Prima geholpen!

De afstandsbediening van onze Axent one plus had het begeven. Dezelfde bleek niet meer leverbaar. Bidetdouche heeft ons aan een uitstekende vervanger geholpen voor een mooie prijs.

Alles naar verwachting na wat ruis in de communicatie

Prima demonstratie van de verschillende modellen en merken. Na aankoop van het model van onze keuze bleek wel dat in de afwikkeling het soms wat lastig was om de gewenste vragen beantwoord te krijgen. Echter, uiteindelijk alles naar tevredenheid opgelost

Geweldig goede service!

Deze Showroom staat kwalitatief ver boven welke winkel dan ook met Douche wc’s! Zo veel modellen van top kwaliteit! Je kunt werkelijk alles proberen alles is aangesloten en er zijn demo douche wc’s die je daadwerkelijk uit kunt proberen, echt heel bijzonder. We zijn dan ook heel professioneel geholpen (onder het genot van een kopje heerlijke cappuccino :-) )met een duidelijke uitleg van alle Douche wc’s goed deskundig advies wat voor ons wel en niet geschikt zou kunnen zijn, wat een bijzondere ervaring was. Installatie is heel vakkundig uitgevoerd zodat wij sinds een paar maanden de blije eigenaar zijn van een geweldige Douche wc waar we veel gemak van hebben! Ons afvragende hoe we het zo lang zonder een Douche wc konden redden en ons alleen met een papiertje hebben kunnen reinigen. Wat een heerlijk schoon en hygiënisch gevoel nu ! Bidetdouche.nl in Valkenburg Z-H is zeker een bezoek waard! Je kunt je auto voor de deur parkeren en aan de overkant ligt het Valkenburgermeer waar we na afloop heerlijk hebben kunnen genieten van het mooie weer :-) Dank je wel Bidetdouche voor jullie goede service!

Een klein jaar geleden in de showroom geweest en daar goed geholpen. Een losse handdouche gekocht die na een jaar een storing gaf. Na een mailtje werd ongevraagd en kosteloos een nieuw exemplaar toegezonden. Super service.

Geweldige service

Enkele jaren geleden inmiddels al een bidet besteld bij ****. Helaas gaf die na enige tijd de geest, waarna er door**** prima service werd geleverd om ons als klant tevreden te stellen. Derhalve raad ik de webshop graag aan, want service staat erg hoog in het vaandel bij bidetdouche. Daar maak je als webshop dan ook echt het verschil. Nogmaals dank voor de geboden oplossing en een dik verdiende 5 sterren.

Snel, behulpzaam en goede prijs/kwaliteitsverhouding

Na lang zoeken vond ik het bedrijf bidetdouche.nl en ben ik langs gegaan voor een mat zwarte bidet handdouche. De communicatie per e-mail en telefoon verliep voorspoedig en ik kon gelijk de volgende dag langskomen. Eenmaal aangekomen werd ik vriendelijk onthaald en goed geïnformeerd over de verschillende producten. De producten zijn van hoogwaardige kwaliteit en goede prijs. Geen namaak troep! Na de verbouwing van de wc waren per abuis de schroeven kwijt geraakt om de bidetdouche af te monteren. Balen....... nee hoor want na contact te je hebben gezocht met Liesbeth werd alles snel en adequaat opgelost. Wij zijn thuis zo blij met de bidet handdouche en ik zou het iedereen aanbevelen als je het beneden echt wil schoonmaken ipv uitsmeren hahaha. Ik heb voor de uitvoering gekozen met warm/koud water.

Een aanrader!

Vriendelijk ,kennis van zaken, klantgericht. Mooie overzichtelijke showroom, waar je de douche wc’s daadwerkelijk kunt uitproberen :-) Nemen alle tijd om te kijken naar onze specifieke wensen (onder het genot van een kopje koffie) zodat wij naar alle tevredenheid een goede keus hebben kunnen maken. Bidetdouche heeft werkelijk prachtig installatie werk geleverd zonder breekwerk. Kortom een aanrader voor iedereen die het gebruik van een DoucheWC in overweging neemt ! :-) Dank jullie wel Bidetdouche

kwaliteit en service

9 jaar geleden onze eerste bidetdouche bij Richard gekocht, nu na verhuizen een nieuw model gekocht ...de popodouche eco. Richard verzorgde de montage die netjes en secuur werd uitgevoerd. Je krijgt kwaliteit voor een super prijs, hier kunnen andere merken die bijna 2 x duurder zijn iets van leren.

