Goede kwaliteit, snelle levering

Ik heb een judo set aangeschaft, wat binnen 3 dagen op de mat lag. De verpakking en de stof komt in uitstekende conditie binnen. Precies wat je verwacht van een professioneel Vecht/verdedigingssport bedrijf.

Snel bezorgd

Ben zeer tevreden met de kwaliteit

Keurig verpakt en snel bezorgd.

Keurig verpakt en snel bezorgd. Product in goede staat.

Snelle en nette levering

Snelle en nette levering Product voldoet aan de verwachtingen

Goed geregeld

Bestelling was snel geleverd en van goeie kwaliteit.

Ik heb hier een muay thai gewaad besteld en ben zeer tevreden over de kwaliteit.

Snelheid

Makkelijk te bestellen

Telefonisch vragen beantwoord en vervolgens bestelling gedaan. Snel bezorgd. Dank

Heel snel levering

Prima, bestelling gaat nooit fout.

Bestellingen worden op het afgesproken tijdstip bezorgd. Is altijd keurig ingepakt. Vriendelijk personeel.

Slecht

Had handschoenen en scheenbeschermers besteld maar kreeg enkel de beschermers. Ze waten de handschoenen vergeten.

Response from the business owner

Hallo Tibor, Bedankt voor je review. Het is inderdaad niet de bedoeling dat je de bestelling incompleet hebt ontvangen. Helaas blijft het zo dat er af en toe een foutje gemaakt kan worden. Om het zo netjes mogelijk op te lossen hebben we de missende handschoenen direct nagestuurd, toen we hoorden dat deze niet in het pakket zaten. Mochten we nog iets anders kunnen doen om de situatie een volgende keer beter op te kunnen lossen, horen we het natuurlijk graag. Fijne dag verder! Michelle, Aiki-Budo Sport

Goede snelle levering!

Zoals altijd een goede en snelle levering! Fijne winkel, zeker een aanrader

Goede betaalbare artikelen

Altijd goed bij Aiki-Budo sport. Snelle levering.

Zeer prettige sportschool

3 weken geleden ben ik begonnen met trainen bij deze sportschool. Ik ben goed ontvangen in een hechte en vriendelijke groep, tevens wordt ik goed begeleid bij het uitoefenen van de verschillende disciplines.

Al 2 keer spullen besteld via de site. Snelle bezorging, goede kwaliteit spullen en enorm klant vriendelijke.

Grote klasse !

Vakkundig, geduldig, proffesioneel. Goed advies, prijs kwaliteit helemaal top !

Heel vriendelijk en meedenkend!

Een paar weken geleden heb ik telefonisch contact gehad met een van de medewerkers. Ik was op zoek naar scheenbeschermers voor mijn zoon van 4 jaar die het Ehlers Danlos Syndroom heeft en deze bescherming naar school draagt. Scheenbeschermers met zachte vulling zijn heel moeilijk te krijgen voor kleine kinderen. Op advies heb ik toen een setje armbeschermers besteld, wellicht dat deze goed zouden passen voor zijn schenen. En ze zitten perfect!! Super bedankt voor het meedenken en deze goede tip. We zijn er ontzettend blij mee!

Super snelle levering

Niets in onmogelijk

Met spoed cadeau kaart nodig, zaak eigenlijk dicht maar toch geholpen wat een SERVICE!!!!!!!

Doet wat het beloofd

Goede omschrijvingen en toepassingen en duidelijk over al dan niet op voorraad

Duidelijke site netjes meteen na besllen bevestiging netjes geleverd. Top bedrijf

Alles volgens afspraak in vervolg mijn Go-To

Ik heb een BOB XL besteld en hoewel veel websites aangaven dat het op voorraad was, bleek dat vaak niet het geval. Je kunt het misschien ergens goedkoper vinden, maar dan is het afwachten wanneer je het daadwerkelijk krijgt. Bij Aiki was dit niet het geval. Het was perfect verpakt en werd direct geleverd. Daarnaast had ik nog een vraag en werd ik keurig geholpen met zinvolle informatie. Ik had hier nog nooit eerder iets besteld, maar voortaan is dit mijn go-to bedrijf voor vechtsportbenodigdheden.

Bij mijn eerste bestelling had ik wat problemen om deze te plaatsen via de website. Gebeld en uitstekend geholpen door het zeer vriendelijke personeel. Tweede bestelling kon ik gemakkelijk via de website doen. Producten zien er mooi uit worden goed verpakt en op tijd geleverd.

Alles volgens afspraak

Snelle levering, duidelijk contact. Product was precies zoals op de site gepresenteerd werd.

rien reçu

rien recu encore de voir part donc je n ai rien a dire a votre sujet j attend tj ma commende seul demoile pour l instant jamais trouver de mettre votre cite en francais

28 Dennenlaan

Zwanenburg 1161 CR

About Aiki-Budo Sport

Aiki-Budo Sport is dé vechtsport specialist. Bestel eenvoudig jouw vechtsportuitrusting online via de vechtsportwinkel van Aiki-Budo Sport.