Geweldig eindresultaat

Vanaf het begin dat we met Visualls in contact kwamen gaf het een goed gevoel. We zijn heel goed geholpen om tot de juiste keuze van de fotoglasplaat te komen. Niks is teveel voor ze en ze denken echt goed met je mee. Je hebt hier nog echt persoonlijk contact met de medewerkers. Het eindresultaat mag er dan ook echt zijn. De fotoglasplaat hebben we ook laten plaatsen via VIsualls en ook dit naar volle tevredenheid. Met een 8 nemen hun geen genoegen in hun werk dus ook hier alles tot in de puntjes verzorgd. Het hele team van Visualls bedankt voor alles en met extra dank voor Anette voor het meedenken en ontwerpen en Rene voor het inmeten en plaatsen van de plaat.

Geweldig eindresultaat

Maakt onze nieuwe keuken af!

Zeer goede ervaringen met Visuals. Van het ontwerpproces tot en met de montage houden medewerkers van Visualls je steeds op de hoogte. Het uiteindelijke resultaat is heel mooi en uniek.

Bij Visualls nemen ze alle tijd voor je

Bij Visualls nemen ze alle tijd voor je. Het ontwerp moet uiteindelijk toch perfect zijn. Het idee wat we hadden voor de achterwand van onze nieuwe keuken bleek toch anders uit te pakken toen we de 3D tekening zagen, dan wat we in ons hoofd hadden. Na lang zoeken, zonder een goede keuze te kunnen maken, kregen we enkele suggesties van Anette. Daar zijn we verder mee gegaan en kwamen uiteindelijk de afbeelding tegen die klopt bij de keuken. We zijn er enorm blij mee! Het maakt de keuken net wat anders en meer van jezelf.

Prachtige achterwand

De achterwand die uiteindelijk in mijn keuken is aangebracht is het resultaat van het vertalen van mijn wensen in materiaal, kleuren en figuren/foto's. Het werk van Visualls wordt dezerzijds hogelijk gewaardeerd. In een paar gesprekken met Anette van Visualls leverde dit een bijzonder fraaie en originele achterwand op.

Overtreft onze verwachting :-)

Het is toch altijd een gok een afbeelding die je mooi vindt, uitvergroot in je keuken. Maar het past perfect, mooie overloop naar het aanrecht. Echt super. Het proces ook top, duidelijk de verwachtingen gemanaged. En ook als er een klein dingetje tegenzit, wordt dit naar alle tevredenheid opgevolgd en opgelost.

De keukenachterwand is supermooi geworden!

Fijne zaak in Delft met vriendelijk personeel. De verdere communicatie verliep goed, via internet, om de foto te beoordelen en aan te passen die op de achterwand zou komen. De monteur die de achterwand kwam plaatsen was erg vakkundig en werkte heel netjes. We zijn erg blij met het eindresultaat.

Zeer mooi product, goede prijs!

Geeft onze moderne keuken de finishing touch. I.c.m. de hoogglans witte keuken komt het RAL glas in verkeerswit helemaal tot z'n recht. T.o.v. tegels wel een stukje duurder, maar zoveel strakker. En op totaal prijs van de keuken wilde we daar niet op bezuinigen. Gekozen voor zelf meten en installeren. Ben je niet handig en wil je zekerheid, lekker uitbesteden. Visualls.nl echt een aanrader!

GEWELDIG

Wij wilden een nieuwe spatwand in de keuken, na googelen kwamen wij uit bij Visuals in Delfgauw . Geweldig geholpen de eerste keer door Sylvia met haar adviezen en de tweede keer door Anette die de ontwerpen maakt. Gewoon niks is te gek, onze keuken is echt top geworden met de achterwand Herbs and Spices. Ook dank zij het meedenken van Anette met het invullen van de diversen afbeeldingen, waar de afbeeldingen het beste uit zouden komen, En niet te vergeten onze toilet met Cheeta. Deze is gelijk door Visualls op hun site gezet. komt echt perfect uit, Ook niet vergeten, de mannen die zijn komen, in meten en plaatsen. Niks anders als lof ook voor hun. Visualls bedankt voor alles. Bert en Trudie,

Top product!

Goed advies in de showroom, snelle offerte, inmeten zeer professioneel en het uiteindelijk plaatsen idem. Zeer tevreden over het hele proces.

