Duidelijk en voldoende aanbiedingen te vinden.

Boeken ging goed, de betaling niet

Bungalows.nl was vergeten mij de factuur en herinneringen door te sturen waardoor mijn reservering bijna geannuleerd was. Ik heb gebeld met de vraag waar de factuur bleef en de medewerker zei dat ik mij niet druk hoefde te maken en dat de factuur vanzelf zou komen. Drie dagen later kreeg ik de factuur doorgestuurd wat een laatste herinnering betrof. Dat was de enige factuur die ik ontvangen heb.

perfect

voorde eerste keer een cadeaubon van weekendjeweg.nl gekregen, toen via Bungalows.nl een vakantiepark gezocht en gereserveerd, het was even zoeken maar toen liep alles goed.

Goede duidelijke site

Divers aanbod in diverse prijsklassen, een mogelijkheid om parken/accomodaties met elkaar te vergelijken zou nog een handige aanvulling zijn.

snelle en correcte service

makkelijke boekingsprocedure en mooi vakantieparken aanbod

Heel makkelijk boeken

Top Reserveren gaat makkelijk Kijk naar uit voor volgende boeking

super makkelijk

Makkelijke site.

Mooie locatie voor goede prijs.

Reservering is soepel verlopen. Ik boek al vele jaren via bungalows.nl en het bevalt me prima. Ruime keuze en goede aanbiedingen. Zeer tevreden.

Prima site

Makkelijk keuzes maken. Overzichtelijke site

Snel makkelijk boeken ook met weekendje weg bonnen

Makkelijk

Goede zoekfunctie,, duidelijk overzicht van alle mogelijkheden, makkelijk geboekt en snelle bevestiging van reservering.

Makkelijk overzichtelijk en gewoon prima

Boeking is overzichtelijk en duidelijk

Duidelijk site en ook telefonisch contact vriendelijk en zeer correct.

Boekt altijd bij bungalows.nu Altijd de beste prijs en wordt goed geholpen als je bel met een vraag .

makkelijk boeken

mijn reservering is nog in optie maar het was gemakkelijk te boeken.

Duidelijk en snel

Leuke kortingen. Overzichtelijk en snel.

Alles wordt goed en duidelijk vermeld

Makkelijk te boeken

Booking geannuleerd door onjuiste informatie

Huisje geboekt, inclusief hond. Echter werden we gebeld dat een hond toch niet toegestaan was. Kunnen we weer opnieuw gaan zoeken

Was duidelijk

Was heel duidelijk en goed overzicht

Reserveren ging gemakkelijk!

Duidelijk.

Fijne website

Mooie aanbiedingen

zeer slecht, het aanbod is niet beschikbaar

Ik maakte een reservering voor een bungalowpark, de volgende dag hoorde ik dat dit park dit huisje helemaal niet meer beschikbaar had. Er kwam een alternatief, normaal hoort een geboden alternatief een gelijkwaardig of betere accommodatie te zijn, maar ik boekte een 6-persoonshuisje en kreeg een aanbod voor een 4-persoonshuisje. Ik heb telefonisch contact gehad, maar daar zijn ze helemaal niet op de hoogte van enige voorwaarden en word direct verwezen om maar op de mail te antwoorden. Wat een onbetrouwbaar bedrijf. Voor mij nooit meer!

Goed overzicht, snel bevestiging.

Net een weekendje weg geboekt, bij Landal. Duidelijk overzicht, goede informatie. Snel geboekt en een bevestiging ontvangen. Goede site met leuke aanbiedingen

Makkelijk te zoeken en te boeken

Goede website waarin je je wensen kan aangeven en ruime keuzes.