondanks dat ik de eerst wachtende was werd de verbinding botweg verbroken met de melding dat ik het later nog maar eens moest proberen. Hoeveel mensen zitten er daar aan de telefoon? Dat kan er zeker niet meer dan één zijn!

Leuk voor een Mystery park

Ik vond er een heel erg leuk concept. Je gaat naar Centerparcs maar weet slechts 1 dag van tevoren naar welk park. Heel erg leuk om iets nieuws te ontdekken.

Gemakkelijk en altijd de beste aanbiedingen

Makkelijk en gebruiksvriendelijk.

Snel en gemakkelijk boeken

De site verstrekt alle informatie om een keuze te kunnen maken voor de boeking van de vakantie.

goed en duidelijk

snel en goed en duidelijk om te boeken

Makkelijk en duidelijk

Site duidelijk, reservering ging makkelijk en snel

Reservering ging snel en goed

Heel duidelijk. Ook het invoeren van de cadeaukaarten ging prima. Compliment

snel en gemakkelijk

het ging weer snel en gemakkelijk

Makkelijk, overzichtelijke pagina.

Super makkelijk om een boeking te doen. Duidelijk in wat de prijs is en wat daar nog evt. bijkomt. Nig even afwachten in welk park we terecht komen maar dat houdt er wel de spanning in. We zijn benieuwd waar in Nederland we terecht komen.

Het boeken ging goed, maar daarna...

Goede website en het boeken ging goed. Wij hebben echter 2 cadeaubonnen ingeleverd en daar ging het fout. Het desbetreffende park zou ons het restant bedrag factureren, maar zij factureren het gehele bedrag. Daar inmiddels al 2x contact over gehad maar het is nog niet geregeld. Balen dat je dan toch weer druk bent met zoiets.

Bungalows.nl is meestal de goedkoopste site om een bungalow te boeken.

Meestal lukt het via Bungalows.nl een bungalow goedkoper te boeken dan via de officiële site van bungalowparken.

Zeer slecht bereikbaar

Tijdens kantooruren wordt je continu in de wacht gezet en zodra je aan de beurt bent wordt de verbinding verbroken. Bel je rond 18.00 uur krijg je een bandje te horen waarop doodleuk verteld wordt dat ze van 9.00 t/m 21.00 uur bereikbaar zijn.

Beste Rocco, Wij danken u om uw ervaring met ons te delen. Wij dragen klanttevredenheid hoog in het vaandel en horen graag wat er leeft bij onze gasten. Daarom vinden wij het erg vervelend om te lezen dat u ons niet heeft kunnen bereiken. Sinds enkele dagen is Bungalows.nl telefonisch te bereiken van maandag t/m vrijdag van 09.00 uur 's ochtens t/m 16.00 uur in de middag, na deze tijd is ons service center per e-mail te bereiken op [email protected]. Het bandje is inmiddels vervangen en hierop zijn de juiste openingstijden te horen. Wij zijn u alsnog graag van dienst en horen graag van u op het moment dat u onze hulp kunt gebruiken. Met vriendelijke groet, Bungalows.nl

eind afrekening niet compleet

We hebben een vakantie geboekt en kwamen op een bedrag van €748,65 uit .. Toen we de factuur van het vakantiepark kregen was het bedrag €778,05 waarom is dit bedrag anders? met deze woorden is het zo dat bungalows .nl niet volledig overzicht geeft in de eindafrekening (of zijn er toch ergens van die verborgen regeltjes) die we dan over het hoofd hebben gezien .. M.vr.gr. Gerrit

Beste meneer van Schaijk, Wij willen u laten weten dat wij het zeer op prijs stellen dat u de moeite heeft genomen om een review achter te laten, wij hechten veel waarde aan uw bevindingen. De prijzen op de website van Bungalows.nl zijn afkomstig van de accommodatie zelf en u hoort uiterwaard de prijs te betalen welke u via onze website heeft bevestigd. Wij hebben uw boeking gecontroleerd en zien dat dit ook is gebeurd. De extra kosten die u vermeld bestaan uit toeristenbelasting. Tijdens het boeken wordt hier het volgende over aangegeven: - Het park berekent een toeristenbelasting van 5% van de huurprijs. Het juiste bedrag aan toeristenbelasting wordt getoond op de factuur die u van het park ontvangt. Wij hopen dat dit onduidelijkheid bij u wegneemt. Mocht u nog vragen hebben of wanneer er onduidelijkheden zijn omtrent het bovenstaande, neemt u gerust contact met ons op. Met vriendelijke groet, Bungalows.nl

Prima service en website

Duidelijke website

Superaanbieding? Systeemfout!

