Goed geholpen en een mooi eindresultaat

Bij het bepalen van mijn keuze voor een achterwand voor mijn keuken en bij het maken van het ontwerp, werd ik enthousiast en geduldig geholpen. We hebben de achterwand zelf opgehaald. Deze was keurig en stevig verpakt. Het monteren ging heel eenvoudig met montagekit. Ik ben heel blij met het eindresultaat, het maakt mijn keuken echt af.

Goeie service en goede kwaliteit. Ziet er geweldig uit. Zeer aan te bevelen.

Grote klasse!

Mijn complimenten voor de wijze waarop wij zijn ontvangen en geholpen! Het uitgebreide assortiment biedt ruim voldoende keuze. Ondanks de beperkingen in deze Corona-tijd zijn wij uitstekend te woord gestaan en heeft Visualls alles uit de kast gehaald om een goede indruk te maken. Juist door deze aandacht waren wij snel overtuigd van onze aankoop en was de deal snel beklonken. Ook de voortgang en afhandeling was perfect geregeld. Bedankt voor jullie professionaliteit. Fijn om dit zo te mogen ervaren.

ziet er zee rgoed uit.

De achterwand is precies zoals wij wilden. Om een keuze te maken was het mogelijk diverse monsters mee naar huis te nemen om deze in de nieuwe keuken te plaatsen.

Ontroerd na het zien hoe het geworden is

Nadat we eens rondgekeken hadden en met eigen ontwerp gevraagd hadden naar een offerte bleek dat Visualls de beste prijs had waar wij tevreden mee waren. Dankzij uitstekende communicatie over hoe het ontwerp moest worden, wisten we wel hoe het er uit zou komen te zien. Nadat ook de monteur was geweest om het in te meten, kregen we een uiteindelijke foto van onze keuken met daarin het ontwerp geplaatst, hierdoor werd nog duidelijker hoe het moest worden. Echter toen eenmaal de monteur de glasplaat had uitgepakt en aan geplaatst had, was ik eigenlijk onverwacht toch wel behoorlijk ontroerd om te zien hoe mooi het geworden was. Visualls heeft hierin zo mooi werk geleverd, dat ik niets anders dan lof heb. Ook mijn familie en vrienden vinden het werkelijk een pracht om te zien. Zou ik Visualls aanbevelen? Jazeker wel!

Super mooie achterwand

We zijn heel erg tevreden hoe dat wij geholpen zijn alles ging in goed overleg en tot in de puntjes verzorg zijn heel erg tevreden met het eind resultaat

uitstekend

correct en snel offerte traject meedenken met het ontwerp uitstekende uitvoering

Na een bezoek in de showroom hier een kunststof achterwand voor de nieuwe keuken besteld. Heel fijn dat alles mogelijk is. Na inmeten kregen we een impressie via de mail welke we nog aan onze wensen aan konden passen. Na goedkeuring is het besteld en gemonteerd door een monteur. Het resultaat is prachtig en erg origineel.

Bij de afspraak heel goed meegedacht door Sylvia waardoor we meteen heel enthousiast waren. Het ontwerp proces in met Anette verliep ook heel soepel en goed; geen enkele aanpassing of vraag was te veel. Hee erg tevreden! Zeker aan te raden

top!!

goede service, nemen de tijd voor je en luisteren aandachtig wat je wensen zijn. Geven super goed advies en komen hun afspraken na. Bij het ophalen van de achterwand was een stukje beschadigd, dit zonder pardon omgeruild en alles keurig voor elkaar. wij zouden zeker andere aanraden om eens ´out of the box´ te denken bij een achterwand want er is zoveel mogelijk dan alleen maar tegels, echt geweldig.

Super resultaat.

Deskundige begeleiding. De afdruk zo aangepast dat alles zichtbaar is.

geweldig

We zijn door Anette geholpen met onze keukenspatwanden en het resultaat vinden wij heel erg geslaagd. Anette denkt mee en communiceert goed en snel. Bij een volgend huis zullen we zeker terugkomen.

klasse!!

