Top zaak!

Ik wordt hier altijd heel goed geholpen.

mooi aanbod, goede kwaliteit

Ken de winkel van toen die nog in Slotermeer was. Deze keer waren mijn bokshandschoenen aan vervanging toe. Er is nog steeds een mooi uitgebreid aanbod. En mijn bestelling werd snel bezorgd. Ook niet in een overdreven grote doos met een berg plastic/ extra verpakkingsmateriaal gelukkig.

Vandaag besteld volgende dag in mijn thuis

Top bedrijf om mee samen te werken

Voorraad altijd op orde, snelle leveringen, vriendelijke medewerkers

Mooi karate pak en snelle verzending.

Nieuw karate pak voor mijn zoon besteld. Na wat overwegingen toch weer voor een Ronin pak gekozen. Mooie kwaliteit! Snel verzonden en op tijd in huis voor zijn examen.

geen problemen

geen problemen

Een betrouwbare en goede levering.

Na het bestellen van mijn pakket werd het de volgende dag al geleverd. Alle geleverde spullen waren van hoge kwaliteit. En ik vond het te gek dat alles in een compact kartonnen pakketje werd geleverd aangezien dit toch weer wat voor het milieu scheelt.

Goed geholpen in de winkel. Pak kon ik ruilen. Achteraf bleek daar een bruine plek op de broek. Gemeld en korting genegen, Dus prima service!

Goed assortiment en support voor de budo beoefenaar

Vlotte verzending met track en trace, ook goede communicatie over het assortiment en naleveringen.

Meteen de volgende dag in huis en alles was goed verpakt top ga zo door!

Mooie kwaliteit spullen.

Mooie bokken en tanto die voldoen aan de verwachtingen en levering volgens afspraak. Klein verbeterpunt: het was niet duidelijk door wie het pakket aan huis bezorgd zou worden. Dit ivm het afhaalpunt. Als ik 4 en een halve ster had kunnen geven dan had ik dit gedaan.

Goed product, erg snelle levering.

Goed product, erg snelle levering.

Goed.

Geen volledig maar wel een zeer groot assortiment. Ben fan van de Aikido-dogi. Door vier fixatie-strikjes blijft het pak ook goed zitten tíjdens de training.

Dé plek voor je vechtsport artikelen

De jaren ervaring in de vechtsport branche zie je terug in de aangeboden artikelen; prima kwaliteit voor ieder budget. Ook voor goed en eerlijk advies ben je hier op het juiste adres. Na ruim 20 jaar nog steeds top. Echte aanrader voor je spullen! Voorkom onnodige blessures en koop hier je spullen en NEE ik heb geen commercieel belang in dit bedrijf ;-), maar kom hier al jaren heel tevreden oer de vloer.

Goede duidelijk serivce

In mijn ervaringen met Aiki-Budo Sport ben ik altijd zeer tevreden over de kwaliteit en communicatie.

zoals gebruikelijk snel geleverd

Ronin karatepak is een goede kwaliteit voor de beginnende karateka. Een minpuntje; ik zou bij de bezorging graag direct willen kiezen voor een afhaalpunt....

Verreweg de beste shop van NL. We kopen hier al onze producten sinds de jaren tachtig. Nooit ook maar 1 klacht gehad over service of kwaliteit. Top gasten.

klantgericht

meedenken in oplossingen

Service

Top Service.

Snel geleverd super service

Heel blij met mijn nieuwe handschoenen. Gelijk de volgende dag in huis.

Product netjes verpakt en op tijd verzonden.

Uitstekende service en snelle levering

Na 2x trainen bleek er iets mis met de aikidojas. Dit aangegeven en er werd meteen een nieuwe opgestuurd. Heel fijn om te ervaren dat er nog een bedrijf is die weet wat service is. Nogmaals ontzettend bedankt!

prettige bestelervaring

Top assortiment en levering

Verwachting overtreffende ervaring

Dennenlaan 28 1161 CR Zwanenburg

Over Aiki-Budo Sport

Aiki-Budo Sport is dé vechtsport specialist. Bestel eenvoudig jouw vechtsportuitrusting online via de vechtsportwinkel van Aiki-Budo Sport.