Ik stuitte op een superaanbieding van Bungalows.nl bij Roompot. Inderdaad, Bungalows.nl was goedkoper dan rechtstreeks. Fijn! Ik liep het hele boekingsformulier door. Helder, prima, de voorpret kon beginnen! Daarna kreeg ik het reserveringsformulier van Roompot. 70 euro hoger. De aanbieding was geen aanbieding, maar hetzelfde. Contact gehad met de klantenservice van Bungalows.nl. "Sorry, het was een systeemfout. Daar kunnen we niks aan doen."

Beste mevrouw Hoogland, Bedankt voor uw bericht. Het is niet de bedoeling dat de prijs anders wordt na dat u het verblijf via ons heeft bevestigd. Wij zien dat er inmiddels contact met u is geweest en dat het probleem is opgelost. Wij zijn u in de toekomst graag opnieuw van dienst en wensen u alvast een heel fijn verblijf toe op Roompot. Met vriendelijke groet, Bungalows.nl

Reservering door fout bij jullie geannuleerd, zonder te melden en nu is er geen plek meer

Zeer teleurstellend. Ik heb gister geboekt voor een huisje. Alles doorlopen. De belasting via iDeal liep Door een storing bij jullie niet door. Ik kreeg wel de mail van de reservering. Meteen erachteraan gemaild dat ik graag wilde betalen. Geen reactie. Dag erna gebeld. Jullie hebben het geannuleerd en moest ik maar opnieuw boeken. En nu is alles vol. Heel teleurstellend dit.

Beste Marieke, Bedankt voor het achterlaten van deze review, wij hechten veel waarde aan uw bevindingen. Wat vervelend om te lezen dat het reserveren op deze manier is verlopen. Wij streven er naar om iedereen een leuke ervaring mee te geven zowel voor als tijdens het verblijf, het is dan ook erg spijtig als dit niet volledig is gelukt. Wij zien in ons systeem dat het probleem alsnog met u is oplost en dat wij u alsnog een heel fijn verblijf mogen wensen met de boeking die u in de eerste instantie in gedachten had. Een heel fijn verblijf toegewenst en wij hopen u in de toekomst een betere ervaring mee te geven. Met vriendelijke groet, Bungalows.nl

Waardeloos bedrijf

Door een fout in HUN systeem ligt het als klant ineens allemaal aan jou Geen communicatie, 0 mogelijkheden tot een oplossing. Hersenloze mensen aan de telefoon. Je kan beter je geld ergens anders brengen.

Beste Irene, Wij willen u laten weten dat wij het zeer op prijs stellen dat u de moeite heeft genomen om een review achter te laten. Het mag absoluut niet de bedoeling zijn dat u de dupe bent geworden door een fout wat bij ons heeft plaats gevonden. Graag willen wij voor u uitzoeken wat hier precies is misgegaan en wij hopen alsnog iets voor u te kunnen betekenen en zullen kijken of wij u tegemoet kunnen komen in het ongemak wat u bij ons heeft ondervonden. Is het voor u mogelijk om ons een e-mail te sturen met de inhoudelijke klacht? Deze mag gestuurd worden naar [email protected] t.a.v Merel. Alvast bedankt voor uw bericht. Met vriendelijke groet, Merel van Bungalows.nl

Boeking was redelijk eenvoudig

De boeking gaat redelijk eenvoudig alleen is het erg verwarrend hoe je je Cadeaubon verzilverd krijgt. Zoals ik het nu lees, krijg je een “volledige” factuur van desbetreffende accommodatie toegestuurd en krijg je het geld van je Cadeaubon teruggestort op je rekening. Mij lijkt het handiger dat de cliënt hier niet tussen zou zitten, verreken het meteen met de desbetreffende accommodatie.

Boeking snel en makkelijk geregeld

Duidelijke site die makkelijk stap voor stap is af te werken.

Prijs bleek niet te kloppen

Bungalow geboekt via de site. Kreeg de dag er na bericht dat de prijs toch hoger was dan op de site/boeking vermeld stond. Het was bijbetalen of annuleren. Voel je je toch een beetje in de maling genomen.

Je moet regelmatig kijken

Soms zie ik alleen maar te dure vakanties en als je dan twee weken later kijkt, zijn er voor de zelfde datum ineens wel goede aanbiedingen.

Duidelijke website en eenvoudig boeken

De website is erg duidelijk en overzichtelijk. Filteren op voorkeuren is eenvoudig en boeken gaat snel en makkelijk. Duidelijke reserveringsbevestiging per mail.

Duidelijke en overzichtelijke website, ga zo door .

Mooie prijs en kwaliteit en zeer goede parken in jullie aanbod .