Hallo, Op de site staat overal "geen verzendkosten boven 75,-". Dat werd bij mijn pakket niet doorgevoerd. Ik heb hier naar gevraagd in "opmerkingen". Helaas nooit een antwoord ontvangen. Ook is een deel van mijn bestelling geannuleerd en gecrediteerd zonder overleg. Ik had graag een alternatief besteld als ik even was gebeld, gemaild. Maar niet voor nog een keer zoveel verzendkosten. Dus dat is voor mij allemaal heel jammer in deze ervaring. Groet, Marieke
Hallo Marieke, Bedankt voor de review en wat jammer om te lezen dat je niet tevreden bent over onze communicatie. Dit is juist iets wat wij heel belangrijk vinden en ook veel waarde aan hechten. Als ik terugkijk naar jouw bestelling is die geplaatst op 17 juni om 23:03 uur. De volgende dag om 09:50 heeft mijn collega gelijk gereageerd, dit is haar reactie: "Goedemorgen Marieke, Bedankt voor de bestelling. De verzendkosten die je op deze bestelling betaald heeft te maken met de afmeting van de Jo en de Bokken die je hebt besteld. Op de productpagina van de Aikido-set vermelden we ook dat je deze toeslag in de winkelmand te zien krijgt. Dit komt omdat wij vanuit de DHL een behoorlijke toeslag krijgen voor het versturen van dit soort afwijkende pakketten. Deze moeten we helaas gedeeltelijk doorberekenen omdat het anders qua kosten niet meer te versturen is. Ik ga ervanuit dat dit voldoende informatie is, maar mochten er nog vragen zijn hoor ik het graag. Fijne dag!" Daarna heeft zij dezelfde middag nog een mail erachteraan gestuurd om 15:07: "Goedemiddag Marieke, Helaas komen we er net achter dat de door jou bestelde tas niet meer voorradig is. Dit model komt ook niet meer terug, daarom was de tas ook afgeprijsd en hierdoor hebben we ook niet echt een passend alternatief om aan te bieden. We zullen het bedrag van de tas voor je terug storten en de rest van de items vandaag voor je versturen, zodat je dit morgen netjes binnen hebt. Excuses voor het ongemak!" Hier hebben wij echter nooit een reactie op ontvangen. Omdat we geen alternatief beschikbaar hebben, hebben we de keus gemaakt om dit niet telefonisch te bespreken, maar zwart op wit op de mail te zetten zodat het ook later nog terug te lezen is waarom er geld is teruggestort en artikelen niet geleverd zijn. Ik ben van mening dat wij je netjes op de hoogte hebben gehouden en er aan onze kant alles aan hebben gedaan om de informatie te geven waar om is gevraagd. Omdat we het vervelend vinden dat je niet tevreden bent met de geboden oplossing voor de sporttas, wil ik je vragen om hierover contact met ons op te nemen zodat we dit alsnog voor je kunnen oplossen. Met vriendelijke groet, Samantha Team Aiki-Budo Sport
Snel geleverd, simpele website en goede kwaliteit product.
Meerdere malen MMA handschoenen besteld, prima verwerken en snelle levering. Ook als er een keer iets niet goed gaat, staan ze snel voor je klaar met een super oplossing!
Ik had verkeerde maat besteld. Werd meteen opgelost. Vriendelijke en snelle behandeling. Been en armbeschermers passen goed en doen waarvoor ze bestemd zijn. Kortom TOP.
