Erg leuk om een weekendje te regelen en niet te weten waar je heen gaat

Een Mysterypark boeken is altijd erg leuk. Je weet niet waar je heen gaat, maar we hebben altijd een zeer positieve ervaring. Uiteraard zijn er voorwaarden, maar die zijn meer dan schappelijk. Een weekend of midweek weg naar Center Parks kunnen als snel in de papieren lopen en middels dit concept hebben we veel lol. Een Win Win situatie!

Alsnog geboekt

Eerst stond de accommodatie welke we wilden er niet meer bij. Maar op de site van de organisatie was deze nog beschikbaar. Contact opgenomen en was het uiteindelijk ineens weer mogelijk! Fijn. Jammer dat ze tegoedbonnen van weekendjeweg niet gelijk verrekend kunnen worden, maar eerst op onze rekening worden gestort.

ervaring is goed, reserveringskosten wel hoog en vaak onnodig verplichte afnames!

Duidelijk. Snelle verwerking.

De site is duidelijk en de verwerking was snel. we wisten heel snel of iets wel of niet beschikbaar was. Bovendien zijn de prijzen goedkoper.

Er was per ongeluk een dubbele boeking en er is gelijk een geanuleerd toen ik belde door de medewerkster. Perfect geholpen!

Leuke parken, alleen verouderd

Boeken is prima via de site. Gaan al jaren naar CP alleen gaat het ons wel meer tegenstaan omdat de huisjes erg vies zijn en verouderd. Wij hopen dat wij nu het eens anders kunnen gaan ervaren.

Ben zeer tevreden .

Duidelijk

Alles is duidelijk, alleen aankomst en vertrektijd om 00.00 uur roept vragen op.

Overzichtelijk en alles is duidelijk omschreven.

Volledige zoekmachine, maar gebruikersvriendelijkheid kan beter

Ik was op zoek naar een huisje voor in de herfstvakantie. Er bleek nog erg weinig beschikbaar. Dat heb ik dan toch even snel gecheckt op de website van een aantal aangesloten parken en dat bleek wel te kloppen. Dus de zoekopdracht met Bingalows.nl was snel en volledig. Erg jammer wel dat we een leuk huisje hadden gevonden wat voldeed aan alle zoekcriteria die ik had ingesteld, inclusief data, en dat bij het boeken het huisje dan tóch niet beschikbaar bleek. Nu hebben we ergens anders moeten boeken, terwijl we liever naar dat ene park waren gegaan. Toen ik de klantenservice belde kwam er een vaag verhaal, dat ik het een uur later nog maar eens moest proberen. Natuurlijk werkte het een uur later en nóg later net zo goed niet.... Ik voelde me niet geholpen.

Ruim aanbod

Om een weekendje weg te gaan met het gezin hier geboekt. Blij voor het ruime aanbod en tevens een gemakkelijke formule om te reserveren.

Invul vakken kloppen niet

Je moest invullen leeftijd vanaf 18 jaar en leeftijd t/m 17 jaar. Mijn dochter is 17 jaar, maar ik kon haar geboorte datum niet invullen in het vak t/m 17 jaar. Ze wordt ook niet 18 in de periode van de gemaakte boeking. Ik moest haar dus als 18+ invullen. Voor sommige mensen zal dit zeker een struikel blok zijn.

Het was allemaal heel duidelijk omschreven

Zo gemakkelijk kan dus een boeking zijn.

Huisje en service zijn goed,problemen worden gauw opgelost.

Wij zijn nu al verscheidene keren geweest, en het is altijd goed bevallen. Dus als het kan, komen wij terug

Groet

Werkt zoals het moet

Eenvoudig

Ik heb heel eenvoudig onze midweek kunnen boeken en nog voordeliger als bij Sunparks zelf.

Overzichtelijk en Duidelijk

Prima service, en via deze site altijd voordeliger dan de site van de aanbieder.

Slecht

Hele proces doorlopen om een midweek weg te boeken krijg ik ineens uurtje later een mail dat het geannuleerd is en niet meer beschikbaar. Waarom tijdens het invullen van de gegevens en het verzilveren van de waardebon is hierover niets bekend? Kan ik weer op nieuw beginnen met zoeken. Ik boek volgende keer gewoon via de aanbieder zelf nog nooit problemen mee gehad. Slechte zaak als het systeem zo achter loopt op wat er beschikbaar is.

Tevreden, maar.....

De prijs waarmee bungalows.nl lokt lijkt niet op de werkelijke prijs. U werft met 199 euro, de werkelijke kosten ( onvermijdbare kosten) waren 314 euro. Dit ergert mij zeer. Verder ben ik tevreden.

Ik wil het geld terug voor de verplichte schoonmaak!

Ik kwam aan en mijn huisje was vies, er waren geen theedoek, handdoek en geen opgemaakte bedden waar ik allemaal voor betaalde. Ik ben gelijk de keuken en badkamer gaan schoonmaken, alsmede bestek, borden, glazen, kopjes, pannen en bekers afgewassen. Daarna heb ik het hele huisje gestofzuigd inclusief het plafond, onder de bedden en verwarming gestofzuigd. Ik heb zelfs achter de verwarming gestofzuigd, want het was overal VIES. Ik klaag zeker niet snel, maar dit was te erg. SCHANDE Donderdagavond ging ik uit met mijn dochter. We hebben een half uur gewacht om te kunnen bestellen. Toen ben ik naar de bar gegaan om zelf iets te halen. Ik werd terug naar mijn plek gestuurd want aan de bar kon ik niet geholpen worden. Na nogmaals 10 minuten wachten kwam er nog niemand, ik nogmaals terug naar de bar. Er zou onmiddellijk iemand komen. 5 minuten later kwam er dan toch iemand om de bestelling koffie en cola op te nemen. Afrekenen moest ik direct en 10 minuten later toen ik mijn koffie koud zag worden op de bar wilde ik dat zelf halen. Nee, dat mocht niet. BELACHELIJK!

Betaling loopt heel stroef

Ik had een Mistery park geboekt bij Centerparcs, en wilde met mijn Credit card betalen. Ineens was het scherm weg. Ik heb gebeld en er werd mij een betaalverzoek gestuurd. Deze werkte niet, omdat men alleen visa Card accepteert en geen Mastercard. Ik weer gebeld met een verzoek dan maar via I deal te willen betalen. Men was zo vriendelijk om mij deze te sturen, maar deze bleek alleen maar te werken in Google Chrome. Wel moet ik meegeven dat ik telefonisch voortreffelijk ben geholpen. Hiernaast wil ik meegeven dat de kortingscode van €7,- ook niet werkte. Ik heb deze vier maal aangevraagd en steeds kreeg ik geen mail via Vonnazon@zonnet.nl Uiteindelijk heb ik dan toch maar geboekt zonder korting

niks geen klachten prima overzicht

zie boven

Overzichtelijke website

Vlugge reacties .

makkelijk om te reserveren

Makkelijk en duidelijk om te reserveren.