Slecht. 5 deuren en 2 glassets besteld. Maar 1 glasset te weinig in los karton.

Na montage deuren tijd later 1 glasset te weinig. Bellen heeft geen zin. Moet maar nieuw bestellen.

accuraat & snel

Deuren moeten nog worden geleverd maar telefonische hulp bij bestellen van juiste maatvoering was uitstekend.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Beste prijs en goede service

Ik heb twee skantrae deuren gekocht. De prijzen waren de beste die ik online kon verkrijgen. Later bleek dat ik een andere maat deur nodig had. Nadat ik contact met de klantenservice heb gehad, ben ik goed geholpen en heb ik binnenkort de deuren binnen in de grootte die ik wil.

Normaal

Snelle afwikkeling, na bestelling snelle levering. Keurig op tijd

Alsnog opgelost

Na mijn negatieve review werd er meteen contact opgenomen. Het bleek dat de fout en de miscommunicatie bij de fabrikant lag en ook onlinedeuren kopen dit niet wist en ervan uit ging dat alles geleverd was. Ze hebben meteen voor de correcte nalevering gezorgd die perfect volgens afspraak geleverd is. Uiteindelijk toch zeer adequaat en correct gehandeld door onlindeurenkopen.nl . mijnerzijds iets te snel geoordeeld, Al met al toch tevreden

• Zou u ons aanbevelen? Ja

een internet bedrijf wat met de klant meedenk!!!. Zeker een aanrader

Een goed meedenkende medewerker die zijn vak kent. Goede adviezen met, op de koop toe, ook nog minder geld kwijt dan in eerste instantie de bedoeling was.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Betrouwbaar bedrijf wat zijn verplichtingen goed nakomt.

Deuren en toebehoren besteld, bestelling bevestigd en volgens track & trace schema precies op tijd geleverd. Deuren stevig verpakt en van goede kwaliteit aldus onze timmerman.

Slordig

Bestelling geplaatst voor deuren scharnieren en sloten. Duidelijk aangegeven dat ik de bestelling bij de showroom wilde ophalen en datum opgegeven. De sloten werden 3 dagen later op huisadres geleverd. De deuren werden op afgesproken dag ook op thuisadres geleverd. Gelukig was er iemand thuis en kon ze in ontvangst nemen. Dit was niet volgens afspraak en ik ben benieuwd wat er met de deuren was gebeurd als er niemand thuis was geweest. Nu de scharnieren nog. Week gewacht, nog niets. Mail gestuurd. Na kleine week reactie. "Worden als nog verstuurd". 2 dagen later zijn ze binnen.

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Hoe kan je om een waardering vragen.

Ten eerste een waardering wordt gegeven als een product of dienst bovenmatig is Ten tweede het is onmogelijk een waardering te vragen als er nog niet geleverd is. De levering is gepland voor 25 juni nu is de 7e juni! Ten derde bij de eerste aanvraag voor waardering heb ik me afgemeld. Als je een goed product wilt leveren, ga dan niet lopen smeken om een waardering, laat dit aan de klant over en geef de klant ook de kans niet te waarderen of op een later tijdstip te waarderen.

Zeer Slecht

Drie X (dagen) voor niets de hele dag zitten wachten op een deur die twee X helemaal niet geleverd is. Track&Trace krijg je niet van hun en de verantwoordelijke (Skantrae) verschuilt zicht achter de algemene voorwaarden. WAARDELOZE "SERVICE". De derde X stonden ze voor de deur (het leek toch te gaan lukken) maar deze deur was helemaal beschadigd. De leverancier Skantrae heeft in deze gang van zaken een hele grote rol maar deze wijst naar Onlinedeurenkopen.nl. Skantrae is in dit verhaal de partij die zich netjes & professioneel op had moeten stellen maar dit zeker niet heeft gedaan. Onze contactpersoon bij Onlinedeurenkopen.nl heeft wel zijn best gedaan om ons te helpen binnen zijn mogelijkheden.

• Zou u ons aanbevelen? Nee

helaas miscommunicatie gehad maar wordt opgelost

Deuren ergens anders gekocht via Onlinedeuren. Waarschijnlijk een misverstand ivm foutieve plaats paumellegaten, maar wordt opgelost.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Met jullie zelf prima contact gehad, met de leverancier wat minder. Gelukkig wel alles opgelost

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Attent en erg vriendelijk personeel

• Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Betrouwbaarheid

Pluspunten

Bestelling kwam op de besteldag binnen!

• Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Betrouwbaarheid

Pluspunten

levering op tijd. alles geleverd, uitleg werkt (deuren geinstalleerd).

geleverde lat voor tussen schuifdeuren niet op maat kleine beschadigingen (kan op gelost worden met verven) kleine foutjes in maatvoering (drager)

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

Gewoon keurig geregeld

• Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Betrouwbaarheid

Pluspunten

Netjes en snel geleverd

• Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Betrouwbaarheid

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

Webshop is goed

deur werd niet geleverd op afgesproken dag probleem bij transporteur, kan gebeuren 2 dagen later kon deur worden geleverd zonder aan te kunnen geven welk tijdstip maar ik zou er wel voor thuis moeten zijn. Beter dit goed af te stemmen met transporteur en direct tijdstip levering afspreken

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

verwerking order en deel levering was perfect, rest komt pas over een maand dus hierover kunnen we nog niets zeggen.

• Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Betrouwbaarheid

Pluspunten

In alles werd er meegedacht, zo ook toen we on line het deurbeslag bij de deuren bestelden. We werden attent gebeld met vragen zo ook werd er meegedacht over oplossingen die ook concreet werden geboden. Een nieuwe nota volgde en het teveel betaalde geld werd direct teruggestort. Middels de e-mail werden we perfect van de levering op de hoogte gehouden en deze vond ook op het aangegeven moment plaats. Super!

• Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Betrouwbaarheid

Pluspunten

Vriendelijke personen Levering op afgesproken datum Goed verzorgde levering Product goed voorzichtig ingepakt

• Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Betrouwbaarheid

Pluspunten

Alles netjes en conform afspraak afgehandeld.

De deur was best wel prijzig.

Over Onlinedeurenkopen

Filter op Taal