Keurig

Ik werd door jullie gebeld heel netjes enkelt ik dorst niet op toenemen omdat ik jullie naam was vergeten maar jullie zijn heel correct en bewaar de bon goed voor een volgende bestelling en mijn complimenten voor de geen die mijn voicemail had in gesproken zeer netjes ik had geprobeerd een mail te sturen maar kon hem niet door sturen ik ben niet zo handig meer met dat gedoe maar ik bestel zeker weer bij jullie Met vriendelijke groeten Fie Oosterman

Altijd fijne snelle service

Voor vechtsport en vechtkunst beoefenaars is dit een hele fijne winkel met kundige medewerkers die weten waar ze over praten. Ruim assortiment en snelle verzending bij bestelling.

Mooi product, snelle service

Nunchaku goede kwaliteit afgewerkt en product volgende dag in huis.

goede en snelle service

Een mooie winkel. En blij met me product.

Mooie grote winkel .

Ik bestel altijd mijn bokshandschoenen hier altijd online

Online bestellingen worden altijd perfect geregeld bij Aiki-Budo Sport.

Wacht nog steeds op de aflevering.

Mijn budopak is nog steeds afgeleverd.

Hallo Jan-Willem, Vervelend om te horen dat het pak nog niet bij je is afgeleverd. Wij hebben deze na het ontvangen van jouw bestelling wel dezelfde dag nog meegegeven met de vervoerder. Helaas is het daarna niet meer in onze handen. In de track en trace van het pakketje is te zien dat deze een dag later verkeerd gesorteerd is bij DHL en dat is de reden dat het pakketje een dag vertraging heeft opgelopen. Vooralsnog zou het vanavond aangeboden moeten worden. Mocht dit nou niet het geval zijn wil ik je vragen om dan morgen even contact met ons op te nemen zodat wij een ticket kunnen aanmaken bij DHL. Mocht je verder nog vragen hebben kun je uiteraard altijd even met ons contact opnemen. Met sportieve groet, Samantha Team Aiki-Budo Sport

Prima product en snelle levering!

Okay!

Snel en correct

Op woensdagavond besteld en vrijdagmiddag had ik de band al binnen. Netjes verpakt.

Goed aikido pak voor scherpe prijs

Goed pak van 100% katoen. Fijne broek met elastiek en touwtje. Maat komt goed overeen met de werkelijkheid. Witte band is inclusief, maat is niet te kiezen. De band past wel goed, maar let op als je vrij dun of juist stevig bent, dan zou hij te lang of kort kunnen zijn. Snelle levering, aanrader wat mij betreft. Tip voor Aiki-Budo: de lengte van de witte band toevoegen aan de site.

Hi Merijn, Bedankt voor de positieve feedback! Wat betreft de lengte van de band, die varieert en verandert mee met de maat van het pak. Normaliter past deze lengte goed voor de maat die besteld is :) Fijne dag vandaag! Met sportieve groet, Samantha Team Aiki-Budo Sport

Geweldige mensen, geweldige service!

Op zaterdagavond kwam ik erachter dat er een deel van mijn bestelling miste. Geen probleem, kan gebeuren. Ik stuurde die avond een mailtje. De volgende ochtend (hun vrije zondagochtend!) stonden ze op de stoep. Met het trapkussen voor mijn zoons verjaardag! Ingepakt en wel!! Hij kreeg zelfs nog een mooie bidon cadeau! Mijn zoons verjaardag kon niet meer stuk. Kortom: ontzettend lieve mensen en ontzettend goede service. Én spullen van super kwaliteit. Wat wil een mens nog meer?!

Uitgebreide webshop met goede prijzen en een snelle levering.

Snelle en goede levering

Ik ben blij met de Karate tas. Hij is kleiner dan ik gewend ben maar is groot genoeg. Het is een mooie sterke tas met veel vakken.

Donderdag besteld volgende dag in huis

Supermiddel!

Mijn partner had een spier in zijn bovenarm verrekt waardoor hij zijn arm bijna niet meer kon bewegen. Op aanbevelen van een vriend hebben wij Aiki-Budo Sport besteld en gebruikt. En binnen drie dagen was de pijn weg en was zijn arm weer helemaal in orde! Niet te geloven, maar het is toch echt waar!

Al vele jaren zeer tevreden.

Goede kwaliteit en professioneel personeel.

goed en snel

Producten werden snel geleverd. Ben blij.

Goede kwaliteit spullen en een snelle levering

Snel, correct en kwaliteit artikelen

Door de maattabel in de webshop heb ik de juiste artikelen kunnen bestellen en prima via DHL verder te volgen. Op tijd het goede geleverd dus prima.

Goede service snel geleverd

Professionele en vriendelijke vechtsport zaak

Vriendelijk personeel met goede professionele kennis van hun producten.

De bestelling en levering ging erg soepel, de bestelling en bezorging zoals je mag verwachten. Het materiaal was goed ingepakt en zoals afgebeeld op de site. Dit was mijn eerste bestelling bij aiki budo maar ik zou met vertrouwen nogmaals iets bestellen.

AikeBudo heeft de zaken altijd op orde

Goed advies en goede service

Online besteld, paste voor geen meter... langs gegaan, gepast, tevreden .

Gemak met bestellen. Snelle respons en volgende dag geleverd.

Dennenlaan 28

1161 CR Zwanenburg

Over Aiki-Budo Sport

Aiki-Budo Sport is dé vechtsport specialist. Bestel eenvoudig jouw vechtsportuitrusting online via de vechtsportwinkel van Aiki-Budo Sport.