Pluspunten

- snelle levering - goede kwaliteit van product (foto is duidelijk) - er zijn geen noppen van het hout ter hoogte van gezichten

Pluspunten

Fortnite behang besteld en tevreden over de kwaliteit. Vantevoren proef ontvangen, nette levering. Bij de eerste levering foutje in de print, dezelfde avond gemeld en direct opgelost door nieuwe levering. Prima opgelost!

- controle levering vantevoren ;)

Pluspunten

De foto's afgedrukt op multiplex vielen boven verwachting goed uit. De afdrukken werden snel en compleet met ophangsysteem geleverd. Bij vragen en opmerkingen per mail volgde heel snel actie/antwoord. Perfect. Mocht ik nog meer van dergelijke opdrachten hebben dan zeker via fotogeprint.

ga zo door! en hou de prijs leuk ;-)

Pluspunten

Persoonlijke en goede service.

Pluspunten

Geweldige service en super snelle levering ! Een foutje in het product werd perfect opgelost door het exemplaar nogmaals toe te sturen met extra controle ! Dat is nu nog eens service !

Pluspunten

Na een prettig contact over de materiaal keuze was de bestelling snel geleverd. De afdruk op hout is echt geweldig geworden. Bedankt fotogeprint

Geen idee

Pluspunten

Zeer mooie print! Hangt super aan de muur en met goede service!

Pluspunten

Eerst een fijn gesprek over de mogelijkheden. Ik heb gekozen voor ringen zodat ik zelf een frame kan maken van hardhout. Zelf had ik een foto uit de Ardeche en heb deze geüpload naar Fotogeprint. Het resultaat is echt geweldig, het is net of dat je ter plaatse staat waar de foto gemaakt is. Prachtige diepe kleuren, echt TOP. Aart Kom, Middelharnis.

Kan echt niets verzinnen!!

Pluspunten

Niet alleen makkelijk bestelproces met ook prima mailcontact met de klantenservice (zelfs om tien uur 's avonds!) maar ook prachtig resultaat van onze foto op canvas. Schitterende levendige kleuren waarbij ook de donkere tinten prima 'uit de verf' komen, hetgeen diepte aan de foto geeft. Mooi fijnmazig canvas. Uiterst tevreden!

Pluspunten

Supersnelle levering, topservice, fijn personeel en lage prijzen

Pluspunten

Fijne, snelle persoonlijke service en supermooie resultaten. Ik heb een grote foto laten printen op plexiglas voor in mijn badkamer. Bij de montage is deze helaas twee keer kapot gegaan (door fouten van de aannemer) maar fotogeprint hielp heel snel en prettig om te zorgen dat ik een nieuwe geleverd kreeg en alsnog van mijn mooie badkamer kan genieten.

Laat de mogelijkheid van op maat gemaakte producten weten op de website! Ik wist dit toevallig van mijn vorige bestelling nog.

Pluspunten

Prima afdrukken voor goede prijs Zeer vriendelijke en vlotte communicatie Zoeken actief mee naar oplossingen wanneer koerier het laat afweten

Pluspunten

Naar aanleiding van een tegenvallende afdruk op hout, hebben ze kosteloos 2 nieuwe afdrukken gemaakt, dat vonden wij een super service, met deze nieuwe afdrukken zijn we hartstikke tevreden.

Pluspunten

Een uitstekende communicatie, een hoog service niveau met als resultaat een aantal afdrukken die door ons zeer worden gewaardeerd. Wij kunnen u dit bedrijf van harte aanbevelen.

Zo doorgaan!

Pluspunten

Advies gevraagd mbt te gebruiken materiaal voor zeer oude zwart wit foto. Goed advies! Tot 2x toe is de foto bijgewerkt door hen in de studio voor optimaal resultaat. Uiteindelijk in no time geleverd. Niet te duur, niet te goedkoop. Meer dan prima prijs/kwaliteitverhouding. Echt bijzonder blij met het resultaat. Complimenten. Graag tot een volgende keer.

Pluspunten

Een mooi bedrijf die doen wat ze zeggen! Niet de goedkoopste willen zijn, maar alleen de beste! Een bedrijf waar ambacht, technologie en innovatie prachtig samenkomen!

Pluspunten

Een bestelling gedaan voor een tuinposter. Na ontvangst bleek deze verkeerd geprint, inplaats van "staand" was deze "liggend" geprint. Na een mailtje is dze fout zonder problemen opgelost.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

Voor de bestelling veel en snel informatie gekregen

Betere communicatie na bestelling.. Binnen 48 uur klopt niet Track en tracé code doet het niet Mijn bestelling was 3 producten staan er 2 in de track en tracé mail. . Waar is de 3e?

Dag Eline, Het klopt dat er 2 track en trace codes zijn, er zitten 2 producten in 1 verpakking, ik hoop dat je na het uitpakken toch tevreden bent. Groet Otto

Pluspunten

Vriendelijk en behulpzaam,super kwaliteit

Meer voorbeelden

Pluspunten

Hoi Anton, de bestelling is binnen! super snelle service. Bedankt! Het is super mooi geworden.

Pluspunten

ik werd iedere dag op de hoogte gehouden, hoe het ervoor stond. Vanaf de fotokwaliteit beoordelen, tot aan de levering! Zondag besteld, donderdag in huis! Ik was sprakeloos toen ik de foto op hout zag!!

geen verbeterpunten!!!

Pluspunten

Goed product. Zwart wit foto op aluminium 120x40 cm. Ziet er prachtig uit. Gratis 2 ophangbeugels meegeleverd.

een kleine handleiding bij het product doen op welke plekken je de ophangbeugels het beste kunt bevestigen in verband met robuust ophangen.

Pluspunten

Hele goede service. Snelle en uitgebreide reacties op vragen via e-mail. Goede begeleiding vooraf gaande aan bestelling waarbij gekeken werd of ingescande foto duidelijk genoeg was voor gewenste formaat met advies voor wel of geen whitewash. Je wordt perfect op de hoogte gehouden van de vorderingen tijdens productie. Levering zelfs voor Sinterklaas binnen 1 week. Resultaat erg mooi! We hadden de foto al hangen op canvas maar op steigerhout zijn de kleuren nog beter! Erg blij mee!

Kan er geen bedenken!

Pluspunten

Mail over de stand van zaken zoals ontvangen, afgedrukt, verzonden. Snelle levering

Jammer dat de foto is aangepast, mis nu een stukje wat juist belangrijk was.

Pluspunten

We hadden een behoorlijk aparte bestelling. (een grote foto op hout) maar we zijn door fotogeprint erg goed begeleid. Ze namen de tijd om te kijken of de kwaliteit van de foto voldoende was en voorzagen ons waar nodig van nuttig advies. Toen de levering van de foto een tijdje in beslag nam zijn ze hier direct mee aan de slag gegaan en nu hangt de foto te prijken op een mooie plek.

Ik kan niets bedenken. Een aanrader.