Pluspunten

Snelle levering en snel antwoord op vragen

Pluspunten

Een bidet is iets waar je nooit meer zonder wilt. Ik ben nog steeds zeer tevreden met het bidet dat ik in 2014 bij Bidetdouche kocht. Ik heb de installatie toen zelf gedaan en kreeg daarbij uitstekende service en tips, zodat het installeren een fluitje van een cent was. Recent ontstond er een cosmetisch probleempje met de oppervlakte van de bril. Volgens Bidetdouche betrof dit waarschijnlijk een verder nooit voorgekomen productiefoutje, en alhoewel de garantietermijn was verstreken, kreeg ik een nieuwe bril, wederom met de nodige installatieaanwijzingen! Niets dan lof voor Bidetdouche en hun producten.

Pluspunten

Zonder problemen een andere handdouche (van staal) ontvangen nadat de oorspronkelijke keuze (van kunststof) niet bleek te zijn wat ik verwachtte. Informatieve website.

Het zou nuttig zijn als er wat meer installatie onderdelen bij het pakketje zaten en/of een uitgebreidere installatiebeschrijving. Nu hebben we het met wat knutselen wel voor elkaar gekregen, maar wat tips op de website zouden nuttig geweest zijn.

Pluspunten

Vijf

Pluspunten

Goede service snel erg tevreden

Pluspunten

Goede montage, vakkennis in huis.

Wacht nu al 2 weken op bevestigingsmateriaal wat per abuis is achter gelaten, en konden het per post opsturen.2 weken reeds vergeten na herhaaldelijke emails.

Pluspunten

Prettig geholpen , met een goed advies voor een douche toilet. Nergens anders zoveel bidet en sanitair gezien, mooie kwaliteit spullen tegen een lage prijs. Een specialist!

Even bellen of mailen of showroom open is. Ze houden keurig contact via de mail.

Pluspunten

betrouwbaar en komen hun leverafspraken na

Pluspunten

Snelle levering + heldere communicatie.

Pluspunten

Goede voorlichting, snelle levering, mooie site.

Er ontbrak een pakkingsring in de handdouche evenals het beloofde verloopstuk van 3/8 naar 1/2”. Gebruiksaanwijzing bij handdouche zou mooi zijn (wat doe ik met bijgeleverd sleuteltje?).

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Pluspunten

Klantvriendelijk, snelle levering.

Pluspunten

Vriendelijk en snel service. Niets is te veel voor dit bedrijf. Wij zijn ontzettend blij met bidet en met hun keurige installatie. Echt een aanrader. I definitely recommend this company! Good range of bidets which they showed us out of office hours to fit in with our busy schedule. Our bidet was quickly, carefully and neatly installed for us. We're happy customers.

Pluspunten

Ik ben heel erg blij met onze bidetbril. Ik kan me niet voorstellen nog zonder te kunnen.

Pluspunten

Snelle levering. Snelle ractie op vragen.

Niets

Pluspunten

Zeer mooi en heerlijk in gebruik ik had het veel eerder moeten aanschaffen. Voor al voor mensen die iets markeren, zo als ik zelf met darm problemen is het een uitkomst maar zeker ook als je niets markeert zeker een aanrader. Ben zelf naar de showroom geweest om te kijken wat voor mij ideaal zou zijn,zeer goede uitleg / demo en advies gekregen gelijk gekocht en mee genomen. Volgende dag gelijk aangesloten (in mijn situatie was het makkelijk)en geniet er elke dag van.

Ga zo door!

Pluspunten

goede Service

Pluspunten

Snelle communicatie, prima service!!

Geen

Pluspunten

mooie site, snelle en correcte levering

geen

Pluspunten

Snel telefonisch contact; goed bereikbaar. Meteen gereageerd door GRATIS een product dat kapot ging het beste product te leveren ZONDER enige kosten. De volgende dag geleverd. Het werkt nu perfect.

Ga alsjeblieft zo door! Hoejullie omgaan met je klant die een probleem heeft is echt bijzonder.

Pluspunten

Vlugge service. Product en gebruiksaanwijzingen OK

Pluspunten

vlotte levering , goede communicatie en alles in orde

Pluspunten

Snelle service en goedkoop