Super klantvriendelijk en oprecht

Inmiddels hebben wij hier een 2e bestelling geplaatst en reeds ontvangen. En net zoals de eerste keer super vriendelijk behandeld. Duidelijkheid, meedenken is het creo! Goede tips, zoveel mogelijkheden en voorbeelden. Duidelijkheid over de prijzen. Erg transparant allemaal. Zeer tevreden over Visualls!!

Mijn keuken werd pas compleet met een Visualls achterwand

Wij zijn na 3 jaar zoeken naar een geschikte achterwand in onze keuken eindelijk voorzien van een Visualls achterwand. Ondanks alle corona maatregelen heeft Visualls ons perfect ondersteund zodat wij toch nog met een prachtige keuken nu verder kunnen. Voor mijn volgende woning zal ik zeker wederom een Visualls achterwand laten plaatsen.

Uitstekend!

Visualls Delfgauw kan ik van harte aanbevelen! Heel fijn geholpen, zonder opdringerig te zijn! Ook over het plaatsen door de monteur zeer tevreden!

Super eindresultaat

Er was wat vertraging, stukje verkeerd gemeten en wat beschadigd. Super opgelost en uiteindelijk een prachtige achterwand. Helemaal blij mee.

met enige vertraging een goed resultaat

Na een goede start met het uitzoeken van de print was het wachten op het moment van plaatsen van de spatwand. Helaas was er een fout in de print en moest ik langer wachten totdat de wand geplaatst kon worden. Nu is de spatwand geplaatst en ben ik zeer tevreden over het eindresultaat. De service bij alle stappen was prima; aandacht, tijd, meedenken en goede kwaliteitscontrole bij de aflevering en duidelijke communicatie bij de vertraging. Ik ben tevreden.

Ik ben heel tevreden over VISUALLS, ze nemen de tijd om je goed te helpen.

Ik werd goed ontvangen door Visualls en samen hebben we iets moois uitgekozen. Met wat foto’s en aanpassingen zijn we akkoord gegaan met de achterwand van mijn nieuwe keuken. Vanaf begin tot eind werd ik heel goed begeleid wat ik heel fijn vond.

Geen standaard achterwand maar iets speciaals

Wij gingen voor een glazen achterwand kijken maar toen we de voorbeelden zagen waren we meteen verkocht aan de speciale foto's e.d wat een keuze.

Heel relaxed, ongedwongen en een superproduct

Prettige winkelervaring, word je niet opgedrongen en een rijke sortering van producten. Een glaswand in je keuken is uniek, persoonlijk en een verrijking voor je keuken.

een mooie keuken achterwand geheel naar eigen keuze door een mooi en flexibel bedrijf

Tijdens onze oriëntatie voor een nieuwe keuken achterwand zijn we geweldig geholpen in de winkel in Delfgauw, bijna alles is mogelijk. Na opdracht is alles heel goed verlopen en ook volgens de afgesproken levertijd ingemeten en keurig netjes gemonteerd.

Perfectie op maat

Na een kort telefoongesprek zijn we bij Visualls langs gegaan om te kijken wat ze voor ons konden betekenen. Nou niks is teveel gezegd er is van alles mogelijk als achterwand. Je geeft de maten op , en de print die je wilt hebben. Teksten aangepassen is geen probleem. En snel het voorbeeld gekregen hoe het ging worden. Daarna besteld en daarna opgehaald en het was perfect verpakt . Top bedrijf

prettige ervaring van begin tot eind. ik ben fan!

uitgebreid advies gehad, offerte duidelijk. afspraken helder en ook nagekomen. inmeten en plaatsen was ook keurig!

super

we kwamen met een mooie zelfgemaakte foto naar de winkel. Daarna werden we goed op de hoogte gehouden en kregen we voorbeelden. er werd fijn gecomuniceerd. en het eindresultaat is geweldig.

Nadat wij zelf een verkeerde beslissing hadden genomen is het allemaal goed gekomen dankzij de hulp en service van Johan.

Na goede informatie van Visualls, zijn wij super blij met de achterwand in onze keuken.

Wij zijn erg goed geholpen , en wij werden steeds op de hoogte gehouden, hoe ver ze waren met de achterwand dat was heel prettig voor ons.

Professioneel bedrijf met zeer betrokken medewerkers, waardoor prachtig eindproduct.