Prettig bedrijf

We hebben een eenvoudige toilet handdouche laten installeren gisteren. Prima verlopen, inderdaad zonder breekwerk. werkt perfect, fijn dat dit in Nederland ook zo kan

Popodouce bidet bestelt plus montage. Monteur langs gekomen, wist het bidet razendsnel te installeren. Hele fijne en vriendelijke monteur!!!

Prima service!

Er was een mankement aan de bidetdouche die ik had gekocht. Op mijn melding werd heel relaxed gereageerd. Zonder gedoe kreeg ik een nieuw exemplaar thuisgestuurd. Prima service!

Top Bedrijf!

Vorige week zijn wij in de nieuwe showroom van Bidetdouche.nl geweest. Wat een keus ! Heel goed geadviseerd en prettige communicatie door deze vakmensen. Snel en netjes geïnstalleerd. We zijn nu een blijde eigenaar van een mooie Douche WC en oh,oh wat is dit heerlijk dat hadden we veel eerder moeten doen! Dank jullie wel Bidetdouche.nl !!!

Probleem uiteindelijk opgelost.

Het probleem met de Popodouche is inmiddels opgelost, maar wel met veel vertraging. De eigenaar erkent dit ook en geeft aan dat het beter had gemoeten en in het vervolg ook beter zal gaan. Ter compensatie voor het lange wachten kwam hij met een financiële tegemoetkoming.

Beste heer / Mevrouw Ora, We kunnen uw naam / bestelling niet direct traceren, maar als u een mailtje stuurt naar [email protected], dan lossen we dit probleem zsm op. Er waren leveringsproblemen door de Corona na-ijl affecten, maar inmiddels kunnen we weer snel schakelen. We horen graag van u de naam waarop uw heeft besteld, en nemen dan direct contact op!

Prima ervaring met goede voorlichting en informatie!

Ik ben in de Corona tijd langs gegaan bij het bedrijf ik Rijswijk. Gaat binnenkort verhuizen. Ik kreeg goede voorlichting over alle opties van de eigenaar. Wij hebben gekozen voor de simpelste douche wc bril die ik van harte kan aanbevelen! Deze bril heeft geen toeters en bellen maar doet waarvoor die nodig is. Hygiënisch reinigen op de juiste plaats. Eventueel is een “clysma” functie mogelijk. De waterdruk is prima en er is geen elektriciteit nodig.

Vriendelijke en snelle service bij aankoop

Na lang beraad gekozen voor een WC douchbril van Blooming. Hebben op aanraden van een neef gekozen voor Bidetdouch.NL vanwege hun ervaringen met het bedrijfen hun assortiment. Wij hebben de NB-R1060D gekocht welke perfect paste op onze reeds bestaande WC D-model. Het aansluiten heb ik zelf gedaan en was snel gefikst. Het apparaat is stil en doet perfect waar hij voor gemaakt is. Wij zijn er erg blij mee en hopen hier nog lang plezier van te hebben! In ieder geval zit goed met de garantie van 3 jaar!

Niet reageren op mail

Grohe Sensia douche wc werkt binnen 6 maanden niet meer naar behoren. Hier over een mail gestuurd. Na 6 dagen nog geen reactie op mail. Bij vragen voor de bestelling werden alle mails dezelfde mag nog beantwoord. Bij melding defect, geen reactie.

Beste heer / mevrouw Rabi, Heeft u deze Sensia Arena bij ons aangeschaft? Dan heel graag uw gegevens zodat we dit kunnen nakijken en u van dienst zijn. GROHE verzorgt zelf reparaties en service, maar daar willen u uiteraard bij ondersteunen. Stuurt u ons mail met uw gegevens, zodat we kunnen zien of u een klant van ons bent. Met vriendelijke groet, Richard

Prima toiletdouche

Toiletdouche besteld, kwam wat later aan als afgesproken. Aangesloten en werkt perfect.

Je krijgt een veel betere toiletdouche hier dan bij de vele badkamerwinkels.

