Zoals eerder goede ervaring

top!!

alles snel en netjes

eerst helaas verkeerde labels gehad( ze hadden verkeerde binnen gehad wat niet van buiten zichbaar was ) maar direct gratis de juiste opgestuurd gekregen (gratis) . Snelle afwerking en super service

Duidelijke site, snelle levering en goede prijzen.

Duidelijke site, snelle levering en goede prijzen.

op de site is het lastig zoeken, maar telefonisch zijn ze goed te bereiken, via de email ook. Prijzen zijn goed en snelle levering

ok

alles ok

Zéér snelle levering en goede labels

Snelle en perfecte levering van producten.

Snelle en perfecte levering van producten.

Fantastische service - prima product tegen superprijs

Ik maakte gebruik van de optie om gratis een rol te proberen. Helaas ontving ik alleen een rol en niet de houder die nodig was om hem te installeren in de labelprinter. Eén telefoontje loste dat op en ik ontving de dag erna de houder. Helaas werkte het toen nog niet. Einde verhaal dacht ik....Maar René is erg vasthoudend en wil coûte que coûte zorgen dat je tevreden bent. Ik ontving dan ook nog een andere houder en HET WERKTE! Nu superblij met de zeer goedkope rollen. Topbedrijf, topverkoper. Ik zeg: DOEN! Harriëtte, tandartspraktijk Eemsmond

Snelle service, goede prijs-kwaliteitsverhouding.

Vandaag bestellen, morgen in huis!

Super snelle levering

Al een paar keer besteld bij Labelspeed. Super snelle levering en top producten! Zeker een aanrader!

Prima service!

Goede service en prima labels!

Klantvriendelijk!

Denken heel erg mee met de klant!

Handig&snel

Makkelijke site en super-snelle levering!!

Top, snel en niet duur

Gewoon goede en snelle service. Super!

topbedrijf , perfecte service

al jaren trouwe klant bij labelspeed wat moet ik nog meer zeggen, ga vooral zo door

Snel en betrouwbaar. Op donderdag besteld, volgende dag in huis.

Topservice en eerlijke prijzen

Snel geleverd , correcte afhandeling en zeer goede oprijs kwaliteit Al jaren zeer trouwe klant van labelspeed

CORRECTE LEVERING

SNEL GELEVERD

Prima shop

Snelle levering, prima prijzen

Goede labels en snel geleverd. kwaliteit is zeker goed

Supersnelle levering

Supersnelle levering en prima labels

Snel verzonden en ontvangen. We wilden een speciaal type label, was nog niet in het assortiment maar direct toegevoegd. TOP

altijd top service en snelle verzending

ben al jaren trouwe klant bij labelspeed , en super tevreden over de verzending en service