Zeer professioneel en vakkundig

Reageren snel en denken op alle fronten mee, geven eerlijk advies. Bestelling is zorgvuldig en goed verpakt, op tijd geleverd en op de MM nauwkeurig ;-) Prima werk!

Goed advies en afhandeling

Goede adviezen en komen afspraken na

Grandioos

We hebben nu een supermooie wand in de keuken.

Super!!

Vorig jaar heb ik een mooie achterplaat besteld voor achter me gasfornuis na een jaar blijkt dat degene die ik besteld niet geschikt is voor mijn gasfornuis nadat ik een mailtje gestuurd heb naar Visualls kreeg ik al snel antwoord dat ik beter een achterplaat van glas kan nemen deze is wel wat duurder maar hun voorstel was dat ik alleen maar de verzendkosten hoef te betalen. Echt super wat een service van dit bedrijf. Wij zijn heel blij met onze mooie achterplaat nu van glas!

zorgvuldige aflevering

goede keus gemaakt met visuals achtergrond

Goed geholpen met een fantastisch resultaat!

Ze denken echt mee en geven voorbeelden wat uiteindelijk resulteert in een hele mooie keuken!! Zeer tevreden!!

prettig contact, alle wensen verwerkt in eigen foto

leuk gesprek in winkel delfgouw, al onze ideeen konden worden verwerkt in de foto, zonder problemen nog enkele kleine aanpassingen in de proefafdruk aangebracht. keurig gemonteerd !! kunstwerkje in de keuken.

Een lelijke afwerking van de keuken werd omgetoverd tot een mooie eyecatcher!

Visualls denkt in mogelijkheden en kansen, daardoor hebben we nu een prachtig afgewerkte keuken. Ze zijn vakkundig en precies.

top product

alles werd goed opgemeten en geplaatst, de keuken heeft direct een duurdere uitstraling. Ik kan dit bedrijf bij iedereen aanbevelen.

Service gericht met aandacht voor de klant

ouderwets goed

Ik kijk er met genoegen naar

We hebben een goede keus gemaakt

Mooie glasplaat

Ze geven snel antwoord en de antwoorden zijn ook duidelijk. Het duurde uiteindelijk wel 6 weken voor we onze glasplaat hadden ontvangen dit mag naar ons idee wel iets sneller. Verder erg tevreden over de plaat wel zijn we benieuwd hoelang de letters blijven zitten aangezien deze erop zijn geplakt aan de voorkant die vies wordt.

Schitterende keukenachterwand

Wij waren opzoek naar een keukenachterwand. We zijn goed geholpen via de mail. Goede services en erg mooi dat de achterwand dezelfde ral kleur kon krijgen als de rest van de muren in onze keuken. Levering sneller als verwacht. Montage met de mee bestelde kit ging erg soepel. Leuk dat wij een mailtje ontvingen of alles naar tevredenheid was. Bedankt voor de mooie achterwand! Vrienden die ook opzoek zijn naar een keukenachterwand zijn inmiddels getipt!

Geniaal ontwerp en service

We wisten niet wat maar door de showroom en de adviezen hebben we een mooi ontwerp gekozen . Die door een deskundige monteur is komen plaatsen . Hierdoor een zeer goed gevoel en blij met het resultaat

Resultaat boven verwachting

Zeer prettig en relaxt ontvangen. Veel mogelijkheden en alles goed uitgelegd. Regelmatig mailcontact. Alle wensen werden omgezet tot een geweldig resultaat.

Alles zoals jij het gewenst hebt

Visualls was pas tevredenheid wanneer ik tevreden was en dus duurde het een tijdje eer wij - samen met een ontwerpster van Visualls - onze gewenste keukenwand in butlerprint hadden besteld. Ook de montage was goed geregeld.

Goed geholpen en via e-mail goed op de hoogte gehouden.

Zeer goed geholpen met een fantastisch resultaat!!

Er wordt echt meegedacht! En ik ben superblij met het resultaat!!

Van begin tot eind naar de meest ideale oplossing gewerkt na goed overleg.

Fantastisch meegedacht in de keuze van mijn achterwand. De foto in overleg met mij naar de meest ideale afdruk gebracht. Het resultaat is uniek en krijgt volop lof.

Top bedrijf!!!

Super goed geholpen. Personeel denkt mee. Wij zijn meer dan tevreden over onze achterwand.

Vakmanschap en klantgerichtheid

Na één bezoek aan de winkel waar we vakkundig werden geadviseerd, hebben we alles verder via email geregeld. Er werd snel gereageerd op de mails, waarbij we goed geadviseerd werden over o.a. kleurstelling, mogelijkheden en het vinden van een mooie afbeelding voor onze keuken-achterwand. Anette heeft met fotoshoppen onze afbeelding perfect gemaakt, echt tot in de kleinste detail werkten we samen om verbeteringen aanbrengen. Nadat de afbeelding klaar was, werd er zeer zorgvuldig opgemeten en bij het plaatsen (toch altijd spannend!) bleek alles perfect te passen. Het eindresultaat is prachtig, onze keuken is nu een heel bijzonder object in ons huis.

Wat een mooie achterwand. De medewerkers willen onwijs graag helpen. Je kan geen vraag teveel stellen. Op- of aanmerkingen worden serieus genomen en meteen verwerkt. Snelle levering. Je wordt goed op de hoogte gehouden van het gehele proces. Bij een volgende keuken bestel ik hier weer een achterwand en ik raad het zeker aan bij anderen!

GRANDIOOS

Net wat ik hier boven schrijf, heel mooi.!!!!!! Mooi materiaal en mooie kleuren. We zijn heel goed geadviseerd bij onze keuze. En niet onbelangrijk, de ☕️☕️ was ook erg lekker.

mooie achterplaat besteld met eigen foto: Fantastisch gelukt

We zijn goed te woord gestaan bij het eerste bezoek en een paar keer terug gegaan om goed te zien en bespreken. uiteindelijk zelf een mooie foto aangeleverd en die is prachtig op de plaat gezet. Dankjewel

Ik ben er super blij mee