4x dat ik mysterie booking doe

Ik doe dit al voor de 4de x en word steeds uitstekend geholpen en het is steeds spannend afwachten waar we naartoe gaan

reservering ging prima via internet bungalows .nl

helemaal prima een huisje gereserveerd,nu nog ff afwachten hoe het daar bevalt?

Heldere site met goede aanbiedingen

De informatie zowel van de uiteindelijke boekprijs en van het park/vakantiehuisje is duidelijk. Ook zijn er goede zoekfilters toe te passen.

Goede boeking, slechte afhandeling.

De boeking van ons last minute weekendje weg verliep prima, overzichtelijke site en direct een voorlopige bevestiging in de mailbox. Helaas kregen we de volgende dag rond het middag uur het bericht van Bungalows.nl dat zij de boeking hadden geannuleerd; dit omdat er een dubbele boeking had plaats gevonden en het betreffende park geen accommodaties meer beschikbar had. Zeer teleurstellend. In de mail stond ook een link waarin werd verwezen naar nog wel beschikbare parken en accommodaties, helaas bleek deze link onjuist te zijn. Vervolgens heb ik gebeld met de klantenservice; hierin werd mij verteld dat er een dubbele boeking was gedaan, het niet het probleem was van de organisatie en dat de link niet klopte kon gebeuren. Kortom een gesprek wat totaal niet klantgericht was. Daarna heb ik een juiste link ontvangen, echter waren er inmiddels door het verstreken van de tijd geen vergelijkbare parken/accommodaties meer te vinden in een prijsklasse welke overeen kwam met de eerdere boeking. Uiteindelijk toch nog een andere mogelijkheid gevonden (niet op bungalows.nl), helaas wel behoorlijk duurder! Op mijn mail welke ik heb gestuurd naar de klantenservice betreft de afhandeling/annulering heb ik tot op heden niets vernomen. Voor ons een reden om in het vervolg niet meer te boeken via deze website. Verder ben ik eigenlijk benieuwd of het betreffende vakantiepark wel op de hoogte is van deze afhandeling.

Fantastisch geregeld en zeer duidelijk

We konden heel makkelijk een vakantie bestemming vinden en ook reserveren via BungalowS.nl. Om cadeaukaarten te gebruiken was er een duidelijke gebruikers handleiding en het geld daar van was heel snel terug op mijn rekening

Altijd weer leuk op mysterieus op vakantie te gaan, dit keer weekendje Duitsland, maar nog niet wetend waar. Super veel zin in.

altijd a; hierlangs is nooit fout gegaan

alles top

Gemakkelijk boeken, extra kosten jagen totaalprijs op

Ik heb gemakkelijk kunnen boeken maar de totaalprijs liep onaangenaam snel op, zeker de niet wijzigbare “keuze” voor bedlinnen en de “boekingskosten”

Verrassend

Leuke aanbiedingen. Spannend waar we naar toe gaan. Goede uitleg.

Jammer van die extra kosten!

Ik had een huisje gevonden voor een aantrekkelijke prijs, €286,-, jammer dat dan bij het definitief maken er zoveel kosten bij komen . Uiteindelijk ben je €200,- duurder uit. Uiteraard komen er kosten bij maar enkele zaken als eindschoonmaak en bedlinnen zijn dingen waarvoor je niet kunt kiezen. Dit moet altijd betaald worden en mijns inziens ook gewoon bij het bedrag ingecalculeerd en op de site duidelijk getoond worden. Dan zouden daarna alleen nog toeristenbelasting en boekingskosten komen. Daarnaast kwam dan nog dat BungalowS.nl andere prijzen hanteerde dan de werkelijke verhuurder (Hogenboom/Roompot). Bij elke mail die ik kreeg werd het eindbedrag hoger. Dit is inmiddels opgelost maar als je toch even niet oplet........

Misleid

Ik werd aangetrokken door de mooie en praktische huisjes en vooral ook de daarbij behorende lage huurprijs ten opzichte van concurrenten. Tot ik alle gegevens voor de boeking had ingevuld. Toen pas werden de werkelijke kosten berekend en bleek het huisje net zo duur als die van de concurrentie. Desondanks toch geboekt om de andere redenen en de omgeving. Maar ik voelde mij duidelijk misleid.

Gewoon goed

Snelle reservering Alles netjes vermeld en afgehandeld Eigenlijk gewoon goed Eerder gereserveerd via bungalowS en ook toen alles netjes geregeld

Was goed

Is goed en gemakkelijk in te vullen allemaal. Hoe het bij jullie is zullen we nog moeten ervaren en hoe de huisjes zijn, ik hoop dat ze schoon zijn

Verouderd huisje en neit erg schoon

Keukenblok viel haast uit elkaar. Koelkast hing er behoorlijk schuin in. Huisje was niet erg schoon. Ook misten we een parasol

Prima overzichtelijk

Genoeg keuze

Mooie en overzichtelijke site

De site ziet er mooi en verzorgd uit. De informatie is ook gemakkelijk te vinden. Heel fijn!!

geen enkel probleem om te reserveren.

Super makkelijk te boeken naar een leuke locatie en de klantenservice is super vriendelijk en behulpzaam.

zeer goed

grote keuze makelijk boekken snel geregeld alles op een siede

mijn klacht is in eerste instantie met weinig begrip ontvangen, maar in tweede instantie goed opgepa

Het betrof een superaanbieding, waar door een fout op de website de aanvankelijk in rekening gebrachte huur na bevestiging opeens met het bedrag van de eindschoonmaak werd verhoogd. Het lukte mij niet om dit de receptioniste telefonisch duidelijk te maken. Ik zou het niet begrepen hebben. Pas na doorschakelen naar een andere medewerker werd er echt geluisterd. Het sturen van schermprints heeft hierbij ook geholpen om het probleem te verduidelijken. Door Bungalows.nl is toen snel naar een oplossing gezocht. Men heeft het park benaderd en het park heeft mij binnen 24 uur gebeld en de correctie toegezegd. Alsnog een pluim voor de afhandeling door Bungalows.nl. Overigens ben ik nog in afwachting van de nieuwe factuur.

Makkelijk en snel

Het maken van een reservering was makkelijk en snel. De site is duidelijk waardoor je alles snel kan doorlopen

Makkelijke website alleen niet duidelijk of de boeking ook gedaan is.

Website was gemakkelijk te begrijpen en de boeking ging erg makkelijk en snel. Alleen niet duidelijk of de boeking doorgekomen is.

Prima geholpen

Er ging iets fout bij de betaling. De helpdesk heeft me snel een betalingslink gestuurd.

wachten nog op een bevestiging

wacht nog op een bevestiging

Over BungalowS.nl