Mooie keukenachterwand!

Visualls is een bedrijf met fijne mensen die met je meedenken en kwaliteit leveren. Complimenten voor Anette die engelengeduld had om na diverse afbeeldingen en ontwerpen tot een mooi eindresultaat te komen. Het maakt de keuken helemaal af. Bedankt!

Onze nieuwe glazen spatplaat was beschadigd na een telefoontje en laten zien van foto’s van de beschadiging glasplaat terug gebracht en hebben ze dit vakkundig gerepareerd.

Goed geholpen en een mooie achterwand!

Prachtig!

De achterwand maakt onze keuken helemaal af. Goed geadviseerd, mooi gemonteerd.

Fijne winkel & goede service

Showroom met grote collectie keukenwanden en behulpzaam personeel. Vlotte afhandeling van de opdracht (inmeten, produceren en installeren) ondanks meerdere weken vakantiesluiting. Aanrader!

Super blij!!!

We zijn zo blij met de achterwand in de keuken. De manier waarop je geholpen wordt, is echt geweldig. Ze denken met je mee, wanneer je een vraag stelt via de mail, krijg je binnen no time een antwoord. Het gaat heel ongedwongen en leggen je niets op. En het eind resultaat is verbluffend mooi!!

Wat n super mooi resultaat

De contacten verlopen heel prettig, komen de afspraken ook heel netjes na. Denken goed met je mee en komen met leuke ideeën. Top service En het eindresultaat is super gaaf geworden

Vakmanschap

Vriendelijk en vakkundig geholpen en geadviseerd! Tussen bestellen en plaatsing werd ik keurig op de hoogte gehouden over de status van mijn bestelling en het ingemeten en plaatsen verliep ook vlekkeloos! Het resultaat mag er wezen. Super blij mee!

Mooi eind resultaat

Na vele plaatjes te hebben bekeken en met ondersteuning van Visualls, een mooi eindresultaat!

Adequaat betrouwbaar onderhoud.

Wij zijn blij de garage gevonden te hebben die onze wagen gaat onderhouden . Vriendelijk en betrouwbaar.

Dankzij Visualls.nl heeft onze keuken de 'Wauw-factor' gekregen.

Nadat we onze nieuwe keuken hadden uitgezocht, zijn we op facebook Visualls.nl tegengekomen. Sfeer geproefd op de zaak in Delfgauw en een keuze gemaakt voor wat betreft de achterwand. Ons idee is aangepast door de ontwerpster. Zij heeft een perfecte achterwand samengesteld. Een kundige monteur is gekomen om op te meten en te plaatsen. Onze eetkeuken heeft nu een 'wauw-factor'. Dank je wel.

Top ervaring

Super geduldig personeel, vond het lastig een keus te maken maar wij zijn super tevreden over het eindresultaat.

Super.

Goede en vriendelijke service. Mooi product.

Adembenemend resultaat

De achterwand is van zeer goede kwaliteit een prachtige eyecatcher in onze keuken. Geweldig dat je een eigen foto als achterwand kan bestellen. Communicatie erg snel en heel fijn, goed advies. Zeker heel fijn en goed bedrijf, complimenten hoor.

Leuk, jong en modern bedrijf.

Wij zijn heel blij met de achterwand voor de keuken. De keuken ziet er nu veel beter uit, het brengt de keuken echt tot leven.

Een achterwand op de voorgrond

Een achterwand bij het aanrecht moet functioneel zijn om de spatten bij het koken en handen wassen niet tot ergernis te laten leiden. De wand moet uiteraard ook cosmetisch "ogen". Sylvia en haar collega's weten deze combinatie perfect samen te laten gaan. Wij hebben een mooie achterwand welke op sommige momenten op de voorgrond treedt: gemak bij het schoonmaken en een lust voor het oog. Visuall,nl, dank jullie wel!

Top service!

Heb goed kunnen overleggen en precies mijn wensen kunnen aangeven. Heel tevreden met het resultaat. Bedankt.

Friendly… helpful en professional

… friendly professional super mooi spul

geweldig

We zijn eerst gaan kijken in de showroom in Delfgauw. Daar werden we prima geholpen, kregen uitleg over Visualls. Thuis door een hele hoop foto´s gekeken op de FB pagina van Visualls en daarvan voorbeelden gekozen. Deze voorbeelden werden door ons contactpersoon in onze keuken gefotoshopt, zodat we goed konden zien hoe het werd. Na een paar keer heen en weer gemaild te hebben, hebben we een keus gemaakt. Contactpersoon dacht goed met ons mee, we hadden toch behoorlijk wat verschillende voorbeelden uitgezocht, maar niets was te veel. De achterwand is netjes geplaatst en is geweldig! Superblij met onze nieuwe achterwand.

Ontzettend blij met het resultaat

Goed contact met het bedrijf. Uitvoering perfect. Nu en we iedere dag het strandgevoel in huis! Zo blij mee.

Warm aanbevolen

Heel goed contact en een goede prestatie

Tijdens onze afspraak hing er een ontspannen prettige sfeer. Wij werden goed geadviseerd in onze wensen. Resultaat is ook supermooi geworden.

Super mooie achterwand

Vandaag mijn achterwand geleverd en wat is het mooi geworden. Zo blij mee kan er naar blijven kijken. Super mooi resultaat. En wat een service. Zo goed geholpen door iedereen.

Superblij met onze Visualls achterwand in de keuken!

Visualls heeft een enorme keuze voor een leuke en aparte achterwand voor in je keuken (of elders in je huis) Ze zijn zeer vriendelijk en behulpzaam zodat je tot een goed keuze kunt komen.

Goede ondersteuning in ontwerpproces. Ontwerp kon aangepast worden tot die perfect was. Heldere afspraken in de offerte. Netjes uitgevoerd. Contact verliep ook prima.