Alles helemaal prima!

Ales was tiptop in orde

Mooi product.

Mooi product, vriendelijk contact en geleverd in een met aandacht ingepakte sjaal.

Fijne website, snel geleverd!

Ik zocht een blouse van een specifiek merk en vond deze bij De Groene Knoop. Snelle levering, met veel aandacht ingepakt en het persoonlijke kaartje en het zakje thee maakte het compleet.

Fijne eerste ervaring bij online bestelling

Goede communicatie, alles netjes afgeleverd met een persoonlijke touch. Fijn! Faire kledij zorgt voor extra good feeling.

Tevreden, maar er zat redelijk wat vertraging in.

De producten die ik had besteld zijn geleverd, maar niet op de datum die ik had aangegeven. Het zou fijn zijn om in het vervolg bericht te krijgen zodra het niet lukt om een bestelling op tijd te versturen, evenals een voorspelling over hoe lang het zal duren. Ik vind het niet erg om langer te wachten, maar ik vind het wel vervelend om niet te weten hoe lang.

Grandioos

Jeans besteld en twijfelde...Astrid haakte hier snel op in, stuurde verschillende foto's over mijn 'twijfelgevallen' en ik ontving vervolgens snel mijn 'keuze'. Deze was helaas veel te wijd. Opnieuw overleg en zonder bijbetalen stuurde Astrid weer een jeans op. Deze paste fantastisch!! De moeite en het vertrouwen in een klant op afstand heeft mij echt geraakt. Echt heel fijne webshop en eigenaresse.

Dit was prima!

Snelle bezorging, prachtig en met zorg ingepakt, echt een cadeautje. Heldere website. Mooie kwaliteit kleding en alles past dus van de retour service heb ik niet nodig maar het kan wel. Aanrader!

Betrouwbaar en klantgericht

Netjes bestelling ontvangen en verpakt met een visie. Via internet besteld maar toch voelde het persoonlijker. Bedankt!

Goede en mooie kwaliteit

Goede kwaliteit duurzame T-Shirts en ook nog mooi. Netjes zonder plastic verpakt

Positief

De bestelde artikelen werden conform de afspraak geleverd. De artikelen waren uitstekend ingepakt en onbeschadigd. Het is een prachtige trui alsmede een schitterende sweater. Zeer de moeite waard.

Precies zoals het hoort !

Prima zoals ik gevraagd had en in een klein fijn brievenbuspakje van papier!

Snel en persoonlijk

Snelle levering. Mooi ingepakt met een persoonlijk kaartje erbij. Heel leuk!

Zo leuk!!!

Het bestellen ging eenvoudig en de bijtjes zijn zoooooo schattig. Roodborstje en mus ook keilief. Ben er superblij mee. Ze gaan allemaal een zomerkrans aan de deur sieren.

Prima verzending, snel in huis, mooie producten.

De order in goede orde ontvangen. Hele mooie producten en leuk ingepakt! Ik zou bij het versturen van bestellingen de sieraden zoals een armband vast maken om het kussentje in het doosje. Dit omdat bij mij het geval was, dat hij het doosje door rinkelde. En het doosje door de verzenddoos.

Alles op tijd en zoals afgesproken bezorgd

Plezierige webshop met ruim assortiment eco kleding

Wat ben ik blij met een winkel waar ze veel kleding van katoen verkopen

Een winkel waarvan de visie mij erg aanspreekt.

mooie ecologische broek ,goede verzending

mooie ecologische spijkerbroek ontvangen met snelle verzending. hartelijk dank!

Heel goed!

Supersnelle verzending, mooi verpakt en ook nog eens een prachtige rok. Het enige verbeterpuntje zou een bevestigingsmail van de bestelling zijn, die heb ik niet ontvangen. Pas na verzending werd duidelijk dat de bestelling gelukt was. Maar hier toch een heel tevreden klant!

A very lovely overall experience

Loved the choice of products on their site, discovered some nice brands this way. Regarding the order: they shipped the order fast, and so nicely! Very cute package, with a personal touch that was much appreciated. Shop small, this is a beautiful and a more meaningful experience :))

Snelle levering en leuk ingepakt.

Prettig en vlot in de communicatie nav de aankoop.

Goede ervaring met groene knoop

Voor mij een nieuwe organisatie om zaken mee te doen. Is allemaal prima verlopen.

Alles uitstekend verzorgd

Fijne en goede kwaliteit

Leukste duurzame kledingwinkel van Limburg

Ik heb online een mooie winterjas van Dedicated besteld. Na ontvangst zag ik dat deze winkel in Mechelen lag. Ik was in de buurt en ben gelijk binnengelopen. Superleuke winkel, leuke herenkleding en zelfs schoenen. Hele aardige eigenaresse, toen ze hoorde dat ik online een jas had besteld wist ze gelijk wie ik was. Ik ga hier geregeld binnenlopen.

Goede communicatie en netjes geleverd

Goed gecommuniceerd. Er wordt met je meegedacht. Product netjes geleverd.

Heel fijn!

Het pakje voelt alsof je een cadeautje uitpakt. Mooie kwaliteit en door de kleine attentie voel je even dat persoonlijke contact. Dat maakt veel uit , dankjewel . Liefs Simone

Grachtstraat 1

6287 AE Eys