Nooit twijfelen, gaan kijken en doen :-)

De achterwand bij Visualls kopen is super fijn. Het zijn oprechte aardige mensen, goed advies en je kan met alle vragen bij ze terecht. Het is echt heel leuk om je keuken bij de een te kopen en de achterwand bij Visualls. Omdat het niet in één keer klaar is ben je als de keuken compleet is weer helemaal opnieuw blij. Mocht je twijfelen ga gewoon langs. De keuze is groot en kwaliteit is goed. Dit is mijn ervaring, ik heb dus zeker geen spijt van mijn keuze gehad.

Mooie keuken achterwand en prima service

De bestelde achterwand is heel mooi geworden. Vriendelijk geholpen bij het uitzoeken. Levering en plaatsing is goed verlopen.

Precies zoals wij wilde.

Wij zijn bij de showroom eerst wezen kijken. We werden heel hartelijk ontvangen. Niets was teveel gevraagd. Van alles hebben we besproken qua mogelijkheden. Toen wij iets uitgezocht hadden, hebben de dames een ontwerp gemaakt zoals het in onze keuken kon passen. Wij vonden het gelijk al geweldig. En zo werd het ook gemaakt. Alles besteld, betaald en wat later werden de 2 achterwanden gemonteerd. En ja, nu alles erop zit zien wij dat het nog mooier is dan eerst. Wij zijn heel dankbaar voor deze dit geweldige resultaat.

simpel weg een top bedrijf

Vakkundig personeel en goed op elkaar ingespeeld. Anette heeft ons geholpen en niets is werkelijk teveel, heel erg goed advies gekregen en voorbeeld zelf gemaakt in de afbeelding van onze keuken wat een goed beeld gaf hoe het eruit ging zien.

Bij aankoop goed advies en plaatsing prima!

De informatie over de verschillende soorten achterwanden was goed en naar onze mening compleet. Onze wensen geïnventariseerd en aan de hand daarvan tot een keuze gekomen samen met de verkoopster. Niet opdringerig maar heel geduldig!

Wederom Topservice!

Wederom weer een topservice, uitleg in een ongedwongen sfeer! En zelfs na een paar jaren weer in de showroom te staan werd er gezegd of wij eerder een aankoop hadden gedaan, wat heel leuk was om het te horen van Johan.

Meedenken en goede service/kwaliteit

Voor het maken van de achterwand voor onze keuken hebben we een goede begeleiding gehad en de nodige tips ontvangen. Met een eigen foto is een mooi concept gemaakt, welke geheel naar onze wensen is bijgeschaafd tot het uiteindelijke resultaat. De levering was volgens afspraak. Wij zijn blij met onze keuze voor Visualls.nl

Wij zijn zeer tevreden over het resultaat van onze achterwand in de keuken. Vanaf het moment in hun showroom tot aan de montage is alles super verlopen. Heel mooi dat ze ook eerst je een aantal ontwerpen laten zien in combinatie met de keuken. Ook de montage is netjes gedaan. Zeker een aanrader.

Hele fijne begeleiding en super resultaat!

We zijn heel uitgebreid en vriendelijk begeleid om te komen tot het ontwerp dat echt bij ons past! De uitvoering is prima en ook de plaatsing ging goed.

Waanzinnig !

De RVS butler uitvoering, 240cm breed, ziet er geweldig uit ! Onwijs breed assortiment foto's waar uit te kiezen, niks is te gek. Thuis op laten meten, na week 7 binnen en gemonteerd inclusief uitsparingen schakelmateriaal. dus eigen schakelmateriaal zo weer terug erop. Goed geholpen in de showroom door Sylvia, topper !

Een mooi product en top service

We waren op zoek naar een glazen achterwand voor onze nieuwe keuken. Bij Visualls zijn we goed geadviseerd en hebben we de achterwand besteld. Volledig volgens de planning is deze geleverd en het eindresultaat is naar volle tevredenheid.

Mooie glasplaat voor achterwand keuken

Zeer tevreden over de service en levering van onze mooie glasplaat in kleur voor onze nieuwe keuken. Ruime keuze in alle kleuren en maten voor een nette prijs en duidelijke afspraken.

Geweldig.

Het was even wachten, maar wel de moeite waard. Het is in een woord prachtig, precies wat ik verwachtte.

Super geweldig!

Goede kwaliteit, service en betaalbaar. Ga zo door!

