Netjes en vlot binnen

Netjes en vlot binnen

Klasse van bovenste plank.

Vlotte, heldere en klantvriendelijke communicatie/bezorging. Hond Luck wordt wat ouder ( ruien duurt stukken langer) dus geef ik m met liefde net dat schepje extra door z'n voer, en Hokamix voldoet daar prima aan .

uitstekende levering

Ik ben tevreden met de levering. Jammer dat het spul zo duur is.

Zijn zeer tevreden en zal zeker anderen Hokamix aanbevelen

Uitstekende producten

Goede producten voor onze hond. We gebruiken het nu een aantal weken en zijn vacht gaat stukken beter.

Erg goed.

Wij gebruiken hokamix al jaren. Ook als we een pup hebben dan beginnen we met opbouwen van hokamix. Alle honden vinden het lekker zowel het poeder en de snacks. Mooi effect: het verharen is een stuk minder en de honden zijn er sneller door heen, behouden ook een mooie vacht.

kwaliteit

eerlijke prijs en goede servies.

Duidelijke site, vlotte levering.

De site is overzichtelijk en duidelijk. De levering is vlot. De aflevering door DHL was minder. De chauffeur was erg ongeduldig.

Levering is goed verlopen

De bestelde producten zijn correct en goed aangekomen. Ik heb een berichtje over het tijdstip van de zending niet gehad, dat heb ik gemist.

Levertijd is wat lang maar verder prima ervaring

Zie hierboven

Snelle levering van een top product waar mijn hond niet meer zonder kan.

Spelen in op wensen van de klant

Nadat de bioforte tabletten uit het assortiment waren gehaald en ik ze nergens meer kon kopen, zijn deze weer opgenomen in het assortiment. Heel blij mee

dit keer perfecte snelle levering

tevreden met de levering. tevens op tijd een antwoord gekregen op mijn vraag.

klant is koning

Ik kan hier altijd de beste producten vinden voor mijn hond en heb het idee nog echt klant te zijn! Regelmatig een leuke attentie geeft je echt het idee dat het gewaardeerd wordt dat je bij Hokamix koopt. Kortom, fijne producten, fijne mensen achter de site en hoop echt dat het in de toekomst zo blijft.

Niet aangekomen uiteindelijk wel goed gekomen

Staat in Amsterdam waarschijnlijk. Komt I ieder geval niet bij mij aan. Na deze mededeling kreeg ik bericht waar het lag. Deze mails had ik eerst niet ontvangen. Ook niet in de spam. Dus uiteindelijk alles goed gekomen. En oké

Snelle levering en goed verpakt

Goede ervaring.

Snelle levering!

Overzichtelijk

Mooie goede supplementen, gelukkig ook gedroogde groente

Bestellen ging gemakkelijk, veel tijd voor bezorging

Bestellen ging gemakkelijk. Daarna spoedig afgegeven aan bezorgdienst. Uiteindelijke bezorging duurde toch nog lang. Via Duitsland waar het lang bleef liggen in depot of distributiecentrum.

Snel..correct en verzorgd ontvangen

Mijn ervaring met de webshop is ok, maar het feit dat zij met DPD versturen is een ramp. Deze bezorgdienst bezorgd niet of nauwelijks in het buitengebied, kost blijkbaar te veel tijd. Boodschap: was niet thuis. Dit is nu al 12 x gebeurd. Dan ben je dus de hele dag thuis. Ik zal dus niet meer bij deze webshop bestellen zolang zij geen betere bezorgdienst hebben.

Goede Prijs

Makkelijk te bestellen en snel geleverd

Fijne webshop

Overzichtelijk, ruim assortiment, snelle levering.

Slecht

Product op vrijdag besteld. Een week later op vrijdag zie ik dat het pakket nog steeds in het export magazijn in Krefeld ligt.

Beste klant, We vinden het vervelend om te lezen dat de aflevering van uw bestelling niet naar wens is verlopen. We hebben contact opgenomen met de verzender. Door Pinksteren is uw bestelling op dinsdag bij de verzender in behandeling genomen. Zij hebben met extreme drukte te maken, waardoor de zending 2 werkdagen later bij u is aangekomen. Aangezien wij hiervan geen melding hebben ontvangen, konden wij hierop niet reageren. Wij willen u verzoeken om in de toekomst contact met ons op te nemen, zodat wij hierbij kunnen helpen. Mochten er vragen of opmerkingen zijn, dan horen wij het graag. Met vriendelijke groet, Het HOKAMIX-team