Prima verzending, snel in huis, mooie producten.

De order in goede orde ontvangen. Hele mooie producten en leuk ingepakt! Ik zou bij het versturen van bestellingen de sieraden zoals een armband vast maken om het kussentje in het doosje. Dit omdat bij mij het geval was, dat hij het doosje door rinkelde. En het doosje door de verzenddoos.

Alles op tijd en zoals afgesproken bezorgd

Plezierige webshop met ruim assortiment eco kleding

Wat ben ik blij met een winkel waar ze veel kleding van katoen verkopen

Een winkel waarvan de visie mij erg aanspreekt.

mooie ecologische broek ,goede verzending

mooie ecologische spijkerbroek ontvangen met snelle verzending. hartelijk dank!

Heel goed!

Supersnelle verzending, mooi verpakt en ook nog eens een prachtige rok. Het enige verbeterpuntje zou een bevestigingsmail van de bestelling zijn, die heb ik niet ontvangen. Pas na verzending werd duidelijk dat de bestelling gelukt was. Maar hier toch een heel tevreden klant!

A very lovely overall experience

Loved the choice of products on their site, discovered some nice brands this way. Regarding the order: they shipped the order fast, and so nicely! Very cute package, with a personal touch that was much appreciated. Shop small, this is a beautiful and a more meaningful experience :))

Snelle levering en leuk ingepakt.

Prettig en vlot in de communicatie nav de aankoop.

Goede ervaring met groene knoop

Voor mij een nieuwe organisatie om zaken mee te doen. Is allemaal prima verlopen.

Alles uitstekend verzorgd

Fijne en goede kwaliteit

Leukste duurzame kledingwinkel van Limburg

Ik heb online een mooie winterjas van Dedicated besteld. Na ontvangst zag ik dat deze winkel in Mechelen lag. Ik was in de buurt en ben gelijk binnengelopen. Superleuke winkel, leuke herenkleding en zelfs schoenen. Hele aardige eigenaresse, toen ze hoorde dat ik online een jas had besteld wist ze gelijk wie ik was. Ik ga hier geregeld binnenlopen.

Goede communicatie en netjes geleverd

Goed gecommuniceerd. Er wordt met je meegedacht. Product netjes geleverd.

Heel fijn!

Het pakje voelt alsof je een cadeautje uitpakt. Mooie kwaliteit en door de kleine attentie voel je even dat persoonlijke contact. Dat maakt veel uit , dankjewel . Liefs Simone

Vlotte afhandeling van mijn bestelling Netjes en zorgvuldig verpakt.

product zoals foto en mooi verpakt

product zoals foto en mooi verpakt

Fijne webshop

Een vilten slinger gekocht en het was al een feestje om uit te pakken, en enorm blij ermee! Was ook erg snel verzonden, volgende dag in huis. Tot de volgende bestelling!

Snelle en correcte service.

Perfekte service

Mijn pakje kwam snel aan, zeer mooi verpakt, met mooi kaartje en alles wat ik verwacht had, zeer aangename ervaring

Bereikbaarheid kan beter!

Telefonisch en via Whatsapp contact gezocht. Pas ná mijn bestelling eindelijk antwoord. Had een vraag over de kleur van een item. Bleek inderdaad anders dan op de laptop. Ben wel tevreden over de kwaliteit dus heb item gehouden.

Snelle verzending en mooi product

Mijn jurk was snel verzonden en zat perfect. Persoonlijk briefje erbij was erg attent

Top winkel

Ik kom heel graag in de winkel als we op vakantie zijn in Zuid-Limburg! Er hangen dan inmiddels ook verschillende mooie spullen in mijn kledingkast. Ook verkopen ze allerlei andere leuke spullen voor in huis, de badkamer etc. Nu een keer iets online gekocht, en ook dat is een feestje om uit te pakken.

Prettige en goede service

Prettig telefonisch contact, snelle levering.

Alles volgens plan met een persoonlijke toets!

De bestelling verliep volledig volgens plan, heel leuk met het handgeschreven kaartje en het gelukspoppetje :-).

Geweldige armbandjes

Snel bezorgd mooi ingepakt en prachtige armbandjes Snel weer wat moois uitzoeken

Top! Snelle verzending, leuk kaartje bij bestelling.

Fijne, duidelijke website. Snelle verzending, mooi product en super leuk ingepakt met lief handgeschreven kaartje.

Goede service bij een mooi product.

Niets op aan te merken. De handgemaakte spullen zijn een lust voor het oog.