Snel en super leuk verpakt

Ik kocht hier als cadeau voor iemand chocolade zonder noten en zonder sporen van noten. Ik had niet aangegeven dat dit een cadeau zou zijn maar het kwam wel als een cadeautje binnen en het kon direct door gezien het al leuk ingepakt was.

Fantastische behandeling en bejegening!😀

Ik kreeg heel snel antwoord op een zeer vriendelijke en hartelijke manier. De webshop ziet er mooi uit. Ik ben heel blij dat ik de Groene Knoop ontdekt heb. Het pakket was zorgvuldig ingepakt en er zat ook nog een heerlijke verrassing bij. Kortom super!!👍🏼

Super klantvriendelijk

Voor 't eerst heb ik kleding online besteld. Ben heel blij dat ik de Groene Knoop gevonden heb ivm duurzame kleding en 't merk Dedicated. Prachtig mooi t-shirt van Dedicated gekocht. Ik belde de attente, vrolijke Astrid(eigenaresse) om navraag te doen of het pakketje door m'n brievenbus paste. En yes! Scheelde me toch weer een paar euro's. Ik kon de volgende dag m'n mooie nieuwe T-shirt al dragen= Happy Deb! Zeker een aanrader om bij de Groene Knoop jezelf te trakteren op mooie duurzame kleding.

Zorgvuldig en snel

Keurig verpakt, snel en met lief, persoonlijk kaartje.,Blij dat ik toevallig de Groene Knoop ontdekte op internet.

Fijne producten met zorg verstuurd♡

Ik ben erg blij met de trui die ik heb besteld. Nog mooier en zachter dan ik me voorstelde. Mooi verpakt met een lekkere verrassing. Heel erg bedankt!

Super, snel en leuk ingepakt!

Een verkeerde levering werd vooraf gemeld, een dag later ontving ik het juiste product. Mooi ingepakt, een kadootje om uit té mogen pakken!! En er zat een persoonlijk kaartje bij! Een aanrader dus!

Snelle levering met persoonlijke touch

Ik had wat bloeikaartjes besteld om nu naar vriendinnen te sturen tijdens de quarantaine. Kreeg er een superlief handgeschreven kaartje van De Groene Knoop bij. Mooi zo'n persoonlijke touch! Ik ga er zeker vaker bestellen :)

top, uitnodigend en altijd vriendelijk.

Met vriendinnen bezoek ik meestal de groene knoop. Een fijne sprankelende winkel met een mooie doelstelling. Dat is dan ook de allerbelangrijkste reden waarom ik voor de groene knoop kies. Daarbij is de service, vriendelijkheid en hartelijkheid altijd top. Nu met Carona heb ik digitaal gewinkeld en de service daarbij is ook super:mooie, zomerse broek, verrassing en lief kaartje zo kwam het bij mij in de brievenbus aan. Hoop snel weer gewoon naar de winkel te kunnen gaan, groet aan Rosé

Snelle bezorging ondanks de Corana.

Kreeg een persoonlijk berichtje met mijn pakketje geleverd, dus niet alleen een klantnummertje! Heel attent.

Erg prettig, zeer klantvriendelijk met leuke attentie

Ik heb een mooie jurk besteld, die kwam snel geleverd binnen met een briefje en een attentie (paaseitje). Op elke moment van de bestelling werd er geïnformeerd of ik tevreden was en kon ik het aangeven mocht dat zo zijn. De jurk zit heerlijk en ik zou zo nog een bestelling doen bij de Groene Knoop.

Groene hoop in bange tijden

Geweldige webwinkel vanwege mooie artikelen en betrokken eigenaresse. Ben weer erg tevreden met mijn aankoop.

Persoonlijk en zorgvuldig

Voor het eerst iets besteld bij de Groene Knoop. Prima ervaring. Snelle verwerking. Goede communicatie. Zorgvuldig verpakt met persoonlijk kaartje en kleine attentie(thee). Doet heel plezierig aan.

Kwaliteit en klantvriendelijk!

Snelle levering, vriendelijke service, altijd mooie en kwalitatieve producten :-)

Mooie materialen/ producten

Mooie producten van eerlijke materialen. Goed en eerlijk advies in een gezellige sfeer in De groene knoop in Eys!😃👍🏻

Een echt cadeau. Top. Dankjewel!

Prima contact. Snel bezorgd en prachtig verpakt.

Echt een cadeautje

Ik had een armbandje besteld en het kwam echt als een prachtig cadeautje binnen met een handgeschreven kaartje. Super leuk! En persoonlijk.

Snel en van kwaliteit

Mijn bestelling werd goed gecommuniceerd & geleverd en was precies zoals ik hem verwachtte:) Goede kwaliteit kleding & leuk ingepakt!

kwaliteit en persoonlijk

Bestelde artikel werd snel, goed, zelfs mooi verpakt geleverd. Persoonlijk, handgeschreven kaartje was een aangename verrassing. Mooie pasvorm en kwaliteit. Dus: zowel product als service van topkwaliteit!

Mooie spullen, snelle levering, fijne service

Ik zag een paar prachtige laarsjes op de website. De bestelling was snel geregeld en ik had ze ook snel in huis. Ben er blij mee! De winkel is behoorlijk ver weg voor me, maar op deze manier is het ook erg leuk kopen.

Vlot en netjes

Bestelling werd vlot geleverd met een persoonlijk kaartje - dat geeft een ervaring alsof je in de winkel zelf geholpen bent. Product voldoet ook goed, komt overeen met de beschrijving.

Heel goed, heel behulpzaam. Snelle levering.

Heel goed, heel behulpzaam. Snelle levering.

Supersnelle levering van mooi product

Mijn zeepjes werden heel snel bezorgd, waren mooi verpakt en er zat ook nog een aardig, persoonlijk briefje bij.

Fijn contact, prachtige kleding

Erg aardig en behulpzaam in het contact. Prachtige kleding, kwalitatief en origineel!

Prima service, persoonlijk!

Prima profijten, goede service en persoonlijke benadering