TOP !

In 1 woord alles prima. Goede service en perfecte aflevering. Geheel alles naar onze wens uitgevoerd. Dank !

Geweldige samenwerking en een waanzinnig eindresultaat!

Boven verwachting! Mijn drumkit zoals ik die elke dag zie in mijn eigen studiootje. Als ik aan het aanrecht sta vergeet ik of ik de kraan aan wil doen of plaats wil nemen achter m’n instrument. Het heeft vele foto’s uit verschillende hoeken opgeleverd en uiteindelijk was het die ene die het meest matchte. Dankzij het geduld en onwijze enthousiasme van Sylvia en de medewerking uiteraard van haar collegae en het hele team van Visualls, die daar de tijd voor beschikbaar stelden om echt tot een topstuk te komen, is dat zeker gelukt! Ik denk dat ik een unieke keukenachterwand heb met m’n eigen conga’s en drumkit en ‘t is echt boven verwachting. Zo mooi en scherp en in de juiste verhouding en geweldig goed ingemeten en gemonteerd. Chapeau voor jullie…….een aanrader voor iedereen die aan iets unieks denkt in de keuken of anders misschien wel boven je bed! …., who cares…..Top!

Veel keus

Geweldig geholpen en heel veel keus in achterwanden voor de hele keuken of een gedeelte. Ook eigen ontwerp is mogelijk. Wij zijn heel blij met onze achterwand. Foto volgt als de keuken klaar is.

Superblij met mijn spatwand van Visualls

Bij de inrichting van onze nieuwe keuken vroegen we ons af wat voor spatwand we wilde. Op TV zagen we topkok Leon Mazairac die in zijn keuken een achterwand heeft met een oude fotoafdruk, en zodoende kwam op het idee van onze foto. Het gaat om een heel oude foto uit 1964 van mijn vader die les geeft in de horecakeuken van de GTS in Breda aan zijn klas koks. Een foto uit het familiealbum met voor mij heel persoonlijke herinneringen. Het was echter de vraag of deze nostalgische oude, wat wazige foto bruikbaar zou zijn om uit te vergroten. Zoekende op het internet naar een bedrijf die dit hopelijk kon uitvoeren, kwamen we uit bij Visualls. Al snel kregen we diverse voorbeelden van hoe de uitvergroting zou worden en die was boven verwachting. De communicatie met mensen van Visualls verliep steeds snel en mijn vragen werden accuraat beantwoord. Visualls heeft een prachtige uitvergroting weten te vervaardigen van 90 x 150cm die keurig netjes en binnen de gestelde levertijd thuis is bezorgd. De prijs en kwaliteit van het geleverde is uitstekend. Onze spatwand achter het fornuis is nu de blikvanger van de keuken. Unieker, persoonlijker en sfeervoller kan een keuken gewoonweg niet worden. Super gedaan Visualls. Echt heel hartelijk dank voor het prachtige resultaat.

Prachtig functioneel en duurzaam Satijn mat glas keukenachterwand van Visualls

Vandaag is de mooie keukenachterwand in satijn mat glas van visualls (https://www.visualls.nl/collectie_matglas.html) geplaatst. Super blij met het hele proces van het vroege gesprek in de showroom tot aan de levering en installatie. Ook uitstekende service dat het mogelijk was om verschillende tegels te lenen en zo thuis verschillende kleuren te bekijken. Ging uiteindelijk voor dezelfde kleur als de muur RAL DESIGN 2509005. De keukenachterwand toe een prachtig functioneel en duurzaam tintje aan onze nieuwe keuken.

Geweldig eindresultaat

Vanaf het begin dat we met Visualls in contact kwamen gaf het een goed gevoel. We zijn heel goed geholpen om tot de juiste keuze van de fotoglasplaat te komen. Niks is teveel voor ze en ze denken echt goed met je mee. Je hebt hier nog echt persoonlijk contact met de medewerkers. Het eindresultaat mag er dan ook echt zijn. De fotoglasplaat hebben we ook laten plaatsen via VIsualls en ook dit naar volle tevredenheid. Met een 8 nemen hun geen genoegen in hun werk dus ook hier alles tot in de puntjes verzorgd. Het hele team van Visualls bedankt voor alles en met extra dank voor Anette voor het meedenken en ontwerpen en Rene voor het inmeten en plaatsen van de plaat.