Direct bij de eerste kennismaking valt de professionaliteit op en het enthousiast meedenken. Ook na plaatsing opdracht is het een fijn proces om met elkaar tot het beste ontwerp te komen. Het is niet gauw teveel om nog wat alternatieven te bedenken of wijzigingen door te voeren. Tot op het laatst wordt ook door de uitvoering gelet op hoe het beste resultaat gehaald kan worden. Een top ervaring, met een prachtig resultaat. Realiseer je wel dat het zelf bedenken, overbrengen, vertalen in een ontwerp en de uitvoering echt even wat tijd vraagt. Ik denk in ons geval dat het zonder vakantie periode 6 tot 8 weken geduurd zou hebben. Maar nogmaals de moeite waard.

Heel fijne mensen met oog voor detail en erg klantvriendelijk.

Onze keuze voor een mooie achterwand nieuwe keuken was al zeker. Nu nog even een leverancier. Wij maakten contact met VISUALLS door de opvallende website met veel info en montageinstructies. Dus op bezoek Delfgauw. Direct besloten we geen zoektocht naar alternatieven te doen. De sympathieke ontvangst en begeleiding in de keuzemogelijkheden waren doorslaggevend voor een directe koop. Het geleverde produkt met diverse heel mooie prints op een rvs look alu achtergrond is een echte eyecatcher. Service en oplettendheid van Anette en haar collega’s maakt ons heel tevreden. Tot de volgende keer , voor op een andere plaats in ons huis zoiets moois.

Prima tijdens verkoop en montage echter een (te) lange levertijd

Prima tijdens verkoop en plaatsing/montage echter een (te) lange levertijd

Top service! Het product boven verwachting!

Zijn zo fijn geholpen. We wouden een foto met tekst zwart wit en zijn vertrokken met een foto met kleur haha. Zoveel keus en zoveel mogelijk. Te gaaf!! Zijn heel blij met het eindresultaat!!

Goede kwaliteit, goede prijs, goede service!

Een geweldig product met een fantastische prijs, en bovendien hebben ze een geweldige klantenservice, altijd klaar om te helpen en zeer snel in het beantwoorden. De heer Meijer was super behulpzaam met tips om mijn panel zelf te installeren, en beantwoordde vrijwel direct al mijn vragen. Sterk aanbevolen!

Prettig contact en uitstekend eindresultaat

Zowel de contacten in de winkel als de monteur waren erg plezierig. De achterwand zorgt voor een zeer fraaie afwerking van de keuken.

De gladwand is echt heel mooi echt top

Wij hebben een goede ervaring met visualls, wij hebben de skyline van Dordrecht met de avond en als wij de lampen van de bovenkastjes aan doen dan is het net op de lampen op de glasplaat aan gaan en dat is echt heel mooi, echt top wij zijn bijzonder tevreden!

Een snoepje!

De reis zeker waard vanuit Groningen. Leuke ontvangst met heerlijke koffie. Duidelijke uitleg over de mogelijkheden met onze keuze. Na een aantal weken het eindresultaat die inmiddels onze keuken siert. Vanaf nu koken met uitzicht over zee!! Bedankt Visualls. Dus wil je iets origineels als achterwand, dan zeker de site van Visualls bezoeken

Zeer slechte service

Achterplaat was beschadigd, was onze schuld volgens verkoper Johan. Monteur had het niet gezien bij oplevering en het kon niet anders dan wij dat gedaan hadden. En voor oplevering getekend dus wilden ze niet meewerken aan een oplossing. Na veel telefoonverkeer een strip rondom geplaatst, mede door eigenaresse Sylvia geregeld. Echter dezelfde monster zag de beschadiging en gaf aan dat dit niet anders dan machinaal gedaan kon zijn. Nu...aantal weken later nog steeds geen bericht van Sylvia, die beloofd had nog even te bellen na de nieuwe oplevering..... Bedrijf met vriendelijkheid als je iets koopt maar gaat in het zand staan met hun hakken als je een klacht hebt.

Super blij met het eindresultaat!!

Wij zijn super blij met het eindresultaat van onze achterwand voor de keuken. Visualls denkt met je mee en adviseert waar nodig. Zeer goede communicatie en professioneel. Ik kan iedereen een achterwand van Visualls aanraden!

Prachtig een 10

Wij zijn zeer blij met het resultaat. Ook de man die de montage doet is zeer vakkundig

Distributieweg 6

2645 EJ Delfgauw