Filters

10

Snel en goed

Product snel geleverd prettige transporteur

  • Aanbevelen? Ja
1

wacht al meer dan drie maanden

Half januari 2 deuren besteld. Afgelopen week (ja het is begin mei !) 1 deur geleverd terwijl er 2 op de pakbon staan. Niemand weet waar de 2e deur is ...!!!????

  • Aanbevelen? Nee
3

Niet positief

In eerste instantie wordt mij verteld dat het gaat om een set van een deurgreep vervolgens gaat het om 1 greep en ben ik dus 2x duurder uit. Vervolgens bestel ik een 2e greep waarvan men zegt dat het op voorraad is. Krijg ik 3 dan later doodleuk een mailtje Dat het product niet op voorraad is. Kortom voor mij een slechte ervaring!

  • Aanbevelen? Nee
9

Top!

Levering van de deur liep wat op, maar netjes geïnformeerd en zelfs een reep chocolade gekregen voor de wachttijd. Bezorging was keurig, alleen verpakking minimaal.

  • Aanbevelen? Ja
8

Prima

Goed verzorgd

  • Aanbevelen? Ja
5

Slechte kwaliteit hout

Er waren meerdere kozijnen erg krom

  • Aanbevelen? Nee
1

Zeer slecht bedrijf

Voor bijna 3000 euro aan deuren besteld bij dit bedrijf. Wacht Inmiddels al meer dan 2 maand na afgesproken levertijd van 10 dagen op deuren. Na meermaals contact te hebben opgenomen stuurt de directeur een reep chocolade met zijn excuses voor het lange wachten als goedmakertje maar tot op heden nog geen deuren.

  • Aanbevelen? Nee
10

Netjes alles volgens afspraak geleverd

Goeie site Leverdatum betrouwbaar Bezorgers zeer behulpzaam

  • Aanbevelen? Ja
8

Goede service

Levering op tijd en op het moment dat er een probleem was met een deur is dit meteen goed opgelost.

  • Aanbevelen? Ja
9

netjes product

top

  • Aanbevelen? Ja
10

In een woord te zeggen....PERFECT

Keurig netjes en verpakt. De 8 svedex opdekdeuren zijn echt op en top. Keurig netjes bezorgd door chauffeur met een helpende hand. Alle deuren waren voorgeboord, en de gaten perfect op hun plaats. 100% tevreden en ik raad jullie aan bij meerdere personen die goede deuren zoeken.

  • Aanbevelen? Ja
5

slechte levering

In mijn geval is er een deur zonder duidelijke reden niet geleverd en een was er zogenaamd wel maar kon ons niet bereiken. Dat terwijl er de hele dag werd gewerkt en ik ook mijn mobiele nr. had doorgegeven.

  • Aanbevelen? Ja
3

Van 2 bestelde deuren kon er 1 terug en de ander had een kleine beschadiging

2 deuren besteld. Mogelijk zaten deze 'heel' in de vrachtwagen. De transporteur had haast (vr.middag 1/2 twee). Reed de deuren met pompwagen paadje op en zei ons te tekenen. Vervolgens reed hij weg. Wij droegen de deuren naar binnen en zetten ze zorgvuldig neer. De kartonnen verpakking toonde over een klein stukje een beperkt scheurtje en was wat ingedeukt. Het zag er niet erg beschadigd uit. De week erop kwam de ervaren timmerman de deuren afhangen. Toen gingen de deuren uit de verpakking. En bleek de een zo beschadigd dat deze niet kon worden opgehangen. Die werd teruggenomen. Over de andere deur stuurden we een mail. En kregen een hufterig, klantonvriendelijk antwoord waarop wij verantwoordelijk waren voor ontvangst en aftekenen vrachtbrief. Geen klantbeleving, te krap ingestelde logistiek (bijv. tijd geven om zware deuren meteen te controleren), geen communicatie vooraf wat leveringsvoorwaarden inhouden (bijv. met de waarschuwing om bij aflevering meteen controle uit te voeren). Je zou willen dat de medewerker van Skantrae zelf deze deuren had afgenomen....

  • Aanbevelen? Nee
9

Prima!

Klantvriendelijk en snel geleverd!

