geweldig, vandaag besteld morgen in huis!

geweldig, vandaag besteld morgen in huis!

Snelle levering, maar

Snele levering, goede prijs. Dik in orde Echter, de afschrijving van de bank/paypal etc, staat onder een andere naam, wat verwarring kan veroorzaken.

Super snel! Wat een service!

Ik zat enorm om het hand ivm een hele grote bestelling waar adreslabels op moesten en kwam er te laat achter dat ik er doorheen was...via internet kwam ik bij labelspeed. Volgende ochtend geleverd en voor een enorm goede lage prijs! This saved my day! Thanx you all! Geen veer maar een hele pauw! :-)

Snelle verzending

Snelle verzending en goede kwaliteit.

snelle levering, kwaliteit goed, tevreden klant. Fred Damen.

tot volgende keer

Snelle levering en eerlijke prijzen

Ik ben zeer tevreden met labelspeed

Mijn bestelling werd heel snel verzonden en was netjes verpakt.

Snelle levering van de producten

Scherpe prijzen

altijd snelle levering

Prima tevreden, altijd snel geleverd!

Goede snelle service

Snelle levering en goede etiketten.

Goede etiketten voor een prima prijs!

Top , snel en een mooie prijs

Top ,

Vooral snelle service.....

Supersnelle bezorging, ene dag besteld andere dag binnen.....

Snel en goede kwaliteit van de producten.

topservice!

Snel en correct goede prijs

Zie titel.

Zoals eerder goede ervaring

top!!

alles snel en netjes

eerst helaas verkeerde labels gehad( ze hadden verkeerde binnen gehad wat niet van buiten zichbaar was ) maar direct gratis de juiste opgestuurd gekregen (gratis) . Snelle afwerking en super service

Duidelijke site, snelle levering en goede prijzen.

Duidelijke site, snelle levering en goede prijzen.

op de site is het lastig zoeken, maar telefonisch zijn ze goed te bereiken, via de email ook. Prijzen zijn goed en snelle levering

ok

alles ok

Zéér snelle levering en goede labels

Snelle en perfecte levering van producten.

Snelle en perfecte levering van producten.

Fantastische service - prima product tegen superprijs

Ik maakte gebruik van de optie om gratis een rol te proberen. Helaas ontving ik alleen een rol en niet de houder die nodig was om hem te installeren in de labelprinter. Eén telefoontje loste dat op en ik ontving de dag erna de houder. Helaas werkte het toen nog niet. Einde verhaal dacht ik....Maar René is erg vasthoudend en wil coûte que coûte zorgen dat je tevreden bent. Ik ontving dan ook nog een andere houder en HET WERKTE! Nu superblij met de zeer goedkope rollen. Topbedrijf, topverkoper. Ik zeg: DOEN! Harriëtte, tandartspraktijk Eemsmond