prettige bestelervaring

Verwachting overtreffende ervaring

Efficient.

High quality Aikido Ronin pack

Snelle levering goed advies

Kocht boks schoenen Goed advies over de maat voering De goedkoopste prijs en dag later al binnen Vandaar 5 sterren

Passie voor vechtsport

Bij Aiki-Budo kan je vrijwel alles halen als het om vechtsport gaat. Het bedrijf en de medewerkers zijn zelf vechtsporters in hart en ziel en daarom fijn zaken doen met ze! Leveringen zijn keurig en snel en de producten top!

Goede levering

Goede kwaliteit. Top service.

Bestellingen worden altijd snel en goed verpakt geleverd. Bij bijzonderheden denkt Aiki-Budo mee en komen ze met passende oplossingen.

Al jaren vaste klant

Wij bestellen al jaren judopakken bij Aiki-Budo. Top kwaliteit voor een betaalbare prijs. We hebben in al die tijd 1 keer een pak met een beschadiging gehad, die werd moeiteloos gewisseld. Vriendelijk, behulpzaam en deskundig personeel.

Alleen niet meer versturen via DHL. Gewoon slecht

Kwaliteit & snelheid

De bestelling was er op tijd, het materiaal is van goede kwaliteit.

Super geregeld!

De beschermers van mijn zoon waren te klein, even naar de winkel gereden en geruild. Echt enorm veel keus!!

Snelle levering, duidelijke site

Goede en vriendelijke service

Goed advies, snelle service en vriendelijke mensen

Netjes en snel.

Duidelijke site en snel bezorgd

Jazeker

Vriendellijke mensen, word altijd goed geholpen. Er word tijd voor je genomen. Is er een probleem met een bestelling dan word dit gelijk opgelost. Ik ben erg tevreden.

Prima kwaliteit en snelle levering

De artikelen zijn van een zeer goede kwaliteit en worden vlot geleverd.

Goede kwaliteit

Na telefonisch contact advies gekregen. Bestellen ging erg makkelijk, website zeer duidelijk. Ondanks de feestdagen, ontving ik per mail het bericht dat het de volgende dag geleverd zou worden. Track en trace gaf dit ook aan in de app, en ja hoor de volgende dag was de levering super netjes verpakt! De set kickbokshandschoenen met scheenbeschermers, is zeer goed ontvangen door mijn kleindochter. Beide passen goed, dus ook het advies klopte. Bedankt Aiki budo sport, en wellicht tot een volgende keer

Goed advies en snel binnen.

Goed advies en snel binnen.

Sufficient

Uitgebreid assortiment, betrouwbare levering.

Topzaak

Al ruim 20 jaar ervaring, altijd goede service, bestellingen worden op tijd bezorgd.

Levering is altijd snel en voor een goede prijs.

Hele fijne en persoonlijke service.

Aiki-Budo is een hele fijne klantgererichte winkel waarbij ik me direct welkom voelde. We werden fijn geholpen en hadden binnen no time de juiste bescherming gevonden.

Mooie site, duidelijk, gemakkelijk te bestellen

Fijne webshop. Duidelijke uitleg, goede producten en fijne leveringen.

Goede service en snelle levering

Top service en communicatie

Top service en communicatie

Dennenlaan 28

1161 CR Zwanenburg

Over Aiki-Budo Sport

Aiki-Budo Sport is dé vechtsport specialist. Bestel eenvoudig jouw vechtsportuitrusting online via de vechtsportwinkel van Aiki-Budo Sport.