Helemaal prima

Alles was duidelijk kan er niet meer van maken

Boeking was makkelijk.

Snel een boeking kunnen maken. De cadeaubonnen waren ook makkelijk toe te voegen.

Was goed en makkelijk

Onbereikbaar

Slechte ervaring, de op de website aangegeven bungalow bleek helemaal niet beschikbaar. Dat was wel het geval direct via het park, maar er is maar een aantal bungalows beschikbaar waar de pluim via bungalows.nl ingeleverd kan worden. Telefonisch contact leggen blijkt onmogelijk. Dus uiteindelijk een grotere bungalow moeten boeken om de pluim te kunnen gebruiken, weggegooid geld dus!

Het is overzichtelijk en duidelijk Het is makkelijk online te boeken ook extra suggesties e.d Top!

Helaas lange wachttijd. On line boeken werkte niet.

Mooie website makkelijk te boeken

Fijne website erg duidelijk en makkelijk met boeken, ben benieuwd waar we heen gaan dat is een verrassing met mystery parcs

Jammer dat je via een parkplattegrond niet je favoriete huisje kan kiezen!

Ontbrekende invulschermen op de website

Geboekt voor een huisje in Brabant, op Landal de Vers. Helaas kon ik niet mijn geboortedatum zelf invullen. Ook ontbrak een invulscherm voor huisdieren. Dat heb ik maar in het opmerkingenveld gezet. Dit kan echt beter vind ik. Jullie reageren gelukkig wel snel per mail.

Altijd goed

Goed overzicht van de aanbiedingen en het reserveren gaat supermakkelijk

had even moeite met de web site. maar eenmaal in de gaten ging het prima en heel gemakkelijk

Niets op aan te merken

b

goede en duidelijke uitleg.De telefoniste is geduldig.En dat is fijn voor mij.

Ik heb nog niet eerder ervaring gehad m.Bungalows.nl Zeker voor herhaling vatbaar ook vanwege de aanbiedingen. het email adres is toch goed hoor.!

tijd met de website bezig geweest

Met het boeken ging het niet eenvoudig, Ik heb het 3 keer opnieuw moeten invullen. Vervolgens weet je dan niet hoe het met de betaling gaat. Je krijgt een voorlopige reservering. Morgen ga ik wel bellen.

Makkelijk navigeren

Duidelijk en overzichtelijk. Makkelijk te gebruiken door vele selecties die je kan maken.

Simpel boeken via site

Boeken ging soepel maar huurprijs klopte niet meer

Het hele proces van boeken en uitzoeken verloopt soepel maar als je de boeking compleet maakt klopt de huurpijs niet meer. De kosten voor het huurhuis het weekend 03-06 tot 07-06 2022 bedragen conform website bungalows.nl >> €1545,- voor 4 nachten, exclusief de bijkomsten parklasten, handdoeken, bedlinnen etc. De prijs die in bevestiging vermeld staat is € 1.001.303,75. Dat is vast de koopsom en zijn wij vast en zeker de nieuwe trotse eigenaren, zelfs in de bizarre huizenmarkt anno nu.

Ik had een vakantie voor het paasweekend geboekt. Er was helaas op bungalowpark It Wijd geen 14p bungalow met sloep meer vrij. Dus via het park It Wijd geprobeerd en dit lukte wel. Het vreemde was dat er pas bij de boeking in beeld kwam dat er geen bungalow meer vrij was. Dus toen had ik alle persoonlijke gegevens al ingevuld .Het is niet prettig als je dan pas merkt dat er iets fout gegaan is.

In één woord: prima

Reservering ging precies zoals vermeld. De korting kreeg ik na drie dagen netjes terug. Hulde!

Eenvoudig te boeken huisjes

Gisterenavond laat even naar huisjes gezocht. Snel gevonden wat we zochten en vanmorgen geboekt. Top

Boek al jaren zonder problemen bij Bungalows.nl

Snelle en vriendelijke afwikkeling bij eventuele vragen.

Niet aangesloten te zijn bij weekendjeweg

De volledige som voor het verblijf is nu betaald, het is nu wachten wanneer wij het bedrag van weekendjeweg gestort gaan krijgen, mogelijk moeten wij hier zelf achter aan. Dit probleem hoort niet bij de klant te liggen maar bij de verhuurder. Als dit niet naar onze zin gaat gaan wij bij Landal hierover reclameren. De boeking met de medewerkster is naar volle tevredenheid verlopen

zoeken moeilijk

Vond het zoeken naar iets wat we wilde best moeilijk. Er wel uitgekomen. Voor de rest prima service

Correcte en snelle reactie

Had problemen met het boeken van deze vakantie. Had gebeld, maar het was erg druk. Heb toen een e-mail gestuurd, waarop snel werd gereageerd. Het probleem was daarna snel opgelost. Wij kijken dan ook erg uit naar deze vakantie.

Prima er was wat verkeerd gegaan, hierover gebeld en de volgende dag keurig in orde gemaakt.

Zeer prettige medewerkers, en die zich aan de afspraken houden.

Van Cleeffkade 15 1431 BA Aalsmeer

088 - 089 01 90 (7 dagen per week)