Heel prima

snelle levering, mooie producten

snelle levering, mooie producten

Persoonlijk kaartje bij de bestelling

De beanie Tranquillo was precies de kleur als afgebeeld! Mooie wol en mooie kleuren. Leuk was het persoonlijke bedankkaartje.

Mooi product met zorg verstuurd

Snel, mooi product, praktisch verpakt

Ik had een mooie muts voor mezelf gekocht. Deze arriveerde binnen 2 dagen al en was prachtig ingepakt. Echt een feestelijk moment dit uit te pakken. Jammer genoeg staat de muts mij niet en heb ik niet goed genoeg op de retour termijn van 14 dagen gelet. Ik zal m dus helaas niet zelf dragen.

snel netjes en persoonlijk

Met liefde

Nog nooit z'on winkel meegemaakt waar je zoveel positieve aandacht krijgt. De persoonlijke manier van benadering van de eigenaar doet zoveel goed.

mooie producten, goed bezorgd.

Wat fijn dat de optie voor een brievenbuspakketje aanwezig was, zo hoefde we er niet voor thuis te blijven. En mooie producten hebben jullie natuurlijk sowieso.

Heel leuke persoonlijke bedanktkaart

Heel fijne spullen, persoonlijke bedanktkaart. Erg tevreden, met liefde ontvangen!

Prima service en correcte levering van de op de website getoonde artikelen.

Artikel komt overeen met het getoonde op de website. Goed service en prima tussentijdse mails over stand van zaken.

Tevreden klant

Leuk ingepakt met kleine attentie

Prachtige blouse.

Zonder enig plastic verpakt met een handgeschreven notitie erbij dus heel persoonlijk. Ik ben enthousiast!

Prachtige blouse.

Fijne winkel, mooie spullen!

Handwarmers fairtrade gekocht. Mooi bezorgd met handgeschreven kaartje.

aangenaam verrast door veelheid, service en kwaliteit

Het bestelde artikel is in goed orde ontvangen, Zit als gegoten, ben er erg blij mee. De vragen die ik via e-mail had gesteld werden snel en duidelijk beantwoord. Enige minpuntje: ik heb geen bericht gekregen dat het bestelde artikel was afgeleverd bij het ophaaladres. Ik kon dit wel lezen in de mail van De Groene Knoop zelf dat het artikel onderweg was.

Zorgvuldig ingepakt. En een persoonlijke touch

Bij het bestellen van een cadeaubon werd meteen adequaat gereageerd vwb op tijd bezorgen.

Super mooie oorbellen

Snelle levering, mooie verpakking, super mooie oorbellen!

Bijna dat wat ik er van verwachtte

Pimpelmees en specht besteld en bospoppetjes (dacht ik). Het materiaal is prima. Ik was ook heel blij met de vogels. Het bospoppetje dat ik kreeg was ook heel mooi, maar ik had begrepen dat ik de hele set voor die prijs zou kopen (evenals mijn collega.....) Daar zit een stukje onduidelijkheid

helemaal goed

Op de website kon ik makkelijk vinden wat ik wilde en er werd snel geleverd. het voldoet aan mijn wensen.

Grachtstraat 1

6287 AE Eys