Filters

5

Niet aangekomen uiteindelijk wel goed gekomen

Staat in Amsterdam waarschijnlijk. Komt I ieder geval niet bij mij aan. Na deze mededeling kreeg ik bericht waar het lag. Deze mails had ik eerst niet ontvangen. Ook niet in de spam. Dus uiteindelijk alles goed gekomen. En oké

  • Aanbevelen? Ja
10

Goed

Snelle levering en goed verpakt

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede ervaring.

Snelle levering!

  • Aanbevelen? Ja
9

Overzichtelijk

Mooie goede supplementen, gelukkig ook gedroogde groente

  • Aanbevelen? Ja
8

Bestellen ging gemakkelijk, veel tijd voor bezorging

Bestellen ging gemakkelijk. Daarna spoedig afgegeven aan bezorgdienst. Uiteindelijke bezorging duurde toch nog lang. Via Duitsland waar het lang bleef liggen in depot of distributiecentrum.

  • Aanbevelen? Ja
10

Snelle levering

Snel..correct en verzorgd ontvangen

  • Aanbevelen? Ja
6

Goed

Mijn ervaring met de webshop is ok, maar het feit dat zij met DPD versturen is een ramp. Deze bezorgdienst bezorgd niet of nauwelijks in het buitengebied, kost blijkbaar te veel tijd. Boodschap: was niet thuis. Dit is nu al 12 x gebeurd. Dan ben je dus de hele dag thuis. Ik zal dus niet meer bij deze webshop bestellen zolang zij geen betere bezorgdienst hebben.

  • Aanbevelen? Nee
8

Goede Prijs

Makkelijk te bestellen en snel geleverd

  • Aanbevelen? Ja
10

Fijne webshop

Overzichtelijk, ruim assortiment, snelle levering.

  • Aanbevelen? Ja
1

Slecht

Product op vrijdag besteld. Een week later op vrijdag zie ik dat het pakket nog steeds in het export magazijn in Krefeld ligt.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste klant, We vinden het vervelend om te lezen dat de aflevering van uw bestelling niet naar wens is verlopen. We hebben contact opgenomen met de verzender. Door Pinksteren is uw bestelling op dinsdag bij de verzender in behandeling genomen. Zij hebben met extreme drukte te maken, waardoor de zending 2 werkdagen later bij u is aangekomen. Aangezien wij hiervan geen melding hebben ontvangen, konden wij hierop niet reageren. Wij willen u verzoeken om in de toekomst contact met ons op te nemen, zodat wij hierbij kunnen helpen. Mochten er vragen of opmerkingen zijn, dan horen wij het graag. Met vriendelijke groet, Het HOKAMIX-team

10

prima

lekker vlot en precies wat ik besteld had.

  • Aanbevelen? Ja
9

Prrima

Makkelijk te bestellen. Alles is netjes geleverd.

  • Aanbevelen? Ja
9

super service !!

Erg tevreden met het hele proces. Via de site een berichtje gestuurd met wat uitleg over mijn hondjes. Vervolgens kreeg ik de dag erna al een lange mail terug met daarin over elk onderwerp, per hond, uitleg over wat de reden/geschiedenis kan zijn waarom mijn honden bepaalde dingen doen. Sommige 'problemen' kon ik gewoon zelf oplossen door wat dingen in huis te veranderen. Voor andere 'problemen' raadde ze mij een aantal van hun producten aan. Bestelling geplaatst en 2 dagen later werd het pakketje bezorgd. De producten waren goed en stevig ingepakt. Het enigste nadeel is dat ik geen track&trace heb ontvangen, dus ik wist niet dat het pakket al onderweg was. Gelukkig waren de buren thuis dus die hebben het aangenomen ;)

  • Aanbevelen? Ja
10

Snel en correct

De bestelling werd snel en correct geleverd

  • Aanbevelen? Ja
6

Traag. Helaas, fout bij transport, bezorging DHL.

18-04-2021 Hokamix: uw bestelling ontvangen. 25-04-2021 na een weekhelaas nog steeds niks ontvangen. Wel veel mails. Oorzaak? Corona? DHL? Nette toelichting en speurwerk van Hokamix.

  • Aanbevelen? Ja
3

vervelend

op de bestelpagina stond dat het op zaterdag bezorgd zou worden ( ik bestelde op donderdag ). Het werd echter pas op dinsdag de week erna bezorgd. Ik had al gereageerd hierop, maar de schuld werd bij de vervoerder gelegd. Waarom stond er op Uw site en NIET op die van de vervoerder dat het die zaterdag bezorgd zou worden?? Laat die vermelding dan helemaal weg. Geeft veel minder ergernis.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste klant, Bedankt voor uw beoordeling. Samen met postbedrijven doen we er alles aan om, ondanks het Coronavirus, bestellingen z.s.m. te bezorgen. Door de huidige omstandigheden kan er vertraging ontstaan, omdat er veel online-bestellingen geplaatst worden en postbedrijven meer pakketten moeten verwerken. We hebben de bestelpagina aangepast, zodat over de bezorgdag geen verwarring meer kan ontstaan. Sinds zendingen mogelijk vertraging oplopen, geven we in onze winkelwagen de volgende melding weer: De bezorging van uw zending gaat ondanks het Coronavirus gewoon door. Houdt u wel rekening met mogelijke vertragingen. We hopen op uw begrip. Met vriendelijke groet, Het HOKAMIX-Team

9

Prima webshop

Het is makkelijk zoeken en bestellen in de Webshop. Ook altijd zeer tevreden over de levering en de producten zelf!

  • Aanbevelen? Ja
8

Makkelijk en goed

De producten zijn makkelijk te bestellen en een goede levering wat tegenwoordig wel wat langer duurt, maar dat heeft meer met courier te maken.

  • Aanbevelen? Ja
10

Fijne webshop

Snelle levering

  • Aanbevelen? Ja
9

Snel en goed geleverd

Ga zo door

  • Aanbevelen? Ja
9

Geweldig

Werd netjes gebeld toen er iets niet meer op voorraad was en een goede oplossing

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima webshop

Overzichtelijk en een snelle levering.

  • Aanbevelen? Ja
8

Goede uitleg product

Daar heb ik wat aan

  • Aanbevelen? Ja
10

goed product en snelle levering

Mijn hond heeft tegen de tijd dat ze gaat ruien jeuk en ze krijgt kale plekjes op haar snuit. Sinds ze Hokamix gebruikt is dat over. Ik geef haar dit product nu het hele jaar door

  • Aanbevelen? Ja
10

Alles snel geregeld!

.

  • Aanbevelen? Ja

Kiyoh Reviews

• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews met een score lager dan een 6 worden 7 dagen na plaatsing gepubliceerd