Snel

Goede kwaliteit, snelle levering

Prima service, de persoonlijke aandacht maakt het extra goed!

Mooie kwaliteit wordt geleverd! Snel reactie per mail op mijn vragen, Kreeg bij de levering een persoonlijk schrijven en een lekker theetje, dat maakt het extra speciaal om bij de Groene Knoop te kopen. Dank hiervoor.

Groen shoppen, hoe natuurlijk is dat!

Fantastische winkel vol sfeer, waar je jezelf kunt zijn. Alles is met veel aandacht en liefde verzorgt en dat voel je. Mooie collectie altijd op zoek naar vernieuwing en de verkoopster(s) hebben tijd voor je. Deze winkel raad ik aan! Een topper!

Al meerdere online bestellingen gedaan! Service top en pakketje is altijd super snel in huis! Ik moet snel eens het pravhtige winkeltje bezoeken.

Fijne zaak, mooie spullen, goed advies!

Mooie winkel, alle moeite ook als iets niet op voorraad is. Gewoonweg SUPER!

Hele snelle levering, met aandacht, goede informatie over de status van de bestelling

Verrast door de mooie kwaliteit van mijn bestelde trui. Héérlijk! Voelde alsof ik jarig was door de zorgvuldige & mooie manier van inpakken, een handgeschreven kaartje erbij en een theetje ... Gewoon om blij van te worden! Nog extra blij door de duurzame collectie van deze webshop

Prima services

Na de bestelling word je goed geïnformeerd over de voortgang

Perfecte en persoonlijke service

Ik had een trui besteld die snel geleverd werd. In het pakket zat een handgeschreven kaartje gericht aan mij, wat het persoonlijk maakte.

Heel verzorgd ingepakt rokje van mooie kwaliteit

Snelle levering van mooi rokje van goede kwaliteit. Keurig ingepakt. Maakte allemaal een liefdevolle indruk.

Snelle service, goede kwaliteit en mooi ingepakt met een persoonlijke noot

Als een cadeautje aan jezelf

Een cadeautje om uit te pakken

Een persoonlijk berichtje met een tiny chocoloney maakte van mijn bestelling een cadeautje om uit te pakken!! Zo leuk dat kleine beetje extra's

Goede kwaliteit, snelle levering

Mijn zoon blijgemaakt

met een trui van de groene knoop. Deze duurzame mode is weer eens wat anders dan doorsnee en het draagt heerlijk zegt hij en hij ging meteen aan naar school. Wij allebei blij! Omdat het ook duurzaam is en milieuvriendelijk

Prachtige kwaliteit

Heel blij met mijn prachtige nieuwe trui. Snel geleverd, helemaal naar verwachting, uitstekende kwaliteit en milieuvriendelijk verpakt. Één van mijn favoriete webshops.

Leuk contact en hele goede service

Telefonisch contact over de bezorging en het inpakkken van kadootjes was heel prettig, erg zorgvuldig en leuk ingepakt. Aanrader om bij de Groene Knoop mooie artikelen te bestellen!

Heel behulpzaam, vriendelijk en snel!

De eigenaresse is erg vriendelijk en behulpzaam! Ik vind het leuk dat je iets via internet koopt en toch hartelijk en persoonlijk behandelt wordt. Veel leuker, dan bij de grote ketens op internet! Spullen waren mooi ingepakt en leuk dat er nog een kleine attentie met kaartje bij zat. En natuurlijke super dat het allemaal duurzame kleding is!!!

Wat een geweldige collectie Astrid!

Kom al jaren een paar keer per jaar bij de Groene Knoop in Eys. Altijd als ik langs mijn vriendin ga die bij Astrid in de straat woont. Helaas vis ik regelmatig achter het net omdat mijn maat dan allang uitverkocht is. En afgelopen keer was de winkel gesloten. Nu heb ik de website ontdekt en heb ik vaak nog alle keus als ik snel ben. Heb net de nieuwe maxi jurk besteld. Kan niet wachten. Astrid heeft een prachtige winkel met een mooie collectie. Ik word heel blij van Astrid en haar winkel. Ga zeker dit jaar nog een keer proberen bij haar langs te gaan.

Uitstekende ervaring met deze webshop!

Inmiddels een aantal kledingstukken gekocht bij de Groene Knoop en tot volle tevredenheid! Iedere aankoop opnieuw valt mij de zorg op die duidelijk getoond is qua kledingstuk én qua levering. De kleine attentie met de handgeschreven kaart maakt het tot een geschenk;). Hoop hier nog geregeld te mogen winkelen.

Leuke zaak , eigenaresse met een warm hart

Goede eerlijke kleding , ben meer van echte winkel als internet maar Nijverdal Eys is niet naast de deur , we komen zeker weer

Bij de Groene Knoop voel en merk je nog de echte oprechte klantvriendelijkheid.

Voor iedereen die op zoek is naar kledij en een levensstijl waarbij mens en natuur erg belangrijk zijn , is bij de Groene Knoop aan het juiste adres. Klantvriendelijkheid is geen loos begrip:iedere aankoop wordt begeleid met een handgeschreven kaartje,wat door mij erg gewaardeerd wordt.Bovendien zijn de verkochte producten van een zeer degelijke kwaliteit en zal ik er lang plezier van hebben. Met vriendelijke groeten, Kurt Karremans

Mooie producten

Fijn contact... pakket mooi verpakt met een persoonlijke kaart

Groen shoppen, hoe natuurlijk is dat!

mooi product en lief kaartje bij de bestelling

mooi product en lief kaartje bij de bestelling

Heel fraai ingepakt met naamkaartje. Persoonlijke noot, heel betrokken allemaal en verder gewoon goed en snel.

Top levering met persoonlijk tintje

Fijne duurzame kleding, snelle levering met een persoonlijk tintje en een extraatje!