Top product en heldere uitleg

Een glazen foto achterwand besteld bij visualls. Voor ons was het concept geheel nieuw. In de showroom werd een en ander duidelijk uitgelegd. Visuals heeft goed werk en alles op tijd geleverd

Ons bezoek aan de showroom was al erg leuk! We werden professioneel en op een vrolijke, ongedwongen manier geholpen. De producten zijn mooi en de verdere afhandeling was prima! Wij hadden een eigen foto en was eigenlijk niet helemaal geschikt als achterwand, wij zijn er toch voor gegaan en het is prachtig geworden. Van dichtbij is het ietwat korrelig, waarvoor gewaarschuwd was, maar dat weegt niet op tegen de mooie herinnering die we aan die foto hebben. Ook de levering was binnen de aangegeven levertijd en het product was prima verpakt. Kortom: chapeau voor Visualls!

Het mooie kunstwerk / achterwand is geplaatst De parel van de keuken

Vriendelijke mensen, goede adviezen.

Vriendelijk en goed geholpen. Schitterende glasplaten aangeschaft, precies zo als we ze wilde hebben. In één woord geweldig!

Ge-wel-dig

Visualls heeft ons aan een geweldige achterwand voor onze blauwe keuken geholpen. Omdat de keuken een speciale kleur heeft en ook nog een soort van gewolkt blad heeft, was het best lastig om daar het juiste kleurtje en plaatje bij te vinden. Maar dat is gelukt!! Ze hebben echt met ons meegedacht, want de effen kleur die wij in gedachten hadden, bleek helemaal niet te matchen met het blad én de afbeelding op de glasplaat. Maar nu is het een perfect geheel, en zijn wij er heel blij mee. Een achterwand van Visualls is dus een dikke aanrader.

Deskundig advies en prachtig product

Wij werden in de showroom te woord gestaan door een deskundig team dat snel in de gaten had wat wij wel en niet mooi vinden. De achterwand is van een soort metaal meegespoten in de muurkleur. Voor ons een mooie oplossing in de keuken die zichtbaar is vanuit de woonkamer. Wij zijn superblij met het prachtige resultaat.

Prima meegedacht over het concept

Door COVID en foutje tijdens productie wel wat geduld moeten hebben. Maar het eindresultaat mag er zijn!

In mijn sas met mijn keukenachterwand.

Fijn geholpen bij de aanschaf van mijn keuken achterwand bij Visualls.nl

Super mooie keukenachterwand

Wij hebben een prachtige keukenachterwand met eigen foto van heide. besteld bij visualls. Er werd goed meegedacht over hoe we deze foto het beste konden inpassen in de keuken. De drie panelen lopen perfect in elkaar over. Het plaatsen van de panelen is inderdaad prima zelf te doen als je een beetje handig bent. Een aanrader dus.

Dit bedrijf en zijn medewerkers weten wat ze doen. Ze hebben ons goed geadviseerd bij het kiezen van een keukenwand. Ze zijn ook vriendelijk en zeer beleefd naar hun klanten. Ze hebben heel goed werk geleverd. Kortom, we waren erg blij met onze keukenwand. We bevelen ze van harte aan! Bedankt Visualls!!

Uitstekend ,vriendelijk ,deskundig

Mijn ervaring met dit bedrijf was bijzonder goed. Hartelijk ontvangen en duidelijke uitleg en afspraken gemaakt. Dit bedrijf denkt ook met je mee wat wij erg fijn vonden. Zodra we de achterwand 5 meter lang geplaatst hebben maken wij nog foto,s.

Prima ondersteuning bij ontwerp en perfecte uitvoering

Er werd goed meegedacht met onze keukensituatie en diverse eigen foto's werden in een simulatie weergegeven. Na ampele overweging is aan 1 wand gekozen voor satijnglas en aan de andere wand voor een foto waardoor we nu elke dag in een vakantiesfeer in onze keuken kunnen zitten. De wand met de foto heeft diverse hoogteverschillen en moeilijke hoekjes. De monteur heeft dit perfect verwerkt waardoor het lijkt of we vanachter het fornuis zo naar buiten kijken.

Voortreffelijk

Ten eerste een fijne ervaring met dit bedrijf, alle tijd werd er voor ons genomen. Ten tweede kregen we eerst voorbeelden toegemaild met verschillende uitsnede, voordat je uiteindelijk de bestelling doet. Ten derde is het betaalbaar Ten vierde is het makkelijk aan te brengen. Wij zijn zeer tevreden over het uiteindelijke resultaat.

We zijn er superblij mee!

Twijfel tussen zwart/wit en kleur is kleur geworden. We vonden het een beetje spannend hoe het uit zou pakken, maar zijn er superblij mee! Mooier dan we van te voren konden bedenken!

Fantastisch!

Wij hebben onze mooie achterwand geleverd gekregen. Super goede service bij het bestellen, ontwerpen en monteren van de wand. We zijn zeer tevreden. Bedankt iedereen van Visualls!

Distributieweg 6

2645 EJ Delfgauw