Is heei goed te doen

Je kan eenvoudig via internet je boeking doen

Zeer goede service, superdeal!

vlug en eenvoudig te boeken

bij de boeking stond niet dat er een hond mee mocht

Moeizaam, maar uiteindelijk geboekt en zeer tevreden met de telefonische hulp.

Duidelijke informatie op de site. Boekingsformulier goed in te vullen. Bij bevestigen een error en niet meer te boeken. Gebeld met BungalowS.nl en zeer goed geholpen door de medewerkster. Uiteindelijk mijn keuze geboekt en tevreden.

super

gemakkelijk een reservering doen. prima en overzichtelijk

De boeking ging vlot en er werd direct…

De boeking ging vlot; dus geen mening!

Het boeken gaat simpel, zelfs met cadeaukaart.

Totaalprijs zorgt voor bittere nasmaak

Er worden enkele kosten later pas in beeld gebracht die verplicht zijn en niet variabel. Het gaat specifiek om het verplichte bedlinnen en de boekingskosten. Commercieel gezien zijn er vermoedelijk heel goede redenen voor om deze kosten niet direct in beeld te brengen. Door de lagere vanaf prijs, bereik je immers een grotere groep. En heb je inmiddels besloten om de vakantie te boeken, dan haak je niet meer af vanwege de bijkomende kosten. Ik vind het vandaag de dag niet meer kunnen. Verder prima website, makkelijk te boeken, geen gedoe. Ook met de bijkomende is mystery Parc nog altijd een aantrekkelijke aanbieding. Alleen dat dingetje met de prijs bezorgt me geen glimlach, dus nog ruimte voor verbetering

super makkelijk

zoeken via website gaat prima, boeken is zeer eenvoudig. Direct een e-mail ontvangen ter confirmatie van de boeking

Goede site

Ging allemaal gemakkelijk

Prima keus, duidelijke site, snel en goed geregeld, en alles heel helder gecommuniceerd.

Snel en makkelijk

Goed overzicht van verschillende aanbieders, top

Makkelijk

Duidelijk en makkelijk

100% prima

Alles was heel duidelijk en goed aangegeven tijdens het boeken van deze mini vakantie. :)

Matige website, traag

Het begint prima maar zodra je gaat reserveren gaat het mis. Zeer traag en steeds een kolom van Bungalows.nl rechts in beeld die je herhaaldelijk weg moet klikken. Het doorsturen naar de betalings site, duurde eindeloos. Waardoor ik nog een keer opnieuw ben begonnen. Na betaling werd ik ook weer niet teruggestuurd naar de juiste pagina.

Goede ervaring bij eerdere boekingen

Fijne website

Makkelijk zoeken, fijne filters en mooie aanbiedingen. Aanrader wat mij betreft.

veel verplichte extra kosten

Er wordt een aanbieding gedaan, maar al snel komen er toch nog veel verplichte extra kosten bij, zoals parklasten en bedlinnen. Als deze kosten toch verplicht zijn, neem ze dan op in de eindsom. Bovendien zijn niet alle kosten duidelijk: wat zijn parklasten en waarom kost dat 30 euro, als er daarnaast óók nog toeristenbelasting betaald moet worden én 32,50 euro aan boekingskosten? We hebben wel geboekt, maar een beetje jammer dat een aanbieding van 208 euro al snel oploopt tot 280 euro... Het zou fijn zijn als er een optie is om zélf schoon te maken en zélf bedlinnen mee te nemen, daarmee is het huren van een huisje voor een groter publiek betaalbaar.

Ik had per ongeluk de verkeerde datum geboekt en de medewerkers hebben me toen erg goed geholpen. Nogmaals bedankt hiervoor!

zeer voordelige vakantie's

Zeer zeker aan te bevelen stuk goedkoper dan bij de "echte" vakantieparken. Makkelijke site je kan bv. goed aangeven wat je voorkeuren zijn echt top.

zo is een cadeaubon leuk om te krijgen

Leuk om met mijn cadeaubon van het werk een weekendje weg te kunnen boeken en fijn dat er dan een keuze is tussen hotels en bungalows.

Goed geregeld

Allemaal heel duidelijk

Was snel geregeld

De afhandeling was lastig

Bij mijn laatste druk op de knop kreeg ik meerdere keren een rode balk met de mededeling dat de locatie/bungalow al bezet was en ik een andere moest zoeken. Nieuwe locatie gezocht, hetzelfde verhaal. Aansluitend heb ik het contactnummer gebeld. Men snapte het niet. Toen ik er genoeg van had en de pc ging afsluiten, bleek in mijn mailbox 2 (!) bevestigingen te zijn binnen gekomen. Onduidelijk geheel!!! Degene die het contactnummer bemande heeft e.e.a. prima voor mij in orde gemaakt.

Prima gegaan

geen problemen ervaren tijdens de booking