3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

duidelijke antwoorden op gestelde vragen

website is is onduidelijk en leidt niet direct naar het gewenste doel

Pluspunten

Super service. Ik belde Richard omdat ik haast had met het toilet en hij heeft de volgende dag direct iemand gestuurd (gratis!) om de toilet te brengen. Ik was 1 onderdeel vergeten te bestellen en ook daarvoor heeft hij gezorgd dat deze een dag later in Amsterdam was. Op deze manier is het goed zaken doen op internet.

Pluspunten

Prima communicatie en correcte levering van het product

Pluspunten

goede overzichtelijke prestatie van producten. snelle levering

Pluspunten

Snelle levering in Belgie. Goed product.

20 cm langere aansluitflexibel

Pluspunten

Prima product, snelle verzending. PostNL heeft het (brievenbus)pakket een dag te laat bezorgd, maar had wel online aangegeven dat het op de juiste dag bezorgd was. Dit heeft Bidetdouche meteen netjes opgepakt.

Pluspunten

- Snelle levering uit voorraad; - goede klantenservice.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Snelle levering en dito reactie op klachten.

Helaas werd eerst de helft van de bestelling niet meegeleverd. Twee dagen na de eerste levering had ik de rest. Toen bleek een van de geleverde kranen lek. Een nieuwe is nu onderweg. Ben inmiddels een week bezig.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

Snel ingeleverd. Makkelijk om zelf aansluiten. Vriendelijke medewerkers. 24 uur via email en chat bereikbaar.

Ga maar door. Jullie doen fantastisch.

Pluspunten

Mooie showroom alle merken bidets aanwezig kon alles bekijken en testen, vriendelijke verkoper. Afspraak kon de zelfde week nog gemaakt worden, keurig gemonteerd, vriendelijke monteurs en alles netjes opgeruimd achter gelaten. Zeker een aanrader!

Pluspunten

Na onze reis door Thailand was er geen andere optie: er moest een toiletdouche komen. Een leuke souvenir, gevonden bij bidetdouche. Mooi design, goede werking, snelle levering, prima service. Karin, Haarlem.

Pluspunten

Idiaal de bidet wc douche heb bijna geen toiletpapier meer nodig alleen droog deppen.Heel blij mee

Pluspunten

rapid & efficient

Pluspunten

Top service en top kwaliteit voor een betaalbare prijs. Deze nieuwe manier van 'toiletteren' bevalt ons uitstekend!!

Pluspunten

na het toiletbezoek een heerlijk fris en schoon gevoel Ik raad het iedereen aan Geen geknoei met toiletpapier. Zo'n toilet zou in ieder huis hotel kantoor of bedrijf Moeten staan

Pluspunten

Als aanvulling op de 4 sterren zou ik willen toevoegen dat ik Bidetdouche.nl te allen tijde zou aanbevelen bij anderen. Het Bluwash bidet wat wij 2 jaar geleden hebben aangeschaft is zeer betrouwbaar en doet zijn werk waar het voor is bedoeld. Uitgebreide instelmogelijkheden en vooral in deze koude dagen is de warme toiletzitting een ongekende luxe. Top!!!

Pluspunten

Goede kwaliteitsartikelen, groot assortiment! Vakkundige informatie betreffende de diverse modellen en mogelijkheden. Hierdoor hebben wij een uitstekende keus kunnen maken! Installatie vakkundig snel en mooi afgewerkt. Een dikke 10 voor bidetdouche.nl Thanks for the Fresh day's ! Heerlijk :-)

Pluspunten

Wat is dit zalig, zo'n waterstraaltje. Bidetdouche heeft bij de Axent bidet-toilet geïnstalleerd, perfect gedaan!

Pluspunten

Goed product, concurrerende prijs en snelle levering!

n.v.t.

Pluspunten

uitstekende kwaliteit.een product,dat in ieder huishouden zou moeten worden geplaatst.

Pluspunten

Goed assortiment, redelijke prijzen en snelle levering

Pluspunten

Klantvriendelijke chat service en snelle levering

?

Pluspunten

Pluspunten Goede vakkundige informatie betreffende de diverse modellen en mogelijkheden. Hierdoor hebben wij een uitstekende keus kunnen maken! Installatie is vakkundig gedaan snel vakkundig en bijzonder mooi afgewerkt. - Snel contact - Goede voorlichting - Eigen showroom een bezichtiging waard, staan veel modellen, er staan zelfs bidets waar je zelf kunt ervaren hoe fijn een bidet is na de grote boodschap :-) Geweldig!!! - Goede overzichtelijke website met veel informatie en duidelijk beeld matriaal - Ruime keus uit diverse producten en prijsklassen - Redelijk geprijsd - Professionele installatie - Oplossingsgericht denken - Snelle reactie op vragen - Prima service Bidetdouche……….ga zo door jullie zijn een aanrader!

Kan het niet bedenken, ga vooral zo door! :-)

Pluspunten

Bestelling gedaan en de bezorging was heel snel. We hadden wat vragen die in de chat keurig beantwoord zijn en waar we heel wat aan hebben gehad.

Pluspunten

Uitstekende service met een goed persoonlijk advies. Een geweldige showroom waar we zelfs het bidet konden uitproberen...Geweldig! We hebben gekozen voor 2 bidets boven de Grohe Sensia Arena beneden de Blooming elite voor de gasten! Installatie van de Grohe Sensia Arena en Blooming elite verliep snel en zeer netjes. Dit bedrijf weet waar ze mee bezig zijn. Grote klasse! Dank jullie wel! En veel succes met het lanceren van jullie nieuwe website !

Steenplaetstraat 6

2288AA Rijswijk