Super mooie producten en top service

Hele mooie spullen en een super service!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Service is top. Artikel was niet op voorraad, maar wordt goed op de hoogte gehouden.

Leuke hand geschreven berichten. En waar het om draait: het is duurzaam en biologisch !

• Zou u ons aanbevelen? Ja

goede service met een aardige attentie!

UITSTEKEND !

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Winkel met hele vriendelijke en gezellige uitstraling, een aanrader!!!!!

Vandaag samen met mijn zus de groene knoop bezocht. Gezellige en mooie winkel met eigentijdse uitstraling! Mooie en trendy kleding van degelijke kwaliteit. Je voelt je meteen op je gemak en krijgt de gelegenheid om in alle rust rond te neuzen, kleding te passen. Hier heb je echt het gevoel dat de klant koning is!!! Wij gaan zeker nog eens terug. Astrid inspireert en weet op een subtiele manier haar passie over te brengen. Wij gaan zeker nog eens terug!!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Prima, kan niet anders zeggen...

Mooie kleren, op dat vlak ben ik helemaal om....het wordt tijd dat er meer fysieke winkels komen....een volgende keer ook maar eens in de winkel zelf rondkijken...😊

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Super initiatief, mooie spullen en persoonlijke touch. Super

Voor een bewuste keuze die ook nog mooi kan zijn. Dit moet de nieuwe standaard zijn.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Mooie artikelen en prettige communicatie!

Milieuvriendelijke verpakking, een mooie zomerstop en snelle mails en bezorging. Ik ben fan!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Zowel in de winkel als via post prima ervaring

Prettige winkel met vriendelijke medewerkster. De bestelde broek werd op tijd afgeleverd en zit mooi. Vriendelijk briefje erbij en kleine attentie. Een prettige ervaring.

Verrassend!!

Zeer verrassend . Deskundig advies.. prachtige stoffen. Mooie collectie! Een hele fijne sfeer. Mooie winkel. I

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Helemaal top, snel en persoonlijk.

Er zat een handgeschreven kaart bij mijn bestelling van welgeteld één paar sokken, erg aardig en leuk! Ga hier zeker vaker bestellen.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Mooie sfeervolle winkel een absolute aanrader!

Ben nu twee keer in de winkel geweest en is mijn favoriete winkel. De winkel is heel sfeervol en gezellig ingericht en de kleding is helemaal top. Ecologisch, duurzaam en van hele goede kwaliteit. Je wordt altijd heel hartelijk ontvangen en ik vind het heel fijn dat Astrid er zoveel tijd en energie in heeft gestoken om dit concept neer te zetten. Dat is zeker voelbaar wanneer je in de winkel bent. Mijn volgend bezoekje zit er alweer aan te komen!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Eerlijke mooie kleding , snel bezorgd met vriendelijk en leuk briefje

Ik heb een batik zomer broek en bamboe sokken gekocht, beide zijn heel zacht om te dragen en heel mooi. De verzending was heel,snel en er zaten kleine attenties bij het pakje. Ik was heel blij en tevreden met de aankoop en de ervaring bij de Groene knoop.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Het pakketje werd direct verstuurd en er zat een leuk briefje bij, erg attent!

Netjes en goed

Positief, persoonlijk

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Mooie collectie, duurzaam. Bestelling verliep prima, met een handgeschreven kaartje.

Verantwoord en mooie kwaliteit

Snel vriendelijk persoonlijk

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Zorgvuldig verpakt, met een persoonlijke benadering.

Mooie kwaliteit bamboe sokken, mooi verpakt en met een met de hand geschreven bericht erbij. Ik was blij verrast. De verpakking Was zeer zorgvuldig, met oog voor het milieu. Ik raad De Groene Knoop aan, als u milieuvriendelijk wilt winkelen.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Fast shipping, perfect fair wear!

Perfect - as always, thank you very much!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Prima website, snelle service, heel netjes verpakt, top!

Eerste bestelling. Kwaliteit van de kleding moet dus nog ervaren worden. Zeer nette en snelle levering!

Mooie eerlijke kwaliteitskleding.

Snel en goede kwaliteit.

Vlot en persoonlijk

Fairtrade producten! Bestelling werd vlot verwerkt en verzonden. Handgeschreven bedankje (met een mini-Tony's) maakt het persoonlijk. Bestelde materialen lijken goed van kwaliteit.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Eerlijk advies, vriendelijk personeel, verpakking v aankopen top!

Smaakvol ingerichte winkel, nodigde uit om binnen te lopen! Leuke spullen, helemaal geen geitenwollen sokken producten ! Prima geholpen bij aankopen!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Mooie kleding, fraaie website.

Geen.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Zorg en individuele aandacht.

Geen enkele. Was perfect.

Over De Groene Knoop

Filter op Taal