Alles zoals verwacht

Alles volgens afspraak en Precies wat ik wilde

Goed geholpen

Prima service en goede spullen

Uitstekend Ronin Aikido pack

Mijn eerst aikido pack was een Ronin. Dan heb ik twee andere merk gekorcht puur voor intensieve trainings. In 2024 heb ik twee nieuwe Ronin haikido pack gekocht in een maand tijd voor mijn shodan exam. Het model van 550 gram is perfect (voor zowel winter als zomer). Zeer stevig. En door de binnen- en buitensluiting kun je het jas altijd mooie dragen / dicht dragen. Ik vind het een perfect model, voor beginner zoals voor ervaren.

Goede producten en snelle levering

Ik kreeg al mijn producten netjes verpakt en oprijd binnen. Super dat ze ook verpakkingen hergebruiken, alle kleine initiatieven helpen. Goede prijs-kwaliteit verhoudingen. Verzendkosten zijn wel wat aan de hoge kant.

Volledig assortiment

Aiki Budo heeft een volledig assortiment voor veel vechtsporten en een snelle levering.

makkelijk en overzichtelijk om te bestellen

eenvoudig dus helemaal top. en mijn nieuwe pak is geweldig

Good product

Good product as described

Mijn ervaring is ontzettend goed

Zeer goed. Producten naar verwachting goed. En mooie producten, veel keus ook en snelle service.

Snelle goede levering

Bestellingen snel binnen

Levertijden worden niet altijd genoemd. De meeste bestellingen komen binnen 1-3 dagen binnen, perfect geregeld.

Top! al 30 jaar

Altijd perfecte service en materiaal.

Prima, snelle service. Goede kwaliteit.

Mooi merk, waar collega-sporters ook blij mee zijn!

Alles volgens de afspraak

Snelle levering, retour (moet wel zelf worden betaald) zonder problemen, alles zoals op de website staat. Goede producten.

Snelle levering, en goede kwaliteit producten. Prima! Niks op aan te merken.

Ik heb een nunchaku besteld, op de website kom je snel tot een goede keuze. Binnen 2 dagen bezorgd. Erg top!

Perfecte service thx .

Perfecte spullen zeer correct en goeie service , hartstikke bedankt

Goede kwaliteit artikelen, betrouwbaar

Goede service, vriendelijk en behulpzaam. Goede kwaliteit kleding, sportartikelen.

Goed geregeld

Geweldig goed geholpen

Snel en goed antwoord op vragen via de mail. Uiteindelijk super goede keuze kunnen maken met kickboks setje voor mijn zoontje die heel blij is.

Goede service en kwaliteit

Nu al een paar keer besteld zeer tevreden. Ook telefonisch ben ik goed te woord gestaan. Ik heb een vriendin al aangeraden om hier te shoppen of langs te gaan in de winkel.

De ene dag banden besteld, en de volgende dag al in huis. Prima service!

Bestellen optijd

Fijne winkel, aardig en vakbekwaam personeel.

Ik vind Aiko-budo een erg fijne gym om spullen in te kopen. De mensen die er rondlopen zijn aardig, sociaal en hebben verstand van wat ze verkopen en kunnen dus goed jou vragen beantwoorden. En een grote voorrraad is ook fijn.

Top goeie kwaliteit

Ik heb redelijk grote handen maar de xxl die ooit heb laten maken door deze firma passen als gegoten

28 Dennenlaan

Zwanenburg 1161 CR

About Aiki-Budo Sport

Aiki-Budo Sport is dé vechtsport specialist. Bestel eenvoudig jouw vechtsportuitrusting online via de vechtsportwinkel van Aiki-Budo Sport.