Snel en schade vrij

Snelle, en schade vrije levering, deuren met glas extra goed verpakt. Goede en duidelijke product omschrijving, geven juiste bijbehorende specifieke producten, (sloten en handgrepen) aan bij de smartline deuren van Skantrae (passen geen standaard sloten en handgrepen in)

Mooie deuren, prima service

De 3 bestelde deuren precies binnen het gemelde tijdvak bezorgd. Zeer nette en behulpzame chauffeur. De deuren van mooi glaswerk en goed verfwerk voorzien en bovendien een loopslot met de voorgeboorde gaten. Scheelt een hoop extra boortoestanden. Gewoonweg dus prima!

Super geweldig fantastische

Super service Geweldige levering En fantastisch luisteren naar de wensen van de klant

ok

ok

scherpe prijs en plezierige bezorging

zoals boven

Netjes,correct en goed!

Alles keurig op afspraak bezorgd, de deuren hangen , helemaal goed!

Alles was oké

Alles was oké

Site heeft wat bugs

Ik wilde een jaren '30 deur bestellen. Hierbij kun het glas bij mee bestellen en laten plaatsen. Volgens de site staat onderaan hoe je dit moet doen maar daar staat niks. Dit bleek dus niet mogelijk op een normale manier. Ook zijn delen tekst niet leesbaar als je de website via je telefoon bezoekt. Na wat heen en weer bellen met het bedrijf is het gelukt doordat zij mij directe linkjes hadden gemaild toch het glas te kunnen bestellen. Toch is dit misgegaan waardoor ik een deur kreeg zonder glas. Het glas heb ik apart moeten bestellen (3 kleine plaatjes 10x 30cm) en hiervoor toch nog 50,- bezorg kosten moeten betalen. Toen het glas eenmaal was aangekomen bleek het te klein voor de deur! Er is nu een klein open randje zichtbaar tussen de glaslat en het glas maar heb het maar geaccepteerd zo, ik heb er geen zin meer in na al dat gedoe. Prima bedrijf hoor, gewoon veel pech gehad. De website mag zouden ze wel even na mogen kijken.

Trudy

na diverse opties bekeken te hebben uiteindelijk bij deze winkel mijn bestelling geplaatst. De order werd kennelijk gecontroleerd door een medewerker want ik had een onderdeel te weinig besteld voor het aantal deuren (ik had een afwijkende order). Alles volgens afspraak verlopen en werd netjes gebeld zoals gevraagd in mijn bestelling. Dank! Misschien is een klanten pagina maken waarop de resultaten na de verbouwing geupload kunnen worden leuk.

Beste Trudy, Hartelijk dank voor uw review en tip! Gaan we zeker mee aan de slag. Met vriendelijke groet, Kenneth, deurenspecialist www.onlinedeurenkopen.nl

Prima geregeld en perfecte hulpdienst

Prima geregeld en perfecte hulpdienst vooraf gehad. Mijn bestelling werd door een medewerker van het bedrijf vooraf gecontroleerd op juistheid. Voor aansluiten van slotwerk miste ik handleiding.

Prachtige deuren

Na veelvuldig prettig contact de nieuwe binnendeuren besteld via online deuren kopen. Geen spijt van want de deuren zijn erg mooi Ook goed geholpen bij het verkeerd inmeten van een deur, dit is netjes opgelost

Goedkope deuren snel geleverd

Ook toen er een beschadiging op een deur zat dat tijdens het transport was gebeurt, werd de deur snel weer vervangen!

Ruim assortiment tegen een scherpe prijs.

Heel fijn om het ruime assortiment rustig te kunnen bekijken. De mensen achter de website staan je bij vragen vriendelijk te woord. Levering vind snel plaats.

Beste Jolanda, Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling! Een goede klantenservice is voor ons een speerpunt! Met vriendelijke groet, Marsha namens Team OnlineDeurenKopen.nl

Goede prijzen en snelle service!

Mijn ervaring met onlinedeurenkopen.nl is goed. Ik kreeg binnen 1 dag een scherpe offerte. Helaas was er 1 deur niet op voorraad waardoor ik iets langer dan normaal moest wachten op mijn bestelling. Maar buiten dat ben ik goed op de hoogte gehouden van de bestelling en zal ik zeker terug komen bij onlinedeurenkopen.nl 4 sterren voor de service en prijs!

