goede ervaring

goed overzicht voor boekingen

vlotte boeking

site is niet geheel overzichtelijk en duidelijk

Omslachtig vooral et te goedbonnen

Komen afspraak niet na

Ik had ‘s morgens gebeld met Bungalows.nl. Omdat het erg druk was, is er afgesproken dat ik om 13 uur teruggebeld zou worden. Dit gebeurde niet en daarom heb ik via internet geboekt. Een beetje jammer....

vlot geholpen

goed en zeer vriendelijk geholpen.

Goede ervaringen

Heldere informatie op de site. Goede telefonische hulp gehad.

Goed en duidelijk

Was duidelijk en zo gedaan. Ook het toevoegen van kadokaart ging gemakkelijk.

Makkelijk zoeken

Lijkt goedkoop, maar dan komen er heel veel kosten bij.

snelle reactie

Duidelijke site.

Je kan duidelijk zien wat je boekt en wat de specifieke kosten hierbij zijn. Overzichtelijk en snel geboekt.

Makkelijk boeken

Veel aanbod en overzichtelijke website. Mooie aanbiedingen bij bekende bungalowparken. Hier ga ik vaker boeken!

ging prima

geen problemen met boeken ging heel goed

Makkelijk te boeken / mis informatie

Ik mis wel een aantal opties in de boeking. Ben zelf een hondenbezitter en deze schat gaat altijd met ons mee op vakantie. Het zoeken naar een huis met een "Omheinde tuin" zou ik een hele fijne optie vinden. Die is er nu niet. Nu moet ik naar ieder park gaan bellen of zij een huisje met omheinde tuin beschikbaar hebben en dat is heel vervelend en kost veel tijd. Rechtstreeks boeken is dan makkelijker.

Duidelijke website

Duidelijke website en snel geboekt. Goede aanbiedingen

BungalowS is super

Je kan makkelijk en snel boeken

Hallo JAMMER

Het is JAMMER als je in de 30 euro reserveringskosten moet betalen en dat je de factuur gelijk hebt voldaan door middel van cadeaucards van weekendjeweg.nl maar dan toch nog een paar keer zelf moet gaan bellen omdat .je mail krijgt van de roompot dat er nog een rekening open staat , het zou netjes zijn bij zo’n booking om de reserveringskosten retour te storten want je heb er zelf het meeste werk aan , graag uw reactie alvast bedankt. Mvg p. Lehmacher

Makkelijk en klantvriendelijk

Ziet er prima uit!

Keurig.

Snelle reservering

Snel een huisje geboekt. Helaas net moeten annuleren ivm verkeerde datum maar dat was geen probleem. Heb gelijk een nieuwe reservering gemaakt. Snel alles afgehandeld

goede ervaring

ik kon alles makkelijk vinden

fijne website

fijne duidelijke website,nooit problemen mee gehad

prima geholpen en prima service.

prima geholpen engoede service.

Uitstekend!

Goed, duidelijk en overzichtelijk.

Duidelijke website

Altijd even wennen want de sites werken net weer dat tikkeltje anders maar vlug is het vertrouwd en dan gaat het vlot

Van Cleeffkade 15

1431 BA Aalsmeer

088 - 089 01 90 (7 dagen per week)