Prima webshop

Het is makkelijk zoeken en bestellen in de Webshop. Ook altijd zeer tevreden over de levering en de producten zelf!

Makkelijk en goed

De producten zijn makkelijk te bestellen en een goede levering wat tegenwoordig wel wat langer duurt, maar dat heeft meer met courier te maken.

Fijne webshop

Snel en goed geleverd

Ga zo door

Werd netjes gebeld toen er iets niet meer op voorraad was en een goede oplossing

Prima webshop

Overzichtelijk en een snelle levering.

Goede uitleg product

Daar heb ik wat aan

goed product en snelle levering

Mijn hond heeft tegen de tijd dat ze gaat ruien jeuk en ze krijgt kale plekjes op haar snuit. Sinds ze Hokamix gebruikt is dat over. Ik geef haar dit product nu het hele jaar door

Alles snel geregeld!

Lage prijzen, prima service!

In vergelijking met andere aanbieders veruit laagste prijs voor hetzelfde artikel (2+1 gratis). Duidelijke website. Snel geleverd, goede leveringsinformatie via mail, snelle levering, keurig verpakt. Top!

Snelheid bestelling en versturing:TOP!

Was vaste afnemer bijAmiqure entot mijn teleurstelling was die site niet meer te vinden en kreeg ik de melding dat verder zoeken hier onveilig was. Het kostte me heel veel tijd om uit te vinden dat Hokamix nu Amiqure vertegenwoordigt. Maar als ik deze Hokamix site bezoek is met de zoekfunctie geen Amiqure te vinden. Graag verbeteren, want ik heb prima ervaringen met Amiqure en wil graag makkelijker bestellen!

Beste heer/mevrouw, Bedankt voor uw feedback. We vinden het fijn om te lezen dat het pakket snel en naar wens is afgeleverd. In 2019 is AmiQure samen gegaan met Kroeske bv, de producent en distributeur van HOKAMIX producten. Per 25 februari 2020 zijn de webshops samengevoegd. Hierover is begin februari 2020 een mailing verstuurd. Bij een bezoek aan de 'oude' AmiQure-Webshop komt u terecht op www.hokamix.nl/amiqure. Via de zoekmachine op HOKAMIX Webshop worden de AmiQure producten getoond. Via de navigatie is het merk AmiQure te vinden. Graag horen wij van u via welke weg u de producten heeft gezocht, zodat we kunnen bekijken of er een oplossing is. Met vriendelijke groet, Team HOKAMIX Webshop

Uitstekend!!!

Dit is een van de weinige webshops met een uitstekende klantenservice. Zelfs als het buiten hun schuld om soms mis loopt, wordt er direct voor een oplossing gezorgd. Dit is, buiten dat Hokamix fantastische produkten heeft, voor mij heel veel waard. Ga zo door.

Enigszins vertraagd

Het duurde even voordat ik het bestelde in huis had deze keer. Bijna de gehele week: 15e besteld en de 20e ontvangen. Blijkbaar door onvoorziene omstandigheden wat langer geduurd dan normaal. Goede verpakking en bezorgd door PostNL.

Goede en snelle service

Een makkelijk te navigeren website met alle informatie over de producten duidelijk aanwezig. Bestellen was makkelijk en de verzending soepel en snel. Top!

Een goede levering, alles prima. Over het produkt kan ik nog geen oordeel geven.

Bestelling correct en vlot geleverd.

Duidelijke site, vlotte en correcte levering.

Snelle correcte levering!

Prima afhandeling en snelle levering van het bestelde product.

is zeer goed

snelle levering en het product werkt goed.

prima geregeld

Besteld, snel geleverd en een prima product

Uitstekend.

Overzichtelijk . Mooi assortiment . Gemakkelijke indeling .

Snelle service en levering.

Na mailcontact met een dierenarts die verbonden is aan Hokamix ben ik op haar uitgebreide uitleg overgegaan tot koop van 1 van de geadviseerde producten.

Duidelijk

Duidelijke site, snelle levering.

Snel, goede kwaliteit

Snel, goede kwaliteit

Fijne producten en snel geleverd

Vooral het contact met de dierenarts, vond ik geweldig! Het door haar geadviseerde middel besteld, was binnen 2 dagen binnen, heel goed!

Snel en correct

Goede kwaliteit. Snel.