snelle levering incl. een voucher met 20% korting nette doos alles goed
Altijd vriendelijk en behulpzaam. Top producten en snelle leveringen. Een echte aanrader! Paul
Als ik iets verkeerd heb besteld van aantal word gelijk gecommuniceerd
Hallo Aiki Budo, Ik heb maar een Karate blauwe band besteld en bleek dat jullie het niet konden leveren omdat de voorraad online niet klopte. Jammer omdat ik elke jaar +/- 80 stuks nodig heb voor mijn sportschool DOJO. Na een paar mailtjes heb ik het bedrag teruggestort gekregen maar dat gaat het mij niet om. Wat wel mij omgaat is op tijd leveren zodat mijn leerlingen krijgen wat ze verdiend hebben. Eerlijk gezegd ik snap niet wat voor nut heeft jullie email. Met vriendelijke groet Sensei Panos
Hallo Sensei Panos, Het klopt inderdaad dat er door een foutje in ons voorraad systeem een product online stond wat we niet meer op voorraad hebben. Dat kan natuurlijk altijd een keer gebeuren en dat wij vinden altijd zeer vervelend. Zodra wij hierachter kwamen hebben we hier netjes telefonisch contact met je over opgenomen, zodat we dit op de juiste manier voor je konden oplossen. Er zijn naar mijn weten geen mails geweest hierover, behalve de creditnota van de terugbetaling. Ik zie dat de bestelling bestaat uit een enkele band, dus ik weet niet zo goed wat de 80 stuks die je nodig zou hebben hier mee te maken hebben? In andere maten hebben we gelukkig wel voldoende voorraad. Wij krijgen gemiddeld 4-5 leveringen met banden per jaar binnen, maar het kan natuurlijk altijd gebeuren dat we een maat/kleur tijdelijk uitverkopen. Wij doen ons best om de voorraad zo goed mogelijk op pijl te houden, maar helaas ontkom je er niet aan dat er af en toe producten op zijn. We vinden het vervelend dat het uitgerekend bij de ene band is gebeurd die door jou besteld is, maar we hebben het bedrag zo snel mogelijk inclusief de betaalde verzendkosten retour gestort. We hebben ons best gedaan om het netjes voor je op te lossen en vinden het jammer om te lezen dat dit niet gelukt is. We horen graag wat er anders had gekund zodat je tevreden was geweest met de geboden oplossing. Met vriendelijke groet, Samantha Team Aiki-Budo Sport
Product zoals beschreven, zoals altijd bij Aiki-Budi weer goed geslaagd.
Ik heb recent een karategi besteld, kwam netjes op tijd binnen en de kwaliteit van de gi klopte met de omschrijving op de site.
Hoogwaardiger dan ik voor die prijs en vergeleken met een recente aankoop van een andere site verwacht had.
Gezellige leuke mensen met een super service
de levering van de bokshandschoenen zijn snel geleverd en de bokshandschoenen en scheenbeschermers zijn prachtig
een goede en snelle levering
Aikido pak gekocht. Snelle levering, product zoals verwacht. Aanrader!
Ik wilde de nike hyperko 3 bestellen, na eerdere goede ervaringen met aiki budo, besloten om hier weer te bestellen. Na heel fijn telefonisch contact over de pasvorm, de boksschoenen besteld.
Vandaag bestelt, morgen in België! Met de nodige mail en begeleiding.
Snelle levering.
Ik had erg veel hulp gekregen bij het uitzoeken en bestellen van de juiste maten. Mijn bestelling werd de volgende dag gelijk bezorgd. Hartelijk dank!
Top kwaliteit. vierde pak al
Netjes en op tijd
Een goede service gerichte winkel die nadat ik een item besteld en betaald had een foutje met de voorraad redelijk snel opgelost had. Heeft direct kontakt opgenomen met de vraag of ik de order wou annuleren of toch wilde wachten. Een week later toch snel geleverd.
snelle afhandeling van de aankoop zonder problemen. Geweldig!
Eerste bestelling heb ik een gebruikte kudohelm ontvangen. Aangezien ze verder overal uitverkocht waren heb ik dit hierbij gelaten. Dus niet zo tevreden. Laatst er nog 1 besteld in het rood deze waren nog wel op voor. Deze was wel nieuw dus top. Over de levering zelf niks aan te merken snel geleverd.
Beste Marcel, Bedankt voor je eerlijke review. Wat jammer dat de eerste helm er gebruikt uit zag bij ontvangst. We verkopen geen gebruikte producten, dus als een helm er gebruikt uit ziet bij ontvangst is dat erg vreemd. Zou je in het vervolg eerst contact met ons op willen nemen als je ontevreden bent met een artikel? Dan hadden we de kans gehad om je hier bij te helpen en om het samen op te lossen. Alsnog veel plezier gewenst met de helmen. Michelle, Team Aiki-Budo Sport
Bestellen ging vlot. Bestelling werd bezorgd volgens afspraak
• Anyone can post a review, however all reviews will need to comply with our terms of use and the privacy policy
• We perform automated and manual checks to prevent false reviews as much as possible
• Reviews written on your own initiative are immediately shown online and verified within 72 hours