  • Aanbevelen? Ja
5

Goed

Nog niet geplaatst zijn met verbouwing bezig

  • Aanbevelen? Ja
9

Snel en goed

Snel en goed

  • Aanbevelen? Ja
10

Goeie service bij de bestelling en levering volgens plan

Wegens huidige schaarste gebeld voor voorraad info. Zeer goed te woord gestaan. Uiteindelijk besteld en alles volgens plan op tijd geleverd. Top.

  • Aanbevelen? Ja
8

Top product en netjes afgeleverd.

Juiste afzet tussen prijs en kwaliteit met merkdeuren!

  • Aanbevelen? Ja
10

zeeeer positief

We hebben dit jaar een grote verbouwing gehad !! Online deuren is werkelijk als enige uit de bus gekomen als betrouwbaar. Alles wat werd beloofd gebeurde ook !! Annemieke Brouwer Baarn

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima deur incl kozijn

Op tijd geleverd. Goed verpakt. Gewoon goed product.

  • Aanbevelen? Ja
9

Meedenkende, professionele medewerker

Na het grootste deel van de bestelling online te hebben besteld, liep ik vast op 1 type deur/maat. Tijdens telefoontje hier over heeft jullie medewerker de bestelling volledig gemaakt en mij geattendeerd op belangrijke ontbrekende delen. In een woord fantastische service en prachtige deuren!

  • Aanbevelen? Ja
10

gewoon prima

mooie deuren prima geleverd op afgesproken dag en tijd

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste Sylvia, Een 10 daar zijn we erg blij mee! Wij zijn erg benieuwd hoe de geleverde deuren in het interieur staan. Mocht je een foto willen maken en versturen naar klantenservice@onlinedeurenkopen.nl dan kunnen wij ook het eindresultaat bewonderen.

7

wij tevreden over de bestelling die wij gedaan hebben via omlinedeuren.nl

wij zijn zeer tevreden over de online bestelling bij deuren.nl,

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste Annemiek, Goed om te horen dat je tevreden bent met je bestelling via OnlineDeurenKopen.nl en de mooie beoordeling met een 7. Graag tot een volgende keer!

7

Snelle bezorging, wel wat (schoonheids)foutjes

In totaal 3 deuren met kozijnen besteld. Duidelijke website, prima communicatie en snelle bezorging. Echter hadden 2 van de 3 deuren wel wat foutjes. Een van de deuren was niet (genoeg) geschroeft (in vergelijking met de andere en miste dus wat stevigheid. Zelf aangepast, dus niet zo'n probleem, alleen wel jammer. Wat vervelender was, was dat een van de andere kozijnen te krap was voor de deur. We zijn bijna 6 uur bezig geweest met plaatsen, omdat we de deur niet lekker open en dicht krijgen, terwijl het kozijn keurig aan alle kanten waterpas stond. Na flink wat uren kwamen er met nameten achter dat het kozijn net te krap was voor de deur (een deur van 88cm met een opening van ook precies 88cm) waardoor de deur klemde. Kozijn uit elkaar gehaald en er een stukje hout van een cm tussen gezet en nu gaat de deur keurig open en dicht. Het is opgelost, maar wel jammer dat het nodig was en het ons vooral zoveel tijd kosten. Al met al wel tevreden en zou ze wel aanraden, maar zorg ervoor dat je ze niet met 2 linker handen monteerd ;). Stiekem hoop ik ook dat de verkoper/leverancier nog in dit soort (schoonheids)foutjes verbeterd.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste Eva, Bedankt voor je mooie en uitgebreide review. Gelukkig is het allemaal goed gekomen. We zullen de tips meenemen om onze website nog beter te maken!

10

Je krijgt wat ze je beloven

Ik heb 7 deuren besteld waarvan er 1 niet direct leverbaar was. Dit werd heel goed met mij gecommuniceerd en een periode later op de afgesproken dag en tijd nageleverd. In deze tijd met lastige levertijden heel fijn te weten waar je aan toe bent.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste Paul, We waarderen dit erg mooie cijfer en de mooie woorden. Het zijn inderdaad erg lastige tijden. De levertijden staan erg onder druk door een te kort aan grondstoffen en containers om e.e.a. te vervoeren. Goed om te horen dat het allemaal goed is gekomen.

Kiyoh Reviews

• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews met een score lager dan een 6 worden 7 dagen na plaatsing gepubliceerd