Prima winkel

Alles goed

Al jarenlang de winkel voor budo spullen!

Het assortiment is uitstekend. Wordt altijd vriendelijk en professioneel te woord gestaan. Bestellen online gaat ook goed. Snelle levering.

Zeer goede service

Ik had per ongeluk de verkeerde maat boksschoenen besteld en had heel goed contact met een klantenservice! Ik kreeg zeer uitgebreide mailtjes en ik werd zeer netjes en duidelijk geholpen.

Makkelijk te vinden en andrts makkelijk telefonisch bereikbaar voor vriendelijk advies

Wij bestellen al jaren bij Aiki-Budo Sport. Altijd goede ervaring. Goede kwaliteit.

Prima levering! Goede kwaliteit

Hele goede dienstverlening

Ik werd heel vriendelijk ontvangen en er werd heel helder en goed uitleg gegeven over de producten.

Happy customer

Quick delivery and most comfortable Gi I had in decades.

Ruim assortiment en goede service

Snelle levering, super service!

Snelle levering, goed materiaal!

Mijn sai werden snel geleverd. Heel fijn materiaal, direct mee kunnen trainen. Ze voelen trouwens heel solide, voor die prijs zijn dit topproducten! Als ik een puntje van feedback kan geven is het dat het materiaal rond de handvaten van de yin yang sai niet bruikbaar is.

Bokshandschoenen besteld, juiste maat en perfect afgeleverd

Absoluut hier bestellen, ze hebben echt alles voor vechtsporten.

Makkelijk bestellen en snel geleverd

Makkelijk bestellen en snel geleverd

Vlotte levering en tevreden met mijn product

Website is duidelijk. Ik heb een jo aangeschaft, voldoet aan de verwachtingen.

Keurig

Ik werd door jullie gebeld heel netjes enkelt ik dorst niet op toenemen omdat ik jullie naam was vergeten maar jullie zijn heel correct en bewaar de bon goed voor een volgende bestelling en mijn complimenten voor de geen die mijn voicemail had in gesproken zeer netjes ik had geprobeerd een mail te sturen maar kon hem niet door sturen ik ben niet zo handig meer met dat gedoe maar ik bestel zeker weer bij jullie Met vriendelijke groeten Fie Oosterman

Altijd fijne snelle service

Voor vechtsport en vechtkunst beoefenaars is dit een hele fijne winkel met kundige medewerkers die weten waar ze over praten. Ruim assortiment en snelle verzending bij bestelling.

Mooi product, snelle service

Nunchaku goede kwaliteit afgewerkt en product volgende dag in huis.

goede en snelle service

Een mooie winkel. En blij met me product.

Mooie grote winkel .

Ik bestel altijd mijn bokshandschoenen hier altijd online

Online bestellingen worden altijd perfect geregeld bij Aiki-Budo Sport.

Wacht nog steeds op de aflevering.

Mijn budopak is nog steeds afgeleverd.

Prima product en snelle levering!

Okay!

Snel en correct

Op woensdagavond besteld en vrijdagmiddag had ik de band al binnen. Netjes verpakt.

Goed aikido pak voor scherpe prijs

Goed pak van 100% katoen. Fijne broek met elastiek en touwtje. Maat komt goed overeen met de werkelijkheid. Witte band is inclusief, maat is niet te kiezen. De band past wel goed, maar let op als je vrij dun of juist stevig bent, dan zou hij te lang of kort kunnen zijn. Snelle levering, aanrader wat mij betreft. Tip voor Aiki-Budo: de lengte van de witte band toevoegen aan de site.

Dennenlaan 28

1161 CR Zwanenburg

Over Aiki-Budo Sport

Aiki-Budo Sport is dé vechtsport specialist. Bestel eenvoudig jouw vechtsportuitrusting online via de vechtsportwinkel van Aiki-Budo Sport.