Beste Martijn, Wat fijn dat u onze service met 4 sterren heeft beoordeeld! Helaas kan het af en toe gebeuren dat een product niet meteen voorradig is, maar dit is slechts een uitzondering. Bedankt voor uw begrip! Met vriendelijke groet, Erwin namens Team OnlineDeurenKopen.nl

professioneel bedrijf met product ervaring

Ik had online een order doorgegeven maar zelf een scharnier te weinig besteld en ook een combinatie van sluitwerk gekozen welke onlogisch was. Ik werd daarop benaderd of het klopte dat mijn gekozen combinatie afwijkend was. Ze hebben de juiste spullen geadviseerd (nog goedkoper ook) en het hangt (en sluit) nu perfect. Dank!

Beste Maarten, Bedankt voor uw mooie beoordeling! Goed om te horen dat u onze standaard service, waarbij wij iedere binnenkomende bestelling controleren, als prettig heeft ervaren. Veel plezier met uw aankoop! Met vriendelijke groet, Kenneth namens Team OnlineDeurenKopen.nl

Netjes en snel geleverd!

Duidelijke site, goede prijzen. Deuren en beslag zien er erg mooi en degelijk uit. Bedrijf belde nog om te vragen of de bestelling klopte. Keurige en snelle levering volgens afspraak. We gaan er zeker vaker bestellen.

Hartelijk dank voor deze beoordeling Chantal! Wij benutten onze productkennis graag om u indien nodig te adviseren! Met vriendelijke groet, Kenneth namens Team OnlineDeurenKopen.nl

Prachtige deuren voor een mooie prijs, communicatie dik in orde.

Van de 3 bestelde deuren was er bij levering eentje beschadigd. Na melding van de schade werd er direct actie ondernomen door Onlinedeurenkopen. Binnen enkele dagen werd ons een nieuwe leverdatum voor de vervangende deur meegedeeld. Top communicatie! We zijn dan ook erg content met onze nieuwe Svedex binnendeuren van Onlinedeurenkopen.

Beste Rene, Wij zijn blij om te horen dat u uiteindelijk tevreden bent over uw Svedex deuren! Helaas kan een schade onverhoopt voorkomen maar gelukkig hebben wij dit snel voor u op kunnen lossen. Met vriendelijke groet, Els namens OnlineDeurenKopen.nl

Nette prijs en klantvriendelijke service

Hele goede prijs/kwaliteit verhouding en de klantenservice medewerker heeft me goed geholpen! Top!

Graag gedaan Maaike en bedankt voor uw mooie beoordeling! Met vriendelijke groet, Marsha namen OnlineDeurenKopen.nl

Snelle levering en goede/duidelijke communicatie.

Prima bedrijf!! Klantvriendelijk en erg behulpzaam.

Deuren beschadigd en voldoen niet aan verwachting bij herroepen order wordt er niet thuis gegeven.

Waardeloze service van dit bedrijf. Kopen en betalen en bevestigen via email kan binnen enkele minuten. Een order in 1 keer uitleveren is niet mogelijk. Bij herroeping en verzoek om terugbetaling is er niemand thuis. Bij levering van de deuren blijken ze beschadigd en voldoen niet aan verwachtingen. Deuren niet geaccepteerd en via mail kenbaar gemaakt dat wij de order wensen te herroepen op basis van het wettelijk vastgestelde herroepingsrecht. Geen enkele reactie. Bij telefonische navraag de dag erna is mevrouw erg vaag, het is bouwvak en oh ja boarddeuren vallen hier niet onder. Mevrouw uitgelegd dat het herroepingsrecht is vastgelegd in het burgerlijk wetboek en dat boarddeuren daarvan niet uitgezonderd zijn. Ze komt er op terug. Daags erna nog geen reactie en weer gebeld. Weer dezelfde smoesjes, bouwvak en haar collega kijkt ernaar. Inmiddels weer twee dagen verder zonder enkele reactie komt er een mail binnen van de transporteur dat er deuren aangeboden gaan worden. Hoe moeilijk is het ??????? Lezen en luisteren en niet afschepen. WIJ HERROEPEN DE GEHELE ORDER EN WILLEN ONS GELD TERUG.

