Pluspunten

verbluffend snel geleverd

Pluspunten

Snelle nette afhandeling van de bestelling

geen

Pluspunten

Richard super aardig en snel!

Ga zo door, en mensen in Nederland een bidetdouche met warm water is echt een aanrader hoor. Altijd lekker fris !!! Producten zien er picobello uit !!!

Pluspunten

Eigenaar neemt uitgebreid de tijd voor telefonische toelichting werking en installatie producten.

Pluspunten

Snelle levering, mooie toiletbril

Pluspunten

Makkelijke manier om zaken te doen via een chat-sessie. Wordt het wat ingewikkeld, dan word je meteen gebeld. Zeer vriendelijk Ze proberen zich in te leven in jouw probleem en dat gaat ze goed af. Creatief in oplossingen

Pluspunten

Snelle correcte levering

3 stars: fine, a reasonable experience

Positive

Fast delivery

Suggestions

The product page needs more information; technical specs, pipe sizes and compatibilities, installation instructions, videos and more pictures are needed.

Pluspunten

De site zou iets beter en overzichtelijker kunnen

Pluspunten

Pluspunten

Very prompt delivery

Wrong product

Pluspunten

Snelle levering. Vriendelijke personeel. Vakbekwame monteurs.

Mailtjes sneller beantwoorden.

Pluspunten

Het enige bedrijf dat mij een fatsoenlijk advies kon geven over mogelijkheden tot inbouw van een Aquaclean DoucheWC. Alles inmiddels naar tevreden uitgevoerd, dank!

Pluspunten

we kregen op de beloofde tijd het bestelde produkt

Pluspunten

Nadat ik een bestelling deed die ikzelf eigenlijk verkeerd gedaan had, kreeg ik kosteloos een betere uitvoering opgestuurd. Daar kunnen andere bedrijven een voorbeeld aan nemen. Chapeau! Een bijna Aziatische vorm van Service met een hoofdletter.

Pluspunten

goede service, klantvriendelijke web site , snelle levering, prijsmatig prima

Pluspunten

Zeer snelle levering en uitstekende goederen

Pluspunten

Op tijd geleverd, volledige levering.

Omschrijving van materiaal niet correct: de geleverde wc-bril is van PP en niet van Duroplast zoals werd opgegeven.

Pluspunten

Vlotte Levering

U kunt een enorme verbetering bewerkstellen door beter rekening te houden met Hangtoiletten met ingemetseld spoelreservoir. Er zijn speciale onderdelen nodig plus een handleiding om dit netjes op te lossen, vaak moet er uiteindelijk toch een vakman bij komen.

Pluspunten

Snelle levering en snel antwoord op vragen

Pluspunten

Een bidet is iets waar je nooit meer zonder wilt. Ik ben nog steeds zeer tevreden met het bidet dat ik in 2014 bij Bidetdouche kocht. Ik heb de installatie toen zelf gedaan en kreeg daarbij uitstekende service en tips, zodat het installeren een fluitje van een cent was. Recent ontstond er een cosmetisch probleempje met de oppervlakte van de bril. Volgens Bidetdouche betrof dit waarschijnlijk een verder nooit voorgekomen productiefoutje, en alhoewel de garantietermijn was verstreken, kreeg ik een nieuwe bril, wederom met de nodige installatieaanwijzingen! Niets dan lof voor Bidetdouche en hun producten.

Pluspunten

Zonder problemen een andere handdouche (van staal) ontvangen nadat de oorspronkelijke keuze (van kunststof) niet bleek te zijn wat ik verwachtte. Informatieve website.

Het zou nuttig zijn als er wat meer installatie onderdelen bij het pakketje zaten en/of een uitgebreidere installatiebeschrijving. Nu hebben we het met wat knutselen wel voor elkaar gekregen, maar wat tips op de website zouden nuttig geweest zijn.

Pluspunten

Vijf