Snelle levering, leuk briefje in de mooi verpakte doos!

Zorgvuldige afhandeling van mijn bestelling

Erg goed!

Zie boven.

Zie hieronder

Goede service, mooie stoffen voor deckleren

Een aanwinst voor Mechelen

Mooie producten en materialen, fijne winkel en last but not least: hele fijne, betrokken mensen met hart voor de zaak en voor hun klanten.

Snelle levering en persoonlijk

Via Google op de site van De Groene Knoop gekomen, bestelling geplaatst en snel mijn prachtige jurk mooi verpakt én met een lief persoonlijk bericht erbij ontvangen. Super tevreden!

Mijn oorbellen waren heel mooi en ook goed verpakt, incl. een handgeschreven bedankje. Heel attent! Ook goed op de hoogte gehouden over de verzending. Prima service!

goed hoor

heel plezierig winkelen zo

persoonlijke touch is heel leuk, even vragen hoe kom je hier, persoonlijk briefje bij online bestelling moeite doen om aan je wens te voldoen manier van communicatie prettig

Snelle levering, persoonlijk

Snelle levering, leuk persoonlijk bericht erbij.

Hele fijne winkel

Ik werd heel erg blij van het met zorg ingepakte pakket. Zo is de jurk die je zelf gekocht hebt echt een kado!

Leuke sieraden, helaas lange levertijd

Mijn doel was een armbandje. De Groene Knoop had keuze uit vele leuke. Helaas tussen datum van bestelling (op tijdig tijdstip) en levering: 5 dagen (w.o. een feestdag), waardoor cadeau veel te laat bij ontvanger was. Gelukkig was ze wel heel blij met het cadeautje en daar gaat 't natuurlijk met name om.

Beste Amanda, Hartelijk dank nogmaals voor je bestelling en wat fijn om te vernemen dat de gelukkige ontvanger blij is met het door jou uitgezochte cadeau! Wanneer het om een cadeaubestelling gaat is het begrijpelijker wijs -extra- vervelend als deze onverhoopt niet op tijd aankomt; de duur van de aflevering ligt helaas echter buiten onze macht en is in handen van de pakketbezorger. In dit geval, is je 'weekend-bestelling' direct op de eerstvolgende werkdag door ons aangeboden aangeboden aan PostNL en is het jammer dat de aflevering langer op zich liet wachten dan gepland. Desondanks hopen we dat jullie tevreden zijn en ons gauw weer bezoeken!

Met aandacht verstuurd

Mooi pakketje ontvangen, in een klein doosje, duurzame keuze. Fijne broek, zit als gegoten.

Top! Hele snelle levering met klein cadeautje :)

Binnen 1 dag geleverd! Met een persoonlijk bedankje met cadeautje!

volop keuze in duurzame, mooie kleding, gezellig ingerichte winkel, fijne bediening. fijne bediening

Aangenaam verrast door de mooi ingerichte winkel, de keuze aan leuke, hippe kleding die vooral ook duurzaam is. Fijne bediening.

Persoonlijke service en leuke collectie

Mooie collecties, snel verzonden, netjes verpakt en alles met echt persoonlijke aandacht. Ik ben fan van de Groene Knoop!

Zeer verzorgde, snelle levering van mijn prachtige vest.

Snel en persoonlijk

Ik heb een prachtige trui bij de Groene Knoop gekocht. Ondanks dat ik in Nederland woon was de levering zeer snel en persoonlijk. Leuk om een handgeschreven kaartje erbij te ontvangen. Dat maakt me nieuwsgierig naar de winkel in Mechelen.

Mooi ingevlogen uit China

Heb de vier gevilte vogeltjes aan de lamp gehangen,idee om buiten binnen te halen. Mijn man ligt al 3 jaar op bed,vandaar

Hartelijke ontvangst, goed meedenken in mijn 'koop'vraag, prachtig ingerichte winkel.

Zie hierboven. Dank, mijn aankoop voor mijn dierbaren werd door hen blij ontvangen.

Superleuke jeans die perfect past!

Heel fijn om zo een leuke winkel in ons dorp te hebben. Heel erg blij met mijn 2 aankopen deze week

Snelle levering en met zorg ingepakt

Op het aangegeven moment is mijn bestelling geleverd, met zorg ingepakt met een lief kaartje erbij. De kwaliteit van de top is heel erg goed.

Klantvriendelijk en snel

Ik vind de persoonlijke benadering (via mail en het handgeschreven bericht bij levering) erg prettig en klantvriendelijk. Persoonlijke aandacht voor de klant. Zeldzaam in deze tijd. Handschoenen die niet op voorraad waren, werden nog sneller dan verwacht nageleverd. Super. Bedankt.

aandacht

Verrassende pakket met een persoonlijke touch

Gewoon : super vriendelijk,

Heerlijke sfeer in de winkel en erg fijne spullen en kleding

persoonlijk en betrokken

Mijn ervaring met De Groene Knoop is altijd weer een feestje, met lieve en persoonlijke aandacht.