Wij twijfellaars hebben 10 keer een foto aangeleverd en elke keer werd er weer een nieuw ontwerp gemaakt. We hebben nu een prachtige keukenwand hangen , helemaal naar het zin !! Wij zijn zeer blij met Visualls!!!

Snelle en correcte levering!

Onze keuken was al een plaatje maar met de Visualls (aanrecht) achterwand is het helemaal TOP geworden!

Het heeft even geduurd! Maar het resultaat is prachtig!

We zijn heel erg blij met de mooie achterwand! Het is helemaal naar onze zin! Annet heeft ons een goed idee gegeven met de tekening van de achterwand! We zijn heel blij met het advies en het resultaat,

Super blij met onze skyline en koffiecorner. Foto’s volgen zsm.

Enorm veel keuzemogelijkheden, fantastisch eindresultaat !

Door de medewerkers van Visualls werd ons een enorm aantal keuzemogelijkheden gepresenteerd, waarna wij met elkaar een eerste keuze konden maken: een egale kleur, mat glas. Maar welke kleur dan? Tip: bij de bouwmarkt een aantal potjes testverf gehaald en uitgeprobeerd op hardboard. Lang verhaal kort: na 9 potjes waren we zeker van de kleur. En na een paar weken geduld werd de glazen achterwand voor onze keuken geleverd. Fan-tas-tisch !!

de kerst op de taart - maakt de keuken echt "af"!

wij vinden de in onze keuken geplaatste achterwand van ruim 3 meter met allerlei kleurrijke kruiden erg decoratief, de keuken een extra uitstraling geven en makkelijk bij de onvermijdelijke spetters. begeleiding en installatie vanuit Visualls was simpelweg prima. de investering dubbel en dwars waard!

Dagelijks genieten van een schitterend eindresultaat,in één woord, fantastisch!!!!

Via de duidelijke website en een bezoek aan de showroom waren we overtuigd van onze keuze voor Visualls. Heldere afspraken en goede communicatie vanaf het begin en middels een aantal mooie en duidelijke conceptfoto's vooraf zijn we uiteindelijk voor het definitieve ontwerp gegaan en genieten hier dagelijks van. De dame van Visualls heeft ons buitengewoon vriendelijk geholpen en voortdurend op de hoogte gehouden van de ontwikkelingen. Ook de montage en afwerking zijn, met inachtneming van de Corona maatregelen, voortreffelijk verlopen en strekken tot voorbeeld. Kortom, we hebben TOP ervaring en een prachtige keuken-achterwand. Chapeau

Goed advies en super blij met het resultaat

Via internet bij Visualls terecht gekomen. We zijn heel leuk geholpen en hebben prachtige achterwanden voor de keuken uitgezocht. De platen zijn strak gemonteerd en geeft onze nieuwe keuken een nieuwe dimensie

Visualls.nl Super goed geholpen

We hebben een super goede ervaring met Visualls , het ontwerp wat we wilde heeft men fantastisch uitgewerkt, alle moeite is gedaan om dit mooie resultaat te krijgen.

Helemaal top!

Goed geholpen super tevreden over het resultaat. Direct bij binnenkomst voel je al dat het allemaal klopt!

met deze achterwand is onze keuken weer als nieuw

Bij Visualls krijg je echt waar voor je geld. Na het uitkiezen van een achterwand wordt er net zolang aan het ontwerp geschaafd tot het volledig naar je zin is. wij zijn dan ook superblij met het eindresultaat.

Met alle geduld is een prima resultaat behaald.

Niets was voor de medewerkers te veel. Dus mijn complimenten. Chapeau. Met het resultaat zijn wij heel blij. Er was veel te kiezen. Dat maakt de keuze wel moeilijk. Met vriendelijke groeten, John en Paula Arkeveld

Super klantvriendelijk en oprecht

Inmiddels hebben wij hier een 2e bestelling geplaatst en reeds ontvangen. En net zoals de eerste keer super vriendelijk behandeld. Duidelijkheid, meedenken is het creo! Goede tips, zoveel mogelijkheden en voorbeelden. Duidelijkheid over de prijzen. Erg transparant allemaal. Zeer tevreden over Visualls!!

Distributieweg 6 2645 EJ Delfgauw