Fijne shop

perfect

besteld en snel geleverd heel snel perfect

Prima site, snelle levering.

Prima product, snelle en correcte levering.

👍🏾

Correct en vlot geleverd, in goede staat ontvangen.

De vitaminemix goed ontvangen en mijn hond eet het gemakkelijk. Heel fijn dat er een maatschepje bij zit!

Alles keurig verlopen hoor .👍

Bestelling correct verzonden en bezorgt .

Mijn hond zit mooi in zijn vacht met HOKAMIX Classic

Ik gebruik HOKAMIX Classic in combinatie met AmiQure Mobility nadat mijn hond last kreeg van zijn rug. Het gaat nu goed met hem. Vol energie. En prachtig in zijn vacht.

goede keus en goede prijs . snelle levering

Snelle levering, Goed product!

Weekend product besteld, dinsdag in huis. Mijn hond doet het merkbaar beter na gebruik van het product: hokamix BARF versie voor vergoeding.

Snelle nette service

Makkelijk bestelsysteem en een nette nelle levering.

Weer uitstekend gegaan

Ik heb duivelsklauwpoeder besteld, Prima gegaan snel in huis.

Goed en deskundig advies, snelle levering

Goed en deskundig advies. Medewerker twijfelde of ik een product aan een bepaalde hond kon geven en schakelde de dierenarts in. Deze dacht dat het product beter niet gegeven kon worden. Dus heel eerlijk. Advies natuurlijk opgevolgd. Heb wel producten voor andere honden besteld. Snelle levering.

Uitstekende behandeling. Goede uitleg over het product.

Was elk bedijf maar zo als dat van jullie. Wij zijn geweldig geholpen door Simone. Een goede uitleg van het produkt. Wij hopen dan ook dat onze hond zich beter gaat voelen. Onze hond, Charlie, vindt het product, Hokamax 30 molbilty, lekker en neemt het makkelijk in. Kortom, wij zijn goed tevreden over Hokamix. .

Vlotte levering, alles netjes verpakt, leuke attentie erbij

Onze hond vind de snoepjes erg lekker. Maar ook de hokamix 30 vond ze erg lekker door haar voer. Ze is er beter door gaan eten. Ik had een proefpakket maar ga zeker deze mix aanschaffen.

Snel en netjes verpakt geleverd top

zoals het hoort: goed, snel, compleet

zeer positief, voor herhaling vatbaar en aan te bevelen

snelle levering, goed product, duidelijke website.

perfecte service

Overzichtelijke website en snelle levering. Een negatief punt vind ik de deksels van de bussen. Deze laten wel heel snel los, waardoor de bus valt en je alleen een deksel in je handen hebt, plus een berg poeder, wat je weg kunt gooien. Met een betere verpakking had ik jullie 5 sterren gegeven.

Goed advies en snel afgeleverd

Duidelijk en persoonlijk advies. Bestelling is snel afgeleverd.

Pluspunten

Betrouwbaar en hele goede service. Helpen telefonisch ook heel goed met advies. Beveel het zeker aan voor kwaliteit voor uw viervoeter.

• Kwaliteit
  • Snelheid/Levertijd
  • Betrouwbaarheid

Pluspunten

Snelle en correcte afhandeling van mijn bestelling