Goedemiddag, Nogmaals excuses voor de iets langere wachttijd i.v.m. de bouwvak. Zoals zojuist nog telefonisch met u besproken hebben wij uw klacht en herroeping inmiddels naar tevredenheid op kunnen lossen. Met vriendelijke groet, Team OnlineDeurenKopen.nl

Redelijk

Bestellen (van 8 complete deuren en kozijnen)en levering prima, zonder problemen alles vlot geleverd. Bij het plaatsen van de kozijnen bleken een paar vurenhouten kozijnen niet recht. De timmerman heeft t opgelost met kunst en vliegwerk. Dat was een minpunt. Deuren zien er mooi uit. E. Scholte

Beste Erik, Wat jammer dat het kozijn net niet helemaal recht bleek te zijn maar erg fijn dat uw timmerman dit goed op heeft kunnen lossen! Als u in het vervolg een dergelijk probleem tegenkomt horen wij dat graag van u zodat we kunnen kijken hoe we u hiermee kunnen helpen. Met vriendelijke groet, Erwin namens OnlineDeurenKopen.nl

Eens en niet meer.

Wat ten eerste al opviel was de hoogte van de bezorgkosten, hier kan je in verhouding zowat een tweede deur voor kopen. Omdat het om een huurhuis gaat en ik bij deze site toch het goedkoopst uit was wel besteld. Bestellen, betalen en een bevestiging via email, geen probleem. Levering van een week ook niet verkeerd. Avond voor levering geen track en trace code gehad, maar met bellen naar de leverancier zelf alsnog er achter gekomen dat ze wel op de afgesproken dag zouden komen. De deur werd op de plek geleverd waar ik het hebben wilde, vervolgens tekenen en voor ik het wist was de chauffeur alweer de deur uit. Een minuut later begreep ik dat wel want onderkant van de deur blijkt beschadigd te zijn. Het hout is versplinterd en op twee plekken zitten deuken. Duidelijk niet van een zacht stootje. De deur was ook niet stootproof ingepakt, gewoon dun karton en dan dicht geseald. Voor die leveringsprijs mag je toch wel wat meer verwachten. En een goede service is de klant de kans en tijd geven om het product te controleren. Als je het lef hebt om een beschadigd product te leveren dan ben ik er meteen al helemaal klaar mee. Bellen naar onlinedeuren.nl lijkt geen zin te hebben want je krijgt gewoon een vage voicemail. En een recensie vragen voordat er überhaupt wat geleverd is vind ik ook vrij apart, logisch dat je tevredenheidsscore dan hoger ligt...

Goedemiddag, Wij vinden het erg vervelend dat uw deur beschadigd bij u geleverd is. Echter hebben wij hierover niets van u terug gehoord. Ik begrijp uit uw beoordeling dat u ons geprobeerd heeft te bellen maar dat dit helaas buiten onze openingstijden was. Wij hadden de schade graag voor u op willen lossen! Met vriendelijke groet, Team OnlineDeurenKopen.nl

Top👍

Netjes bezorgd snel topservice

Hartelijk dank voor uw aanbeveling! Met vriendelijke groet, Marsha namens OnlineDeurenKopen.nl

Makkelijk te bestellen en goede prijs.

Ruim assortiment deuren en beslag. Makkelijk te bestellen en goede prijs. Krijg een dag voor de levering een e-mail met de bezorgtijd. Prima, dus tevreden!!

Beste Edwin, Fijn dat wij u naar tevredenheid hebben kunnen helpen! Veel plezier met uw aankoop! Met vriendelijke groet, Els namens Team OnlineDeurenKopen.nl

Slecht. 5 deuren en 2 glassets besteld. Maar 1 glasset te weinig in los karton.

Na montage deuren tijd later 1 glasset te weinig. Bellen heeft geen zin. Moet maar nieuw bestellen.

Wat vervelend dat u een glasset te weinig geleverd heeft gekregen. Als u dit binnen enkele dagen na aflevering in april gemeld had, hadden wij dit natuurlijk direct voor u op kunnen lossen. Helaas is het voor ons onmogelijk om twee maanden na aflevering dit nog te achterhalen. Natuurlijk alsnog excuses voor het ongemak! Met vriendelijke groet, Kenneth namens OnlineDeurenKopen.nl