De toiletdouches met zowel warm en koud water en alleen koud water werken heel goed. Ze zijn vele malen in kwaliteit beter dan de Grohe die ik eerst bij een badkamerwinkel kocht. Bij Bidetdouche koop je echt de betere toiletdouche, omdat het goed werkt.

Wij hebben in het buitenland ervaring met een bidetdouche en weten hoe schoon en comfortabel het is. Weer terug in Nederland op zoek naar weer zoiets! In de showroom van Bidetdouche werden we rustig en met aandacht te woord gestaan. We konden daardoor een goede keus maken die voor ons het beste past. Dat was heus niet de duurste keuze. Na de aanschaf hield dat niet op want niet snel daarna hadden we ze nog even nodig en ja hoor, weer werden we ruimhartig geholpen!

Aandacht voor de klant

Mijn eigen ervaring betrof in eerste instantie een goed advies van onderdelen die ik nodig had met linkjes jaar de website. Ten slotte, er was een verzendingsfout gemaakt waarop gelijk actie ondernomen is door de mensen van bidetdouche

snelle reactie

niet alleen de prijs is plezierig maar ook de betrokkenheid om tot het doel te komen waar je bidetdouche voor hebt benaderd

Toilet prima, aftersales inmiddels ok

Na een aantal verzoeken alsnog mijn factuur gekregen

Goede service en snelle levering

Wij hebben 6 dagen geleden gekeken in de winkel en goed advies gekregen. Dinsdag besloten welke bidet / douche wc we zouden nemen en 3 dagen later werd het al geleverd en geplaatst. De monteur was netjes en vriendelijk en we zijn superblij met het toilet. Een aanrader.

Een bidetdouche is een weldaad voor JONG en OUD!

Zeker niet een product om je voor te schamen maar om trots op te zijn dankzij een moderne manier van hygiëne. Wij bevelen Bidetdouche(.nl) van harte aan. Een ongekend groot assortiment, professioneel en eerlijke informatie/advies, snelle levering en uiterst vakkundige montage. Daarbij is, de via andere websites vergelijkbare, prijs-kwaliteit uitstekend. Was u niet van plan om een bidetdouche of wcdouche aan te schaffen? Het is meer dan de moeite waard om er toch eens over na te denken, niets veranderlijker dan ..... een mens. Mogelijkheden te over en voor een ieders budget bereikbaar. (Nb. Wij zijn perfectionistisch ingestelde, objectieve klanten en hebben geen enkel commerciële relatie met bovengenoemd bedrijf) Ons verhaal: Tijdens het nieuwbouwproject van ons penthouse moesten veel keuzes worden gemaakt. Omdat wij met enige regelmaat gasten ontvangen kozen wij voor twee badkamers. De badkamer en suite werd daardoor iets kleiner waardoor er beslissingen genomen moesten worden over de vereiste voorzieningen. Met mijn Italiaanse achtergrond viel, tot groot ongenoegen van mijn echtgenote een bidet af. Wat wij ons, met alle zaken die bij indeling van een casco woning spelen, niet hebben gerealiseerd en door specialisten niet op waren geattendeerd dat er ook een douchewc geplaatst had kunnen worden in plaats van een gewone V&B wandcloset. Via zoeken op het internet ontdekte mijn echtgenote de uiteindelijke oplossing. De wens om achteraf toch over een bidetdouche te kunnen beschikken werd mogelijk gemaakt om deze op het bestaande toilet te monteren. Gelukkig hoefde daarvoor geen “hak- en breekwerk” in de nieuwe tegelwanden worden gedaan. Resultaat: een uitgekomen wens tegen redelijke kosten, iedereen happy!

Uitstekend geadviseerd Goede service!

Na wat omzwervingen en inwinnen van advies zijn wij uiteindelijk bij Bidetdouche.nl beland. Vanwege het goede advies en kennis van zaken(daar ontbreekt het bij sommige zaken nog al aan) hebben wij een 2 tal maanden geleden een geweldige bidetdouche bij bidetdouche.nl gekocht. En eerlijk is eerlijk we zijn er geweldig blij mee en hebben de goede keus gemaakt. Zelfs zo dat we niet meer zonder kunnen! Dank je wel bidetdouche.nl voor de goede zorg!