Uitstekend.

Overzichtelijk . Mooi assortiment . Gemakkelijke indeling .

Snelle service en levering.

Na mailcontact met een dierenarts die verbonden is aan Hokamix ben ik op haar uitgebreide uitleg overgegaan tot koop van 1 van de geadviseerde producten.

Duidelijk

Duidelijke site, snelle levering.

Snel, goede kwaliteit

Snel, goede kwaliteit

Fijne producten en snel geleverd

Vooral het contact met de dierenarts, vond ik geweldig! Het door haar geadviseerde middel besteld, was binnen 2 dagen binnen, heel goed!

Snel en correct

Goede kwaliteit. Snel.

Vol tevreden, en beindrukt !

Probukt was eerst niet in de bestelling, na een tel. Waar ik meteen heel vriendelijk en meteen werd geholpen verstuurd, door problemen met de post, leverde het vertragingen op, en ik belde op, dat het na 2 -3 dagen er nog niet geleverd. Weer een tel. gehad, en ze stuurden mij meteen een kleine hoeveelheid per post dat na 2 dagen ( ivm het weekende) al aan huis werd geleverd, ook het vertraagde is in middels arriveert. Ik ben meer als tevreden over de handelingen. En verheug mij op de volgende bestelling van jullie.

Alles was goed

Heb zeeweer granulaat besteld en het was snel bezorg. Het bestellen was eenvoudig en het product was goed ingepakt.

Het product werd snel geleverd

Vlotte levering.

Duidelijke site, vlotte levering, prijs van gekocht product acceptabel.

Uitstekende levering van een top product

Wij hebben drie heel verschillende honden die één ding gemeen hebben. Ze verharen enorm. Bij googlen naar een oplossing kwam ik Hokamix tegen. Dit kende ik nog van vroeger thuis waar dit ook aan onze hond gegeven werd. Direct proefpakket bestelt want onze viervoeters zijn kieskeurig. Levering was keurig zoals vermeld. Onze honden vinden het heerlijk en daarom gelijk nu een grote hoeveelheid besteld.

Snelle levering van goede producten

Ik ben tevreden en de hond ook ;)

Uitmuntend.

Had al bij Amiqure besteld,nu hokamix goede ervaring. Snel geleverd en goede producten. Theo

Goede ervaring

Duidelijke informatie, snelle levering. Goede producten, mijn honden zijn er dol op.

Makkelijk bestellen en snel geleverd

Ik bestel al vele jaren bij Hokamix voorheen Amiqure en ben zeer tevreden.

Had al ervaring met Amyqure

Was steeds tevreden over de producten. Ook ondersteuning bij gebruik van de producten verliep zonder problemen.

Prima webshop met speciaalvoeding voor honden.

Ik was op zoek naar gedroogde groenten van het merk Grau die ik altijd toevoeg aan het verse vlees dat onze hond krijgt. Ik kon het nergens vinden maar dus wel bij Hokamix. Over een product wat niet op voorraad was werd keurig gebeld en vervolgens vervangen door een alternatief. Goede service!

Mijn hond eet het graag.

Mijn hond vind het lekker, ze likt de hele bak uit.

Snel, efficiënt en betrouwbaar

Nvt

Levering zoals ik het wou!

Producten geleverd zoals gevraagd en Binnen de week verzonden!

Uitmuntend

Duidelijk en overzichtelijk. Ook vooraf goede informatie van de dierenarts en Hokamix Derma ingezet. Nu vier dagen bezig met Derma en zie al 75% verbetering. Ook de verzending gaat zeer goed.

mmmmm

items snel geleverd, kwaliteit is goed

Goede service en producten

Goede snelle service en producten - Plaque off voor hond en kat - heel tevreden mee.