Geweldig bedrijf!

Door Bidetdouche.nl uitstekend geadviseerd wat de mogelijkheden waren betreft onze wensen voor een douchewc wat een geweldige service. Wat een assortiment en vakkennis hebben deze mensen in huis, super! Zeer vakkundig en netjes geïnstalleerd. Wij genieten er elke wc bezoekje weer van :-) Dank je wel wij zijn heel blij met bidetdouche.nl:-) Ga zo door!

Installatie met miscommunicatie

Bij bezoek aan showroom goede en prettige voorlichting. Uitgebreide demonstratie van verschillende modellen en mogelijkheden. Keuze gemaakt en tevreden naar huis. De installatie is niet vlekkeloos verlopen, door communicatiestoornis en 'off-day' van installateur. Uiteindelijk alles goed gekomen en eigenaar van Bidetdouche heeft zich gerevancheerd.

Geweldig Bedrijf met uitstekende Service

Elke dag geniet ik weer van mijn douchewc met zalige verwarmde bril en water.
 En nooit meer dat geveeg. Ik kan het iedereen van harte aanbevelen.

Buitengewoon servicegericht

Vorig jaar een chromen flexibele slang gekocht waar nu waarschijnlijk een barst in zit. Doorgegeven aan Bidetdouche via chat. De eigenaar wilde meteen een nieuwe opsturen zonder de defecte slang te hebben gezien en stelde geen (vervelende) vragen om er onder uit te komen. Dat noem ik nog eens TOP-service! Ik heb hier al eerder spullen gekocht en altijd vriendelijk en behulpzaam te woord gestaan.

Vriendelijk personeel, altijd oplossingsgericht en goede service!

Vriendelijke verkoper/eigenaar. Geeft duidelijke uitleg en luistert goed.

Afgelopen weekend begaf de spuit-inrichting het van onze 10 jaar oude bidetzitting. De leverancier van dit vreemde merk stopt binnenkort met zijn zaak en had ook geen onderdelen meer. Je wilt echt niet meer zonder dus snel zoeken waar ik een andere kon kopen. BidetDouche.nl bleek dicht bij ons in de buurt te zitten. Binnen enkele uren hadden wij een afspraak om in de showroom te komen kijken en een uur later na duidelijke en vriendelijke uitleg van de eigenaar met een degelijke Blooming de deur uit. Dezelfde dag nog zelf gemonteerd en in gebruik genomen. Hij werkt uitstekend en nu met de zekerheid dat wij ook op lange termijn op goede service kunnen rekenen. Belangrijkste verbeterpunt is dat hij in zijn geheel afneembaar is zodat hij ook aan de onderkant goed schoon gehouden kan worden.

Goede service.

Bidetdouche bleek defect na 3 maanden en werd zonder veel omhaal vervangen.

Grandioos!

Kwalitatief zeer hoogstaand product! Geweldige service en advies, mensen weten waar ze over praten! Vakkundige installatie! We zijn super blij met ons bidet! Dit hadden we al veel eerder moeten doen. Ga zo door Bidetdouche ! Grandioos!:-)

Pluspunten

2 jaar geleden 2 handdouches besteld. Na 2 maanden begon de slang te lekken. Na telefonisch contact zijn er gelijk nieuwe slangen toegestuurd. Van de week was er bijna geen druk meer. Na telefonisch contact het advies gekregen om de douche in schoonmaakazijn te plaatsen. Helaas was dit niet voldoende. Na telefonisch contact is mij een nieuwe handdouche aangeboden tegen 50% korting. Ik ben zeer te spreken over de service van dit bedrijf

Pluspunten

Een prettige en goede service met uitstekende vakkennis in huis. Een ruim opgezette showroom waar de prachtige douchewc 's werkend te zien zijn en met veel geduld gedemonstreerd worden. Wij zijn zeer content met onze nieuwe douchewc "kunnen nu al niet meer zonder, wat een verfrissende heerlijkheid !" :-) En zo mooi,snel en vakkundig geïnstalleerd. Chapeau Bidetdouche dit is pas echte klasse !

Pluspunten

snelle en correcte levering, prima kwaliteit !! Hulpvaardig ! Beveel deze firma zeker aan ! De bidet/douche werd persoonlijk geleverd in België !!

Pluspunten

ze staan achter hun product

Pluspunten

Snelle reactie van de klanten service! Blij met de bestelling.

Pluspunten

Fantastisch geholpen

Pluspunten

Eindelijk een locatie gevonden waarbij je ruime keuze hebt in diverse toiletdouches. Ruime keuze. Zelfs de mogelijkheid de straal te testen aangezien de toiletdouches zijn aangesloten. Prettige service, vriendelijk personeel, denk mee met de specifieke wensen.

Pluspunten

Prachtige Showroom!!! Nog nooit zo'n uitgebreid assortiment douchewc's en douche spray's bij elkaar gezien. En de meeste kun je daadwerkelijk "werkend" zien. Zeer professioneel een goed passend advies. De kennis is groot evenals de deskundigheid. Bijzonder prettige communicatie en erg snel geleverd. We zijn bijzonder content met onze nieuwe douche wc en gaan jullie zeker aanbevelen bij onze vrienden en kennissen ! Bidetdouche.nl... Dank jullie wel voor de goede service! En ga zo door een dikke pluim!

Pluspunten

verbluffend snel geleverd

Pluspunten

Snelle nette afhandeling van de bestelling

geen

Pluspunten

Richard super aardig en snel!

Ga zo door, en mensen in Nederland een bidetdouche met warm water is echt een aanrader hoor. Altijd lekker fris !!! Producten zien er picobello uit !!!

Pluspunten

Eigenaar neemt uitgebreid de tijd voor telefonische toelichting werking en installatie producten.

Pluspunten

Snelle levering, mooie toiletbril

Pluspunten

Makkelijke manier om zaken te doen via een chat-sessie. Wordt het wat ingewikkeld, dan word je meteen gebeld. Zeer vriendelijk Ze proberen zich in te leven in jouw probleem en dat gaat ze goed af. Creatief in oplossingen

Pluspunten

Snelle correcte levering

3 stars: fine, a reasonable experience

Positive

Fast delivery

Suggestions

The product page needs more information; technical specs, pipe sizes and compatibilities, installation instructions, videos and more pictures are needed.