Vriendelijke bejegening, snel verzonden, mooi verpakt

Superservice met persoonlijk tintje en brede glimlach!

Als verrassing voor een jarige vriendin die daarvoor naar Zuid-Limburg, en Mechelen in het bijzonder, werd gelokt dacht ik aan de superservice en het fijne contact dat ik al eerder had met De Groene Knoop. Zij wilden van harte meewerken en zo werd wat ik uitgezocht had een prachtkadootje en door hen afgegeven op de locatie (Hoeve De Plei) waar de jarige zich bevond. Wat een superservice en het kadootje viel in goede aarde als superverrassing! Als wij in november weer naar 'ons' vakantiehuisje mogen, gaan wij uiteraard opnieuw in de echte winkel kijken, altijd een belevenis.

In onze vakantie in Mechelen waren we in de winkel heel prettig en klantvriendelijk benadert!

De bestelling online ging uitstekend . Verrast over hoe mooi het ingepakt was, complimenten! Ik beveel de winkel zeker aan, ook over de materialen is goed nagedacht.

Snelle reactie en versturen en super netjes verpakt. Top

Snelle reactie ondanks vakantie. En komt afspraken na. Netjes verpakt en snelle service.

Top geregeld !

Besteld, meteen netjes verzonden en volgende dag bezorgd!

Top..

Online bestelling met veel aandacht en keurig verpakt afgerond. Persoonlijke noot en geniet theezakje bijgesloten, vond ik zeer attent. Het is dat ik te ver weg woont, anders had ik graag jullie winkel willen bezoeken. Ben heel blij met mn aankoop, dank jullie en hartelijke groet Christien Joosten

Attent en doordacht

Een enorme klantvriendelijkheid en een onderneming gebaseerd op mooie idealen.

Fijne klantenservice en snelle verzending

Omdat tijdens het afrekenen iets mis ging rond 15:00 belde ik gelijk de klantenservice. Ik kreeg een erg vriendelijke vrouw aan de telefoon en hielp mij vrij snel, waardoor ik toch nog mijn pakketje de volgende dag kon ontvangen. Het pakketje was super mooi en lief ingepakt. Het voelde echt als een cadeau.

Super producten, super service

Van reactie op gestelde vragen via instagram tot mooi ingepakte producten. Super! 100% aan te bevelen.

Snel verzonden en heel netjes verpakt. Prachtige kleding. Erg tevreden.

Zeer prettig en persoonlijk

Zelden zo’n persoonlijke en attente klant-ervaring gehad bij een webwinkel. En wat een leuk idee: het welkoms-filmpje ! Als in een fysieke winkel.

Zeer bijzonder concept en fijne sociale mensen

Heel goed de adviezen en service om na te bestellen

Meer dan goed

Heel mooi ingepakt, echt een kado!

Kwaliteit en snel geleverd met persoonlijk bericht

Broek besteld. Was derde dag na bestelling in huis. Broek als op website en paste perfect. Verpakking was duurzaam en met persoonlijk bericht. Cadeau om zo te ontvangen!

Persoonlijke touch, goede kwaliteit

Persoonlijke touch, goede kwaliteit Kleding en mooie duurzame missie

alles klopte.....!(liever bittere chocola,maar is onbelangrijk :) )

Met aandacht ingepakt en verzorgd!

Snel en persoonlijk

Mooi product.

Met veel plezier en enthousiasme draag ik de groene knoop uit aan familie en vrienden!

Het hele proces van bestelling tot en met het ontvangen vindt ik zorgvuldig en heel mooi,uniek. Ik heb veel plezier van de mooie jurk. Heel fijn draagcomfort. Mooie stof.

Mooie shop met duurzame producten. Astrid en team zijn erg vriendelijk en bieden een perfecte service. Super om tijdens je bezoekje aan de winkel in Mechelen te kunnen genieten van een lekkere kop koffie met een vegan lekkernij. Kortom een dikke aanrader!

Goede eerste ervaring bij deze webshop

Mooi assortiment in de webshop en mijn bestelling werd verzonden met een leuke attentie erbij

Mooi product snelle levering

Via de webwinkel bestelt. Erg tevreden. Mooi product en mooie missie. Snelle en goede levering. Goede communicatie.

Heel prima

snelle levering, mooie producten

snelle levering, mooie producten

Persoonlijk kaartje bij de bestelling

De beanie Tranquillo was precies de kleur als afgebeeld! Mooie wol en mooie kleuren. Leuk was het persoonlijke bedankkaartje.

Mooi product met zorg verstuurd