lekker vlot en precies wat ik besteld had.

Prrima

Makkelijk te bestellen. Alles is netjes geleverd.

super service !!

Erg tevreden met het hele proces. Via de site een berichtje gestuurd met wat uitleg over mijn hondjes. Vervolgens kreeg ik de dag erna al een lange mail terug met daarin over elk onderwerp, per hond, uitleg over wat de reden/geschiedenis kan zijn waarom mijn honden bepaalde dingen doen. Sommige 'problemen' kon ik gewoon zelf oplossen door wat dingen in huis te veranderen. Voor andere 'problemen' raadde ze mij een aantal van hun producten aan. Bestelling geplaatst en 2 dagen later werd het pakketje bezorgd. De producten waren goed en stevig ingepakt. Het enigste nadeel is dat ik geen track&trace heb ontvangen, dus ik wist niet dat het pakket al onderweg was. Gelukkig waren de buren thuis dus die hebben het aangenomen ;)

Snel en correct

De bestelling werd snel en correct geleverd

Traag. Helaas, fout bij transport, bezorging DHL.

18-04-2021 Hokamix: uw bestelling ontvangen. 25-04-2021 na een weekhelaas nog steeds niks ontvangen. Wel veel mails. Oorzaak? Corona? DHL? Nette toelichting en speurwerk van Hokamix.

vervelend

op de bestelpagina stond dat het op zaterdag bezorgd zou worden ( ik bestelde op donderdag ). Het werd echter pas op dinsdag de week erna bezorgd. Ik had al gereageerd hierop, maar de schuld werd bij de vervoerder gelegd. Waarom stond er op Uw site en NIET op die van de vervoerder dat het die zaterdag bezorgd zou worden?? Laat die vermelding dan helemaal weg. Geeft veel minder ergernis.

Beste klant, Bedankt voor uw beoordeling. Samen met postbedrijven doen we er alles aan om, ondanks het Coronavirus, bestellingen z.s.m. te bezorgen. Door de huidige omstandigheden kan er vertraging ontstaan, omdat er veel online-bestellingen geplaatst worden en postbedrijven meer pakketten moeten verwerken. We hebben de bestelpagina aangepast, zodat over de bezorgdag geen verwarring meer kan ontstaan. Sinds zendingen mogelijk vertraging oplopen, geven we in onze winkelwagen de volgende melding weer: De bezorging van uw zending gaat ondanks het Coronavirus gewoon door. Houdt u wel rekening met mogelijke vertragingen. We hopen op uw begrip. Met vriendelijke groet, Het HOKAMIX-Team

Prima webshop

Het is makkelijk zoeken en bestellen in de Webshop. Ook altijd zeer tevreden over de levering en de producten zelf!

Makkelijk en goed

De producten zijn makkelijk te bestellen en een goede levering wat tegenwoordig wel wat langer duurt, maar dat heeft meer met courier te maken.

Fijne webshop

Snel en goed geleverd

Ga zo door

Werd netjes gebeld toen er iets niet meer op voorraad was en een goede oplossing

Prima webshop

Overzichtelijk en een snelle levering.

Goede uitleg product

Daar heb ik wat aan

goed product en snelle levering

Mijn hond heeft tegen de tijd dat ze gaat ruien jeuk en ze krijgt kale plekjes op haar snuit. Sinds ze Hokamix gebruikt is dat over. Ik geef haar dit product nu het hele jaar door

Alles snel geregeld!

Lage prijzen, prima service!

In vergelijking met andere aanbieders veruit laagste prijs voor hetzelfde artikel (2+1 gratis). Duidelijke website. Snel geleverd, goede leveringsinformatie via mail, snelle levering, keurig verpakt. Top!

Snelheid bestelling en versturing:TOP!

Was vaste afnemer bijAmiqure entot mijn teleurstelling was die site niet meer te vinden en kreeg ik de melding dat verder zoeken hier onveilig was. Het kostte me heel veel tijd om uit te vinden dat Hokamix nu Amiqure vertegenwoordigt. Maar als ik deze Hokamix site bezoek is met de zoekfunctie geen Amiqure te vinden. Graag verbeteren, want ik heb prima ervaringen met Amiqure en wil graag makkelijker bestellen!

Beste heer/mevrouw, Bedankt voor uw feedback. We vinden het fijn om te lezen dat het pakket snel en naar wens is afgeleverd. In 2019 is AmiQure samen gegaan met Kroeske bv, de producent en distributeur van HOKAMIX producten. Per 25 februari 2020 zijn de webshops samengevoegd. Hierover is begin februari 2020 een mailing verstuurd. Bij een bezoek aan de 'oude' AmiQure-Webshop komt u terecht op www.hokamix.nl/amiqure. Via de zoekmachine op HOKAMIX Webshop worden de AmiQure producten getoond. Via de navigatie is het merk AmiQure te vinden. Graag horen wij van u via welke weg u de producten heeft gezocht, zodat we kunnen bekijken of er een oplossing is. Met vriendelijke groet, Team HOKAMIX Webshop

Uitstekend!!!

Dit is een van de weinige webshops met een uitstekende klantenservice. Zelfs als het buiten hun schuld om soms mis loopt, wordt er direct voor een oplossing gezorgd. Dit is, buiten dat Hokamix fantastische produkten heeft, voor mij heel veel waard. Ga zo door.

Enigszins vertraagd

Het duurde even voordat ik het bestelde in huis had deze keer. Bijna de gehele week: 15e besteld en de 20e ontvangen. Blijkbaar door onvoorziene omstandigheden wat langer geduurd dan normaal. Goede verpakking en bezorgd door PostNL.

Goede en snelle service

Een makkelijk te navigeren website met alle informatie over de producten duidelijk aanwezig. Bestellen was makkelijk en de verzending soepel en snel. Top!

Een goede levering, alles prima. Over het produkt kan ik nog geen oordeel geven.

Bestelling correct en vlot geleverd.

Duidelijke site, vlotte en correcte levering.

Snelle correcte levering!

Prima afhandeling en snelle levering van het bestelde product.

is zeer goed

snelle levering en het product werkt goed.

prima geregeld

Besteld, snel geleverd en een prima product