Super klantenservice

Mijn zoontje had scheenbeschermers nodig voor kickboksen. Bij dit bedrijf besteld. Heel snel binnen gekregen. Er zat wat beschadiging op maar dat vonden we niet heel erg. Bij de eerste training raakte het product enorm beschadigd. Het was geen zware training dus daaraan lag het niet. Een mailtje gestuurd met foto's. De beschadiging die erop zat én wat er later bijkwam, was natuurlijk nooit de bedoeling. We kregen gelijk een oplossing geboden: dezelfde scheenbeschermers in een andere kleur of een kortingscode ter hoogte van het aankoopbedrag. Ze hebben meteen dezelfde scheenbeschermers gecontroleerd die ze nog op voorraad hadden en deze meteen van de site gehaald. (Vind ik persoonlijk een goede actie) Door drukte op werk was ik niet eraan toegekomen om opnieuw te bestellen. De kortingscode was inmiddels niet meer actief. Met de moed gezonken in de schoenen stuurde ik een mailtje met tekst en uitleg. De code werd meteen tijdelijk weer geactiveerd en ik kon bestellen. Als ik vóór 16u zou bestellen zouden ze het meteen versturen óók. Inmiddels de spullen binnen en natuurlijk goede kwaliteit. Dus op en top service!

Al jarenlang top kwaliteit

Ik bestel al jaren spullen voor mijn sportschool budokanleiden. - jarenlang kwaliteit - jarenlang top service - jarenlang goed advies

Hakama is van goede kwaliteit en conform afspraak geleverd

Al decennia top.

Sinds de jaren 80 altijd 100% tevreden geweest.

Perfect!

IK heb de bestelling binnen 2 dagen netjes en compleet ontvangen. Super!

Vriendelijk, snel en goede spullen

Zowel in de winkel als online is de staf vriendelijk en bekwaam. De eerste winkel die ik raadpleeg als ik iets op gebied van vechtsport nodig heb.

Goede producten, snel geleverd.

Eerdere ervaringen waren ook goed.

Snel verzonden gekregen en goeie items

Vlot en boven verwachting

Telefonisch afspraken gemaakt, die via de webshop het niet deden. Ik had geen tijd om erachter aan te gaan. Uiteindelijk kwam de eigen bezorger van Aiki-Budo de afspraken na, waar ik eigenlijk niet meer op gerekend had en/of aan gedacht. Zo kan het dus ook! Fantastisch!

Spot on! As it should be...

Perfect. Website easy to follow. Delivery on time as promised. Product fits great.

Alles zoals verwacht

Alles volgens afspraak en Precies wat ik wilde

Goed geholpen

Prima service en goede spullen

Uitstekend Ronin Aikido pack

Mijn eerst aikido pack was een Ronin. Dan heb ik twee andere merk gekorcht puur voor intensieve trainings. In 2024 heb ik twee nieuwe Ronin haikido pack gekocht in een maand tijd voor mijn shodan exam. Het model van 550 gram is perfect (voor zowel winter als zomer). Zeer stevig. En door de binnen- en buitensluiting kun je het jas altijd mooie dragen / dicht dragen. Ik vind het een perfect model, voor beginner zoals voor ervaren.

Goede producten en snelle levering

Ik kreeg al mijn producten netjes verpakt en oprijd binnen. Super dat ze ook verpakkingen hergebruiken, alle kleine initiatieven helpen. Goede prijs-kwaliteit verhoudingen. Verzendkosten zijn wel wat aan de hoge kant.

Volledig assortiment

Aiki Budo heeft een volledig assortiment voor veel vechtsporten en een snelle levering.

makkelijk en overzichtelijk om te bestellen

eenvoudig dus helemaal top. en mijn nieuwe pak is geweldig

Good product

Good product as described

Mijn ervaring is ontzettend goed

Zeer goed. Producten naar verwachting goed. En mooie producten, veel keus ook en snelle service.

Snelle goede levering

Bestellingen snel binnen

Levertijden worden niet altijd genoemd. De meeste bestellingen komen binnen 1-3 dagen binnen, perfect geregeld.

Top! al 30 jaar

Altijd perfecte service en materiaal.

Prima, snelle service. Goede kwaliteit.

Mooi merk, waar collega-sporters ook blij mee zijn!

Alles volgens de afspraak

Snelle levering, retour (moet wel zelf worden betaald) zonder problemen, alles zoals op de website staat. Goede producten.

Snelle levering, en goede kwaliteit producten. Prima! Niks op aan te merken.

Ik heb een nunchaku besteld, op de website kom je snel tot een goede keuze. Binnen 2 dagen bezorgd. Erg top!

Over Aiki-Budo Sport

Aiki-Budo Sport is dé vechtsport specialist. Bestel eenvoudig jouw vechtsportuitrusting online via de vechtsportwinkel van Aiki-Budo Sport.