Super mooie keukenachterwanden

In een woord: GEWELDIG! In 3 afspraken alles geregeld van informatie over mogelijkheden, ontwerp en offerte tot plaatsen keuken achterwand. Professionele begeleiding en advies....zelfs bij extreme drukte en naderende vakantiesluiting. Heel tevreden met eindresultaat. Zie foto’s die ik in bijlage meestuur.

Goed geholpen in de winkel werd goed meegedacht. Twee ontwerpen laten maken op de computer zo had je een heel goed beeld hoe het zou worden. Maar in het echt is het nog mooier. Erg blij mee.

Visualls werkte perfect mee met onze speciale wens

Visualls heeft ons zeer goed geholpen met onze wensen en werkte goed mee met onze wens om een gedeelte eerder te ontvangen. Wij zijn zeer tevreden.

Goede service, duidelijke afspraken die ook nagekomen worden.

We zijn geholpen door vakkundige en eerlijke mensen. Gewoon duidelijk en goede service

prachtige keuken achterwand

Grote keuze. Veel inspraak in print. Goed geholpen. Vriendelijk personeel

Supermooie achterwand voor mijn keuken

Samen met Anette hebben we een mooie uitsnede van een foto van een schilderij van mijn zus gemaakt. Dit is nu een superwaardevolle achterwand van mijn keuken. Visualls pakt alles samen op, op een superklantvriendelijke manier.

Goede service, mooie achterwanden, ruim assortiment

Visualls heeft een ruim assortiment aan achterwanden en pmaten. Het zijn hele aardige mensen die graag met je meedenken. Ze laten je ook precies weten of je dingen zelf kan doen of niet. Goede service. Geen 10 omdat de levertijd erg lang is.

Snel en kwaliteit

Een schitterende achterwand laten maken met een eigen foto. Snel opgemeten, geleverd en gemonteerd. Knap staaltje werk en een schitterende herinnering in onze keuze aan onze reis naar Canada!

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

We zijn bijzonder tevreden met het resultaat. Zeer goed, vriendelijk en vakkundig geholpen om het beste resultaat van de afbeeldingen op de keuken achterwand te krijgen.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

zeer positief over de snelle levering en goede kwaliteit service staat nog hoog bij dit bedrijf

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Prachtig plaatje ontvangen voor op de muur bij de vaatwasser. Bij het ophalen van de het plaatje werd pas duidelijk in de showroom dat er heel veel keuze is. Zeker de moeite waard om daar eerst te gaan kijken!

Ondanks dat het handwerk is zou het fijn zijn als de levertijd ietsje sneller zou kunnen. Maar je krijgt waar voor je geld!

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Klantgericht, behulpzaam, proactief en creatief. Echt alles kan! SUPERblij met het eindresultaat!

Proces duurt lang. Het zou fijn zijn om de diverse te nemen stappen meegenomen te worden. Dan is het voor het gevoel minder lang, omdat je voortgang ziet. Nu komt er af en toe een onpersoonlijk mailtje met als strekking dat het goed gaat (...) Eén deel was bij levering beschadigd en moest opnieuw. Dat is jammer dat je na zo'n wacht periode met een half af product zit. In 2 weken is het hersteld, wat een nette periode was.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Goed advies gekregen. Duidelijke afspraken worden ge-emaild. Geschikte kit om zelf het glas te monteren is ook bij hun te koop.

Beschikbare of voorbeeld foto's voor viasualls in de showroom presenteren. Op internet vond ik het lastig te bekijken.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Relaxed en ervaren plaatsing

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Prime geholpen duidelijke informatie

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Dit is een ouderwets goed bedrijf. Fijne mensen zeer behulpzaam en bekwaam. Het is de moeite zeker waard om eens te gaan kijken in Deftgouw.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Ze denken goed mee met je wensen. Bij ons duurde het lang voor we een keuze konden maken, dit was geen probleem.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

2x een achterwand met ral-kleur besteld en 2x dik tevreden. Er werd met ons mee gedacht op gebied van kleur en afmeting. 2e keer konden we zelfs telefonisch bestellen, dat scheelde ons in de chaos van de verhuizing weer een ritje naar Delft. Super al met al.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Heel fijn geholpen en goed meegedacht. Ook het bedrijf die het heeft geplaatst heeft het netjes gedaan.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Denken goed mee

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Veel keus en goed advies.

Het product is bij het afhalen reeds ingepakt. Je moet dit weer open maken om te kijken of alles goed is. Hier moet je tenslotte voor tekenen.

Over Visualls.nl