Perfecte service thx .

Perfecte spullen zeer correct en goeie service , hartstikke bedankt

Goede kwaliteit artikelen, betrouwbaar

Goede service, vriendelijk en behulpzaam. Goede kwaliteit kleding, sportartikelen.

Goed geregeld

Geweldig goed geholpen

Snel en goed antwoord op vragen via de mail. Uiteindelijk super goede keuze kunnen maken met kickboks setje voor mijn zoontje die heel blij is.

Goede service en kwaliteit

Nu al een paar keer besteld zeer tevreden. Ook telefonisch ben ik goed te woord gestaan. Ik heb een vriendin al aangeraden om hier te shoppen of langs te gaan in de winkel.

De ene dag banden besteld, en de volgende dag al in huis. Prima service!

Bestellen optijd

Fijne winkel, aardig en vakbekwaam personeel.

Ik vind Aiko-budo een erg fijne gym om spullen in te kopen. De mensen die er rondlopen zijn aardig, sociaal en hebben verstand van wat ze verkopen en kunnen dus goed jou vragen beantwoorden. En een grote voorrraad is ook fijn.

Top goeie kwaliteit

Ik heb redelijk grote handen maar de xxl die ooit heb laten maken door deze firma passen als gegoten

Alles keurig afgehandeld!!

Mijn bestelde spullen werden keurig binnen 3 dagen geleverd.

Snelle levering, vriendelijke mensen, topproduct

Snelle reactie via de mail, snelle levering en product precies zoals omschreven als op de website. Perfect oefenzwaard!

Snelle en vriendelijke service

Ik bestelde een Jo stock via de website en selecteerde afhalen in de winkel. Toen ik daar arriveerde stond mijn bestelling reeds klaar. Danny, bedankt en tot een volgende keer.

Kwaliteit!!

Kwaliteit, super snelle bezorging.

Top zaak!

Ik wordt hier altijd heel goed geholpen.

mooi aanbod, goede kwaliteit

Ken de winkel van toen die nog in Slotermeer was. Deze keer waren mijn bokshandschoenen aan vervanging toe. Er is nog steeds een mooi uitgebreid aanbod. En mijn bestelling werd snel bezorgd. Ook niet in een overdreven grote doos met een berg plastic/ extra verpakkingsmateriaal gelukkig.

Vandaag besteld volgende dag in mijn thuis

Top bedrijf om mee samen te werken

Voorraad altijd op orde, snelle leveringen, vriendelijke medewerkers

Mooi karate pak en snelle verzending.

Nieuw karate pak voor mijn zoon besteld. Na wat overwegingen toch weer voor een Ronin pak gekozen. Mooie kwaliteit! Snel verzonden en op tijd in huis voor zijn examen.

geen problemen

geen problemen

Een betrouwbare en goede levering.

Na het bestellen van mijn pakket werd het de volgende dag al geleverd. Alle geleverde spullen waren van hoge kwaliteit. En ik vond het te gek dat alles in een compact kartonnen pakketje werd geleverd aangezien dit toch weer wat voor het milieu scheelt.

Goed geholpen in de winkel. Pak kon ik ruilen. Achteraf bleek daar een bruine plek op de broek. Gemeld en korting genegen, Dus prima service!

Goed assortiment en support voor de budo beoefenaar

Vlotte verzending met track en trace, ook goede communicatie over het assortiment en naleveringen.

Meteen de volgende dag in huis en alles was goed verpakt top ga zo door!

Over Aiki-Budo Sport

Aiki-Budo Sport is dé vechtsport specialist. Bestel eenvoudig jouw vechtsportuitrusting online via de vechtsportwinkel van Aiki-Budo Sport.